Forum > PC related Forum

Excel sjabloon gezocht

(27 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
Tom van der MeerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-4-2004
Laatste: 7-6-2010
Berichten: 94
18-7-2004 21:45
Hey mensen

Ik ben ook op zoek naar een sjabloontje voor een muziek database zoals de eerste topic in dit onderwerp. Heeft iemand ook zoiets voor mij?

M.v.g. TOM happy :)

P.S. Ga morgen lekker op vakantie naar Italië laugh :D dus een reactie kan een paar weekjes op zich laten wachten...
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
26-6-2008 22:15
Ik heb momenteel even een standaard sheet gemaakt voor facturen.

Nu heb ik dit mooi doorgelinkt aan een invul formulier, Maar op het moment dat op dit invul formulier geen waarde staat komt er 0 te staan. Nu wil ik dat er inplaats van nul gewoon helemaal niks komt staan (een lege cel)

Misschien weet iemand het hier
Focus on the customer and the rest will follow.
LechStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-3-2005
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 62
27-6-2008 12:07

Marc Ebbers schreef:

Nu heb ik dit mooi doorgelinkt aan een invul formulier, Maar op het moment dat op dit invul formulier geen waarde staat komt er 0 te staan. Nu wil ik dat er inplaats van nul gewoon helemaal niks komt staan (een lege cel)
Dat "linkje" vervangen door een =IF(test,waarde als waar,waarde als onwaar) (of een =ALS(test;waarde als waar;waarde als onwaar) als je de NL versie hebt) en dan komt er ongeveer te staan:
=IF(doelcel="","",de waarde van de doelcel)
of uiteraard andersom
=IF(doelcel<>"",de waarde van de doelcel,"")

Heb je hier wat aan?
Eeeh... als 't lang duurt, dan wacht ik toch gewoon even?
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
27-6-2008 12:29
Bedankt voor je reactie.

Ik heb bij optie's Nulweergave uitgeschakeld.

Weet iemand toevallig wat de Macro is om met een sheet van een werkblad op te slaan?
(ben zelf ook actief op worksheet.nl aan het zoeken)
Focus on the customer and the rest will follow.
LechStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-3-2005
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 62
27-6-2008 14:26

Marc Ebbers schreef:

Weet iemand toevallig wat de Macro is om met een sheet van een werkblad op te slaan?
Wat bedoel je precies?
Eeeh... als 't lang duurt, dan wacht ik toch gewoon even?
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
27-6-2008 15:11
IK heb op werkblad 1 een schematje, waar ik de producten selecteer en adres gegevens van de klant ingeef.

Vervolgens komt er dan op werkblad 2 een complete factuur te staan, nu wil ik een kopie van deze factuur.(save.workbook ?) opslaan als het factuur nummer. Dit wil ik doen door een knop zoals je die wel vaker in excel sjablonen ziet waarbij VBA is toegepast.

Ik hoop dat het duidelijk genoeg is.
Focus on the customer and the rest will follow.
Dj sjoerdStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-4-2005
Laatste: 18-7-2021
Berichten: 287
21-8-2008 16:57
hallo,

eerst mijn excuses voor deze enorme kick
maar ik zie dat jullie het hier over dat excel sjabloontje hebben en ik vroeg mij af of iemand die ook naar mij eventueel zou kunnen sturen. omdat ik denk dat dat voor mij ook wel erg handig zou zijn.

en verder vroeg ik me af of iemand toevallig al alle hitzone's cd in een excelbestand had staan. want dat zou mij heel wat typwerk schelen (maarja als het moet dan moet het)

ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen

gr sjoerd
tja wat zou ik hier nou neerzetten
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
22-8-2008 12:02

dj sjoerd schreef:

en verder vroeg ik me af of iemand toevallig al alle hitzone's cd in een excelbestand had staan. want dat zou mij heel wat typwerk schelen (maarja als het moet dan moet het)
Niet allemaal, maar toch minstens een stuk of 10. Zal eens kijken wat ik voor je kan doen.

[edit] gemaild.
It's time to play the music, It's time to light the lights..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)