Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 57 van 146)
Moderator(s): Dré
TimothyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-7-2006
Laatste: 16-4-2024
Berichten: 506
18-8-2008 12:29
Heb ik ook eens voorgehad.
(Een tiental jaar geleden)

Werden gevraagd voor een kampioenenbal van een juniorenploeg voetbal...
Moesten ons 'grootst mogelijke' intallatie opstellen want er ging ambiance gemaakt worden en 'naar het schijnt' ging het kot volzitten (+- 200-250 man te verwachten dus)

Resultaat: om 1u 's nachts was er welgeteld 17 man gepasseerd: 15 juniorenspelers + de trainer en zijn vrouw... (Diezelfde avond was er blijkbaar in een aanliggend dorp een mega-happening...)

Snel boeken toe en dit fiasco vergeten! laugh :D
Leer van het verleden, leef in het heden, bereid je voor op de toekomst
DeMennooosVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-10-2002
Laatste: 14-10-2020
Berichten: 314
19-8-2008 14:26
Leuker was in de Zeelandhallen.
Dikke 10 jaar terug een of andere gabber party.
Werden 5000 man verwacht kwamen er nog geen 500.
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
19-8-2008 17:20

DJoost schreef:

Gisternacht een jubileum-feestje van een sportvereniging, en er zou 150 man komen... Er waren er welgeteld 9...
gebeurde mij ook

moeten mooie discoshow hebben met laser, vereniging vergat alleen de flyers onder de leden uit te delen, resultaat 21:00 uur was ik weer thuis haha
DJ BartjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2006
Laatste: 11-6-2024
Berichten: 569
19-8-2008 20:11
tja, overlaatst ook op een verjaardagsfeest.
De klant zei: ja een stuk of 80 man zal er zijn.
Rond 9 uur was er 4 man, hij zei; ja, maar rond 11 uur is iedereen er hoor..
tja, toen was er 2 man meer ja... wink ;)

Offtopic:

djp schreef:

vereniging vergat alleen de flyers onder de leden uit te delen,
.. doet me denken aan een aflevering van FC De Kampioenen laugh :D
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
19-8-2008 21:13
Tijdens een concert in de openlucht, midden in een winkelcentrum....mot krijgen met de enige winkelier die niet op de hoogte is van je komst, omdat je tijdens uitladen van de bakwagen een beetje voor zijn winkel staat. Ik maakte per ongeluk de opmerking, dat ik niet graag last van mijn rug krijg, doordat ik vele meters met zware flightcases sjouw...hoppa...vlam in de pan! shocked 8O

Later wel weer netjes opgelost, maar op dat moment sta je mekaar wel even raar aan te kijken. Als je daarna ook nog bezoek krijgt van de gemeente, omdat de organisator de vergunning niet goed voor elkaar heeft, is het handig dat je toevallig de dienstdoende politieagenten kent!

Wij hadden al een raar voorgevoel over die dag....

En voor de sceptici: natuurlijk vragen wij ook naar de aanwezigheid van een vergunning, als de opdrachtgever bij hoog en laag beweert deze te hebben, maar de gemeente anders beweert.... sneaky :V Later bleek, dat onze opdrachtgever en de gemeente-ambtenaar elkaar niet zo mogen...
I am a TimeDriver!
Stevo_JDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 1-9-2010
Berichten: 141
23-8-2008 11:18
Foute boekingen heb je altijd wel, gewoon je ding doen, zelfs voor 8 man. Zelfs als ik thuis draai heb ik het liefst dat er mensen meeluisteren via livestream oid, zodat ik het nog voor IEMAND doe behalve mezelf. Je leert er elke keer weer van.
The best way to predict the future is to create it
SoundExperienceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2005
Laatste: 7-4-2015
Berichten: 334
24-8-2008 17:54
Wat ik gisteren weer meegemaakt heb.

We kwamen rond een uur of 6 aan bij de zaal waar we ons kunstje moesten doen. Dus eerst even langs de eigenaar om een praatje te maken. Deze man stond even raar te kijken want er was al een drive-in show opgebouwd in de zaal waar wij moesten staan.

De zaaleigenaar was er gewoon van uit gegaan dat dat de enige geboekte show was. Na het controlen van zijn administratie geloofde hij ons en konden we onze spullen lossen. Op de show van die ander was geen telefoonnummer of naam te bekennen en konden we dus ook geen contact opnemen. Op verzoek heeft de eigenaar de primitieve drive-in show afgebroken zodat wij onze show op konden gaan bouwen.

Wat bleek nou, het bruidspaar had 1jr geleden contact gehad met deze man en verder daarna nooit meer iets van gehoord. En tot hun verbazing was hij gewoon gekomen haha. Gelukkig hadden wij onze administratie wel in orde en konden we dus na wat vertraging toch een feestje gaan bouwen.
"Kwaliteit is zoals de klant het ziet."
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
24-8-2008 18:07

SoundExperience schreef:

het bruidspaar had 1jr geleden contact gehad met deze man en verder daarna nooit meer iets van gehoord.En tot hun verbazing was hij gewoon gekomen haha.
Volgens mij heeft deze man zijn administratie toch WEL op orde, alleen moet 'ie nog wat werken aan z'n relatie met klanten laugh :D

Wel leuk om eens mee te maken haha laugh :D
Twitter mee met @andycobbennl
SoundExperienceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2005
Laatste: 7-4-2015
Berichten: 334
24-8-2008 18:09
hahaha laugh :D

Onder administratie valt niet alleen het opschrijven in de agenda wink ;).
"Kwaliteit is zoals de klant het ziet."
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
24-8-2008 19:58
Weet ik wink ;)
Twitter mee met @andycobbennl

Terug naar forum Reageer (zonder quote)