Forum > Algemeen Forum

draadloos beeldoverdracht dmv camera en?

(16 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
DutchspidersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 5-10-2009
Berichten: 148
22-8-2008 13:05
1 x bewerkt. Laatst door Dutchspiders op 22-8-2008 14:03
Nu kwam ik het volgende tegen:

https://www.teletest.net/producttype.asp?id=4

zou dit werken?
Ik wil later sterven in mijn slaap,net als mijn grootvader.Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus.
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 2057
22-8-2008 13:28
Dat zal zeker werken... Zit wel een flinke prijs aan als je hem maar een keer nodig hebt.
Dit soort dingetjes vind je vast ook bij canford, maar zal dezelfde prijsklasse zijn of zelfs duurder. Canford heeft sowieso heel veel speciale dingetjes, vooral op broadcasting gebied. De prijzen zijn echter ook meestal speciaal.

Misschien eens informeren bij een video-stuff verhuurder zoals houben mediatechniek in roermond?

Groeten,
Joep
Niet goed, wel hard!
DutchspidersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 5-10-2009
Berichten: 148
22-8-2008 18:01
enige probleem is dat ik de bijbehoorende ontvanger nergens kan vinden sad :(
Ik wil later sterven in mijn slaap,net als mijn grootvader.Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus.
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 2057
22-8-2008 18:04
Wat kun je daar niet aan vinden? Alles staat in de menuutjes aan de rechterzijde.

EDIT: sorry... even verkeken... kan ze inderdaad zo ook niet zien.

EDIT2: je mag (officieel) maar 100mW op deze band zonder vergunning. Professionele videolinks 1W zijn toegestaan met vergunning, zie het frequetieregister.

[sneaky]
Ik zou het risico wel durven te nemen om tijdelijk een goedgekeurde (of een zelfgebouwde, maar goed ontworpen en nagemeten) zender met een klein bereik (<1km) op een frequentie die niet storend is voor naastgelegen frequenties volgens de tabel te gebruiken.
Zolang agentschap telecom maar niet vlak om de hoek zit kan je dan toch vrij weinig gebeuren.
[/sneaky]
Niet goed, wel hard!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
22-8-2008 20:56
je zal verbaast staan hoe moeilijk het is om een goede zender te maken.
Spetteren voorkomen, is echt geen sinecure sad :(

En o wee als je gepakt word, toevallig is de Radio controle dienst de laatste tijd weer hard bezig,
heb ik zo links en rechts vernomen.

Kan je trouwens ook oplopen met oude draadloze microfoons die een beetje te ver komen razz :p
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 2057
22-8-2008 22:28
je zal verbaast staan hoe moeilijk het is om een goede zender te maken.
Spetteren voorkomen, is echt geen sinecure
Dat klopt... daarom dat ik ook zei goed ontworpen en nagemeten, of een professioneel apparaat.
En o wee als je gepakt word, toevallig is de Radio controle dienst de laatste tijd weer hard bezig,
heb ik zo links en rechts vernomen.
Daar durf ik zo geen uitspraken over te doen, ik kan me echter niet voorstellen dat deze zenders met vrij klein bereik en verder maar geringe bedrijfstijd zullen vinden. Als je heel het land moet gaan afscannen om zendertjes te zoeken die nog geen kilometer reiken heb je nog wel wat te doen lijkt me.
Kan je trouwens ook oplopen met oude draadloze microfoons die een beetje te ver komen
Klopt... heb ook wel eens van die oude d.a.i.s.y. stekkerzenders gehad die op een of andere illegale frequentie zaten...
Niet goed, wel hard!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
22-8-2008 22:53

joepurlings schreef:

Klopt... heb ook wel eens van die oude d.a.i.s.y. stekkerzenders gehad die op een of andere illegale frequentie zaten...
Of de Zeck's d.a.i.s.y. illegale frequenties gebruikte durf ik zo 1,2,3 niet te zeggen. Op gekeurde units zat een sticker, en je werkte met een vergunning.
Wel hebben ze in de loop der jaren enkele frequenties geschrapt.

Zenders uit het buitenland halen is niet echt verstandig. (puur vanwege ander zendvermogen en of andere frequenties die hier niet gebruikt worden)

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)