Forum > Opmerkingen

Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line!

(406 reacties. Pagina 25 van 41)
Moderator(s): Dré
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
4-9-2006 22:38

GoeieGast schreef:

Edit Mod: Dré: De rest heb ik maar even verwijderd (was wel erg onvriendelijk richting deze concullega ;-)
Aan de ene kant. Uitgekiende marketingtruuk natuurlijk. Zoveel domeinen zie ik namelijk niet als geintje. En Jé & Ha(-haha) staat bekend om hun absurde aantal re-directs, dus komt niet uit de lucht vallen.

Aan de andere kant vind ik het bijzonder laag. Juist het licht & geluidswezen is redelijk acceptabel naar elkaar toe als het om concurrentie gaat. Geloof dat in de meeste gevallen de mensen elkaar het licht wel in de ogen gunt.

De vraag is in hoeverre je nog mag spreken van een concollega hier.

Misschien is het ook wel een beetje vleiend voor New-line. Bedoel ik zie dit als één grote erkenning voor jaloezie of angst vanuit hun kant.

Al met al, treurig maar iedereen weet des te beter zijn plaats weer wink ;)
CalipsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 22-4-2024
Berichten: 506
4-9-2006 22:56
als je voortaan de site van new-line doorgeeft gelijk zeggen dat als je op j&h terecht komt je een spelfout hebt gemaakt,

Handige spellings controle ;)
wat een onzin in dit vak
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
5-9-2006 23:17

Fossalta schreef:

Je zou misschien als je zin en tijd hebt eens moeilijk kunnen gaan doen... zo heeft google bijvoorbeeld ook een hoop "aliassen" weten te krijgen omdat dit gezien werd als inbreuk op naamrecht etc... (en zeker omdat zij ook indezelfde branche zitten)
Het grappige is dat zoiets als wat hun doen verrekte slecht is voor je google positionering. Meerdere domein namen naar dezelfde content linken betekent dat je content niet exclusief is en dat ziet google dus als "minder" belangrijk met als gevolg dat door het gedoen met je aliassen die nooit iemand gebruikt je hoofd domein naam ook naar beneden word getrokken.

En de meeste bezoekers komen OF via een google zoekopdracht OF via een link van een andere site en als je ook google even een search doet naar de door hun geindexeerde sites die linken naar 1 van die aliassen kom je op 0 uit dus er is ook niemand die er naar linkt. Dan kom je meteen op nog een nadeeltje, geen links betekent een lage pagerank en ook die word weer mee genomen naar de hoofd domein naam. Niet echt bijster slim dus vanuit het search engine verhaal gezien.

yoghurt schreef:

Juist het licht & geluidswezen is redelijk acceptabel naar elkaar toe als het om concurrentie gaat.
Nou dat valt ook wel weer mee, ik ken nietszeggende prijsstunters die een andere shop op gaan bellen om vervolgens te gaan klagen over een andere prijs stunter en hoe ze daar wat aan kunnen doen. Een beetje zelf respecterende shop hoeft zulke praktijken niet uit te halen en als ik hoor van importeurs wat die prijsstunters weg zetten aan omzet per jaar dan weet ik zeker dat Dre dat per maand weg kan zetten.

Het heeft dus weinig zin als je zo te werk gaat, druk maken om een ander is de slechtste verdediging. Druk maken om je eigen spul en met een schuin oog kijken naar wat de rest fout doet werkt veel effectiever ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
11-10-2006 00:21
Kreeg vandaag een mailtje dat degene die achter het 'compleet rippen' van mijn site zat, gearresteerd is voor meerdere delicten.

Artikel krant 1
Artikel krant 2
Artikel krant 3

Ik zeg: Terecht
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
11-10-2006 12:13
Volgens de curator was "De oorzaak van het faillissement toen ,,een overschot aan crediteuren en een tekort aan liquide middelen’’.

Oftewel in gewoon Nederlands: het bedrijf had veel schulden en weinig geld. Goh...
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
11-10-2006 17:29

Victor schreef:

Volgens de curator was "De oorzaak van het faillissement toen ,,een overschot aan crediteuren en een tekort aan liquide middelen’’.

Oftewel in gewoon Nederlands: het bedrijf had veel schulden en weinig geld. Goh...
Oftewel nog korter; Degene is een sleper.
Dj JoBoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2002
Laatste: 28-2-2009
Berichten: 196
11-10-2006 22:13

Victor schreef:

Volgens de curator was "De oorzaak van het faillissement toen ,,een overschot aan crediteuren en een tekort aan liquide middelen’’.

Oftewel in gewoon Nederlands: het bedrijf had veel schulden en weinig geld. Goh...
Ja, dat belangrijke mensen praat altijd, vervelend laugh :D

(wel handig om duidelijk te zijn wat betreft "overschot", faillissement kan niet aangevraagd worden als er sprake is van slechts 1 schuldeiser, ookal is er tekort aan liquide middelen.) razz :p
.
DENNISWAGNERStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-7-2004
Laatste: 29-11-2020
Berichten: 22
11-10-2006 23:07
Dat hangt ervanaf hoe groot je schuld bij die ene schuldeiser is. Je zal maar 1 leverancier hebben en dan zou hij niks kunnen doen?
See the Light - Feel the Beat
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
12-10-2006 08:20
Voor de aanvraag van faillissement moeten er inderdaad 2 schuldeisers of 2 onbetaalde schulden zijn. De aanvraag kan wel door één schuldeiser worden ingediend. Als jij de enige schuldeiser bent die niet krijgt betaald kan je beslag laten leggen. Faillissement is dan niet nodig.

Hier meer informatie.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
4-11-2006 00:24
Kickje, iemand die toevallig deze grapjas kent, https://www.backtobase-x.com/

Erg grappig, kijk eens bij de wie zijn wij pagina.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)