Forum > Geluid

AG Audio Pro nieuw?

(69 reacties. Pagina 4 van 7)
Moderator(s): Dré
PowersoundStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 3-3-2010
18-3-2007 13:17
Natuurlijk komt hiervoor een mooie rooster met foam achter. wink ;)
Shake your ass around, cause here we come with PowerSound!
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Laatste: 17-8-2016
18-3-2007 13:41
Stonden ook AG toppen te spelen op de PA markt, weet jij welke dat waren powersound? Want ik vond ze totaal niet lekker klinken, om maar niet te spreken van 'ruk' shocked 8O
Watt-XtraStandaard Lid
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
18-3-2007 18:19

SebasVD schreef:

Stonden ook AG toppen te spelen op de PA markt, weet jij welke dat waren powersound? Want ik vond ze totaal niet lekker klinken, om maar niet te spreken van 'ruk' shocked 8O
die toppen klonken idd alsof ze aan een eindtrap hingen welke volledig was opgeblazen en nog maar heel iets geluid doorliet! shocked 8O
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
PowersoundStandaard Lid
18-3-2007 18:56
Beste,
Ik was niet aanwezig op de PaMarkt. Die toppen waren de NT15, nieuwe reeks van AG Audio Pro. Had ze vrijdag meegegeven aan de houder van de stand op de PA Markt. Die toppen voor dat ik ze meegaf klonken heeeeeel lekker, maar op een deftige amp natuurlijk. Heb die toppen aan een heel boel mensen laten horen, en het grootste deel was unaniem, klink echt zuiver en lekker strak. Had ook gevraagd die toppen niet te laten horen op de PaMarkt, dacht te weten dat de standhouder geen deftige amps meer liggen had. Ook blijft de PAmarkt een drukke beurs met veel achtergrondlawaai, en is totaal geen gepaste demo/luister room. Ik weet helaas ook niet wat er gebeurd is, ik probeer zo snel mogelijk in contact te komen met de standhouder. Ik vind het spijtig van de reacties/omstandigheden, zeker voor onze eeste presentatie sad :(
SebasVDVIP Lid
18-3-2007 20:16
Standhouder was een oud forumlid hier (Micheal), versterkers weet ik niet. Maar ik mag hopen dat ze 'normaal' beter klinken, want afschuiven op de zaal vind ik teveel van het goeie. Dan klonk het nog niet lekker.
PowersoundStandaard Lid
18-3-2007 20:54
Ik zei dat ik niet naar de PAmarkt ben geweest (nooit). Ik kan mij toch wel inbeelden dat die zaal niets stil is met al de "bestbuy" zoekende mensen. Daarom vroeg ik Michael ze niet te laten horen, maar er scheen zo een grote vraag naar demo/test dat hij het toch heeft gedaan.
SebasVDVIP Lid
18-3-2007 20:56
Mja, met al die tamtam die sommige personen omtrend dit (nieuwe) merk maken, is dit voor velen toch een domper geweest. Niet slim van MHS (standhouder). Ik geloof ook best wel dat het beter kan klinken, want zo slecht mag ik toch niet hopen dat normaal is wink ;)
Ivo2Ex Lid
Sinds: 14-7-2003
Laatste: 6-1-2010
18-3-2007 21:22
Ik zei dat ik niet naar de PAmarkt ben geweest (nooit). Ik kan mij toch wel inbeelden dat die zaal niets stil is met al de "bestbuy" zoekende mensen. Daarom vroeg ik Michael ze niet te laten horen, maar er scheen zo een grote vraag naar demo/test dat hij het toch heeft gedaan.
Het lijkt mij dat bij het inzetten van een speakersysteem op locatie, zei het een cafe, tent ed, het ook niet stil is.
Op de meeste lokatie's is het remoerig, dit mag de uiteindelijke klank van een kast niet beinvloeden (mits er aan de voorgeschreven gebruiksvoorwaarde zal worden gehouden) wel zal, als een systeem te weinig rendement heeft/levert,(dit geldt ook als er een verkeerde versterker bij het systeem gebruikt wordt), de gebruiker boven het remoer uit willen komen waardoor een systeem over zijn nek zal gaan en uiteindelijk verschrikkelijk zal gaan klinken dit zeg meer over de gebruiker dan het systeem.
Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.
Watt-XtraStandaard Lid
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
18-3-2007 22:31
versterker was naar mijn weten een V1000 van American Audio. Deze amp heb ik geloof ik daar zien staan met knipperende ledjes. Geluid was gewoon op een heel laag niveau maar er was duidelijk te horen dat er iets mis was met het geluid. Of dit de speaker of de amp was weet ik niet. kasten zijn wel van flink formaat.
Maar geloof niet dat alle speakers van AG zo klinken hoor.. dit was duidelijk een gevalletje van een mankement aan een apparaat, dan wel de speaker.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Patrick BeukenStandaard Lid
Sinds: 27-3-2006
Laatste: 19-6-2015
18-3-2007 23:40
Ik heb donderdag nog gewerkt op een klus waar Michael het geluid (2 toppen ontbreken nog op de foto) deed. Ik weet niet of hij op de pa-markt dezelfde versterking heeft gebruikt, maar afgelopen donderdag klonk het prima.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)