Forum > Muziek

afscheidslied(je)

(79 reacties. Pagina 3 van 8)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
29-8-2008 16:38
ik vind dat altijd wel een mooi einde, bruidspaar in het midden, iedereen eromheen. Zit ook een mooie break in het nummer waarin je iedereen kunt bedanken en dan nog even een laatste applaus voor het bruidspaar en klaar!
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Dj coenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2005
Laatste: 14-1-2014
Berichten: 19
29-8-2008 17:05
Koos Alberts - De Laatste Ronde (medley), doet het erg goed hier.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
30-8-2008 00:47

YourLiVe schreef:

ik vind dat altijd wel een mooi einde, bruidspaar in het midden, iedereen eromheen.
Ik doe dat nummer ook, (ik zou haast zeggen wie niet) met het enige verschil dat ik het live breng...deel ook zeker de mening van Tom.

Dit nummer doe je niet als laatste, dat is nou net de afknapper.
Als dit nummer afgelopen is heb je namelijk iedereen op de dansvloer, en dan is het juist knallen. Dan draai je nog een finale van zo'n 20 min. waardoor je op het "hoogte punt" stopt.(voor iedereen)

Martin.
kvm entertainment
Sunny leonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-9-2007
Laatste: 29-10-2014
Berichten: 83
30-8-2008 09:56
Wij deden het bij schoolfeesten op twee manieren maar dat hing af van het soort school.
Was het een school waarbij iedereen wel een vriendje/vriendinnetje had en die de hele tijd schuifelnummers aanvroegen, dan deden we het laatste kwartier allemaal knallers, en als laatste nummer ''afscheid nemen bestaat niet''.
Was het een school die gewoon allemaal lekker losgingen dan gaven we het laatste kwartier gas, en het laaste nummer een was vrolijke knaller.
En dan op het eind (soms) nog een leuke sample van bassie en adriaan of zo.
TNTStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-9-2005
Laatste: 23-11-2010
Berichten: 338
31-8-2008 02:35
Altijd verschillend, het ene feest toedeloe, het andere 't laatste rondje, soms dat afgezaagde bassie&Adriaan-ding,
En dan weer Time van pink Floyd wink ;) hangt totaal van het soort mensen waarvoor ik draai af (leeftijdsgroep)
Maar meestal na een korte stilte na de afsluiter nog 1 of 2 van de grootste knallers van het feest als toegift laugh :D
brabantse nachten zijn lang
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
31-8-2008 03:44
Ik heb eens een bruiloft gedraaid waarbij het bruidspaar op voorhand vroeg om als afscheidsleid Elvis - Suspicious Minds te draaien. Ik heb niks met Elvis, en zag het niet echt gebeuren omdat te doen, maargoed: klant is koning.
En toen liep in ene het feest wat eerder af dan verwacht, bruidspaar was moe en aardig in de olie. Voordat ik het wist stonden ze samen met hun bezoek buiten bij de taxi. Dus ik denk ik duw het nummer er gewoon in. In ene stond iedereen weer binnen, blije koppen, ik kreeg een zoen van de bruidegom, er werd spontaan een erehaag door de gasten gevormd en het bruidspaar danste de zaal uit de taxi in.

Dit nummer van Elvis had ik nog nooit ergens anders dan op tv gehoord en ik vond het stiekem best erg goed klinken.
Soms laat een laatste nummer zich niet plannen door de dj en dit was echt één van de leukste "laatste momenten" op een bruiloft voor mij.

Nog twee knallers voor het bezoek erdoor gejast en toen was het ook echt, en goed, klaar met dat feest.
DjboboStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-10-2005
Laatste: 2-12-2019
Berichten: 84
2-9-2008 16:17
Ik heb er ook een paar:

Cooldown cafe - het is nu mooi geweest
Frank Sinatra - New York, New York

Ik draai altijd een afsluit liedje en daarna The Mupets - Mahna Mahna
Zo loopt iedereen fluitend naar huis razz :p
Allround disckjockey gezocht!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 13-5-2024
Berichten: 9469
2-9-2008 16:26
nah als je sinatra als laatste draaid, neem dan: My way.....liefst live met groots applaus er achteraan.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Sonic boomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-11-2006
Laatste: 6-2-2010
Berichten: 221
2-9-2008 19:53
Van het weekend een bruiloft, in een strandtent, laatste nummer "Dansen aan Zee" van Blof, iedereen om het bruidspaar heen en ronddraaien met de groep. Erg mooi en iedereen meteen voldaan.

Het ligt gewoon aan de bruiloft of het feest, maar de klant bepaald meestal.
T is warm werk maar zeker de moeite waard ;-)
OnnogeelenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2005
Laatste: 3-4-2018
Berichten: 155
2-9-2008 22:41

Sylvia schreef:

Dit nummer van Elvis had ik nog nooit ergens anders dan op tv gehoord en ik vond het stiekem best erg goed klinken.
Dit nummer draai ik juist vaak (volgens mij tot nu toe nog iedere keer) ergens midden op de avond, maar dan de remake van René Schuman & Angel Eye. Zeer leuke, vlotter plaat die niet te overdreven is zoals veel remakes van platen. Doet het altijd zeer goed.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)