Forum > Muziek

Carnaval Muziek 2007

(124 reacties. Pagina 10 van 13)
Moderator(s): Dré
DjnicksStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-2-2005
Laatste: 19-11-2007
Berichten: 27
10-2-2007 12:27

Heatside schreef:

Erg grappig om te lezen dat bart schuurmans bij ons op school frikandellen loopt te bakken. wij waren er met de klas al wel achter gekomen dat hij artiest is maar wisten niet wie het is.

Alaaf,

Niek
Leuk om te lezen dat familie bekend wordt...
Iedereen Gaat Los
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
10-2-2007 15:23
Gisteren de cd-presentatie van "de Toffe Pheren" gedaan, was erg leuk!!
Aardige kerels, en het is een leuk feestje bouwen met die mannen!
(Was in café-zaal 'de Tierelier' in st. Michielsgestel)
♪ ♪ ♪ Kende gij den dieje en den dieje.... ♪ ♪ ♪ ♪
Alles komt goed....
SkevdudeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-6-2004
Laatste: 9-5-2024
Berichten: 138
11-2-2007 13:08
Ik sta ieder jaar weer te kijken welke muziek er in dit topic naar boven komt, maar als ik van dit soort muziek zou draaien met carnaval hier in limburg, zou ik meteen een schop onder men kont krijgen. Ik hoef dan waarschijnlijk niet meer terug te komen laugh :D

Carnaval in limburg is dan ook met limburgse artiesten, met limburgse teksten veelal. Maar als je al in brabant komt begrijpen en vieren ze carnaval compleet anders. Maar je weet wat ze zeggen: "Carnaval vier je in Limburg! wink ;) "
Dré: "Neem nooit zo maar wat aan, tenzij het om een fooi gaat!" || Geef eens een ander woord voor synoniem...
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
11-2-2007 13:44

Malle Pietje schreef:

Gisteren de cd-presentatie van "de Toffe Pheren" gedaan, was erg leuk!!
Aardige kerels, en het is een leuk feestje bouwen met die mannen!
(Was in café-zaal 'de Tierelier' in st. Michielsgestel)
♪ ♪ ♪ Kende gij den dieje en den dieje.... ♪ ♪ ♪ ♪
das best een leuk plaatje,denk dat die komend weekendook aardig wat voorbij gaat komen...

tekst is ook best herkenbaar...iedere keer weer met feestjes thuis
vaj-ta-lie-tie
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
11-2-2007 19:35

Skevdude schreef:

Ik sta ieder jaar weer te kijken welke muziek er in dit topic naar boven komt, maar als ik van dit soort muziek zou draaien met carnaval hier in limburg, zou ik meteen een schop onder men kont krijgen. Ik hoef dan waarschijnlijk niet meer terug te komen laugh :D

Carnaval in limburg is dan ook met limburgse artiesten, met limburgse teksten veelal. Maar als je al in brabant komt begrijpen en vieren ze carnaval compleet anders. Maar je weet wat ze zeggen: "Carnaval vier je in Limburg! wink ;) "
Is in Nijmegen niet anders; daar zijn veeal Nijmeegse nummers en 'artiesten'...
Maar hier wordt ook wel Limburgs en ook Brabants gedraaid.
Zoals ik al eerder zei; iedereen op zijn eigen wijze, als het maar gezellig is.
Alles komt goed....
DJ BartjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2006
Laatste: 9-5-2024
Berichten: 569
11-2-2007 20:05
One Two - Howkie Pokie
Foxy musicStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 9-8-2010
Berichten: 135
11-2-2007 21:43

Skevdude schreef:

Ik sta ieder jaar weer te kijken welke muziek er in dit topic naar boven komt, maar als ik van dit soort muziek zou draaien met carnaval hier in limburg, zou ik meteen een schop onder men kont krijgen. Ik hoef dan waarschijnlijk niet meer terug te komen laugh :D

Carnaval in limburg is dan ook met limburgse artiesten, met limburgse teksten veelal. Maar als je al in brabant komt begrijpen en vieren ze carnaval compleet anders. Maar je weet wat ze zeggen: "Carnaval vier je in Limburg! wink ;) "
Het is maar goed dat het prikkeldraad nog steeds om limburg heen staat. happy :)
Wat gooi je van de hoogste trap...
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
11-2-2007 21:47
Och, carnaval is slechts een inhaalslag van het zuiden, omdat het de rest van het jaar in de rest van het land veel gezelliger is! laugh :D
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
12-2-2007 01:02

SebasVD schreef:

Och, carnaval is slechts een inhaalslag van het zuiden, omdat het de rest van het jaar in de rest van het land veel gezelliger is! laugh :D
Zo! hoppa laugh :D

(edit} zie trouwens dat die opmerking van jou niet nieuw is wink ;)
Alles komt goed....
MisterBoemStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2005
Laatste: 26-3-2009
Berichten: 111
12-2-2007 02:28

SebasVD schreef:

Och, carnaval is slechts een inhaalslag van het zuiden, omdat het de rest van het jaar in de rest van het land veel gezelliger is! laugh :D
vandaar dat ze allemaal van boven de sloot naar het zuiden komen voor die 4 dagen om te kunnen feesten, voor zoals ze zelf zeggen de rest van het jaar er weer tegen te kunnen....
Bas is een gitaar, Sub is een kast waar lage fq uit komen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)