Forum > Geluid

Pioneer CDJ-400 topic

(153 reacties. Pagina 5 van 16)
Moderator(s): Dré
RoystraverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 611
13-11-2007 16:41

trudy schreef:

Het eerste (korte) filmpje van dit apparaat staat op youtube, https://www.youtube.com/watch?v=2ORsyVvU_Qo
Het gaat eigenlijk alleen over de scratch mogelijkheden, maar die klinken bruut! Weet alleen niet of ik al die lichtjes wel zo prettig vind...
Het gescratch lijkt op da van Virtual dj & Numark Cue.
de lichtjes vind ik wel mooi razz :p wel erg druk.
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 29-5-2024
Berichten: 292
19-11-2007 20:41
Lampjes vind ik ook niet mooi, ook het design zie ik niet echt als een inval van creativiteit. Ik denk wel dat voor de MP3 en dowloaders onder ons de CDJ400 een goede uitkomst brengt, thuis ff internette, usb stick en 10 minuten later als DJ de man zijn in het dorpscafe en discotheek ;)
Tom314Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 22-12-2003
Laatste: 3-3-2008
Berichten: 127
25-11-2007 14:11
heb er dit weekend mee gespeeld, en dit is gewoon een ubervette bak, en dan heb ik de midi-controls nog niet kunnen gebruiken..
en hij ziet er in het echt beter uit dan op foto.
ToM. this one goes to 11 y'know ? 1 louder.
TrudyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-12-2006
Laatste: 23-9-2010
Berichten: 12
25-11-2007 15:36
Is er al wat meer bekend over de leverdatum? Ben zooo benieuwd!!
Emile SchuurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 94
25-11-2007 16:55

trudy schreef:

Is er al wat meer bekend over de leverdatum? Ben zooo benieuwd!!
Status: Wordt januari 2008 op voorraad verwacht.
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.
TrudyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-12-2006
Laatste: 23-9-2010
Berichten: 12
26-11-2007 10:32
Zijn er mogelijkheden tot reserveren? Als de eerste lading binnenkomt wil ik 'm graag testen en wellicht aanschaffen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 1-6-2024
Berichten: 13458
26-11-2007 10:54
Reserveren is niet mogelijk. Bestellen is wel al mogelijk. Ideal is in dat geval niet aan te raden (je rekent dan immers direct af). Rembours is wel handig, net als vooruit overmaken. Maak in dat laatste geval het bedrag nog niet over maar wacht tot je een mailtje van ons krijgt dat het product leverbaar is. Spelers worden uitgeleverd op basis van "first come, first serve". Bij rembours geldt het moment dat de order bevestigd is, bij vooruit overmaken geldt het moment dat de betaling is binnen gekomen.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TrudyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-12-2006
Laatste: 23-9-2010
Berichten: 12
26-11-2007 20:28
Dan even een wat meer juridische vraag: als ik ze dan bestel, maar nog niet betaal, ben ik dan verplicht om de bestelling af te nemen? Ik wilde ze namelijk eerst komen testen in Harlingen, en dan pas mijn uiteindelijke beslissing maken. Maar aangezien ik er wel vertrouwen in heb zou ik het wel fijn vinden als je zo gauw je wat binnen hebt je er 2 voor me apart zet, dan kom ik diezelfde middag nog langs...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 1-6-2024
Berichten: 13458
27-11-2007 09:51

trudy schreef:

Dan even een wat meer juridische vraag: als ik ze dan bestel, maar nog niet betaal, ben ik dan verplicht om de bestelling af te nemen?
Juridisch gezien ben je verplicht ze af te nemen als we ze binnen een redelijke termijn (volgens mij 30 dagen) kunnen leveren (gaat niet lukken in dit geval). Juridisch gezien heb je retourrecht (afkoelperiode) MITS je consument bent (bedrijven zijn bij wet uitgesloten van het retourrecht; bedenk je dus goed vóórdat je ergens een bedrijfsnaam invult bij een on-line bestelling). Dit betekent dat je het product binnen 8 werkdagen na ontvangst zonder opgaaf van reden terug mag sturen om je geld terug te krijgen (uiteraard mag het product geen beschadigingen hebben en mag de verpakking niet meer verminkt zijn dan nodig is om het product normaal uit te kunnen pakken en te kunnen testen). Overigens zijn verbruiksartikelen (rookvloeistof, lampen e.d.) uitgesloten van retourrecht. Ook producten waarbij Hygiene een rol speelt zijn uitgesloten (in ons geval bijvoorbeeld in-ear systemen).

In de PRAKTIJK gaan wij er in ieder geval een stuk soepeler mee om. Als je iets bestelt en je tijdens het wachtproces bedenkt dan kun je de bestelling gewoon annuleren TENZIJ het gaat om op maat gemaakte producten (bijvoorbeeld kabels die reeds voor je zijn afgeknipt op de opgegeven lengte). En in de praktijk maken we het zelfs mee dat we bestellingen van bedrijven terugnemen (in dit geval uiteraard wel in overleg).
Ik wilde ze namelijk eerst komen testen in Harlingen, en dan pas mijn uiteindelijke beslissing maken. Maar aangezien ik er wel vertrouwen in heb zou ik het wel fijn vinden als je zo gauw je wat binnen hebt je er 2 voor me apart zet, dan kom ik diezelfde middag nog langs...
In dat geval kun je bij de bestelling kiezen voor afhalen. Zet dan in het opmerkingenveld 'testen vóór beslissing'. Als je dan langskomt en na het testen de spelers helemaal niks vindt dan annuleren we gewoon de bestelling.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TrudyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-12-2006
Laatste: 23-9-2010
Berichten: 12
27-11-2007 10:19
Super, dan ga ik vast de bestelling plaatsen! Bedankt voor je uitleg!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)