Forum > Licht

Halloween light show 2007

(48 reacties. Pagina 2 van 5)
Moderator(s): Dré
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
20-9-2007 12:44
bouwhekken, legernetten, spiegelbollen, ledparren, witte doeken, trussjes en bogen, blacklights..par puntspotjes

wees zelf eens creatief..
En anders er zijn bedrijven die dat juist alleen maar doen.. Daar zou jouw uitdaging juist ook in moeten zitten, niet dat wij "jouw" lichtshowtje gaan bedenken.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
20-9-2007 13:36

Watt-Xtra schreef:

En anders er zijn bedrijven die dat juist alleen maar doen.. Daar zou jouw uitdaging juist ook in moeten zitten, niet dat wij "jouw" lichtshowtje gaan bedenken.
Zat net datzelfde tekstje ook in te typen. laugh :D
Light Image
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
20-9-2007 19:28
En een halloween thema en goedkope disco lichteffecten gaan ook niet echt samen naar mijn idee. kleine tip wink ;)
OllyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2006
Laatste: 11-9-2023
Berichten: 167
20-9-2007 19:46
eigelijk lijken hier en daar wat (witte) puntspotjes wel geschikt om een beetje een scary effect te maken.

ook witte moonflowers of andere effecten met wit licht
Decibel Drive-inStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2007
Laatste: 23-9-2010
Berichten: 175
20-9-2007 20:18
Misschien kun je hier inspiratie opdoen?
I have a drinking problem.... 2 hands, 1 mouth.
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
20-9-2007 20:20
ff reactie op iedereen, wees niet bang ben in princiepe wel creatief, maar soms wil ik iets té veel wat dus helemaal niet mogelijk is enzo. scheelt dat ik deze ruimte ken enzo maar toch
wil dus best creatief zijn maar als er lueke dingen zijn hoor ik die graag,
had zelf die blacklight met witte doeken enzo ook al bedacht met legernetten vind ik niet echt een geschikt idee.
en het gaat hier dus niet om goedkope effecten, ik zoek gewoon naar wat lueks..
en dan een vraagje wat is spannend aan die piegelbollen? die zie ik niet echt zitten.. maar misschien licht dat aan mij.
ook de koud ijsmachine lekker op zijn nederlands was al bedacht en ston op de lijst, wel nog een vraag voor het blacklight,
moet ik onder deze doeken gewoon een tl blacklights neer zetten of van de blacklight canonnen of hoe ze ook heten.
tot nu toe bedankt voor de reacties :D het word vast een goed feest, maar een beetje hulp van buiten af kan geen kwaad
graag meer tips dit forum is toch om elkaar te helpen nou lijkt me dit toch perfect geplaatst :D
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
20-9-2007 20:23
youtube filmpjes heb ik al bekeken, lijkt idd wel heel mooi maar ik heb niet super veel tijd voor opbouwen enzo,
dus denk dat dit iets te lang duurt tenzij ik wat mensen van school dat kan laten doen;-)
maar is idd wel mooi maar de besturing kan dan nog probleem worden owjah kan natuurlijk een lite-8 ofzo bij huren met dimmer, en dan kan het wel hmm ja is mogelijk (of andere besturing tips nog altijd welkom!)

ook via msn: Martinciesluk18@hotmail.com
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
Decibel Drive-inStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2007
Laatste: 23-9-2010
Berichten: 175
20-9-2007 20:28
Als je van spam houdt is het forum een mooie plek om je mail-adres neer te planten...

Je kunt toch van tevoren veel in elkaar zetten? Als je het voorbeeld van de oplichtende pompoenen neemt, dat kun je thuis programmeren.
En als je een leuke, nette show neer wilt zetten, zul je toch wat tijd aan de decoratie moeten besteden, zowel vooraf als ter plekke.
I have a drinking problem.... 2 hands, 1 mouth.
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
20-9-2007 20:34
hmm spam kan zo de prullenbak in maar zoveel mail zal er niet komen,
ik kan idd wel prgrameren maar heb slechts 1 dmx tafel zelf. maar moet er toch meer huren als ik zulke dingen wil doen. en meerdagen huren kost weer meer geld. niet dat het bidget zo minimaal is maar toch..
maar beetje programeren van oplichtende pompoenen is geen probleem, stop er dan gewoon een 40W lampje in ofzo,
maar had het ook meer over het programeren van die show van youtube, zeker die lichslangen enzo zo maken is niet makkelijks dat bestaat ;-)
pompoenen moet zeker lukken
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
21-9-2007 13:19
moet jij eens een stel spiegelbollen verdekt opstellen maar wel zo dat je er met een MSD250 scan bij kunt komen. Schrijf een prog. met enkele stappen richting die bollen, stobo effect evt en je zult eens zien wat een effect.

evt een bol achter een net hangen, laag, van boven laten beschijnen met een sterke witte lamp. ook deze in een progje zetten...

legerNetten gebruik je om de zaal, ruimte aan te kleden, witte muren en plafonds bedekken. Dit brengt een bepaalde sfeer over.

er is zoveel te vinden en bedenken.
owja en als je weinig bouwtijd hebt.. dan zul je nog creatiever wezen!
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)