Final Scratch 2
(155 reacties. Pagina 16 van 16)Moderator(s): Dré
DjberjoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-9-2004 Laatste: 26-10-2009 Berichten: 301 | 4-10-2006 16:40 |
Omdat rane serato ook niet verkocht in nederland mag worden misschien is dat bij m-audio dan ook wel vandaar die vraag. Ja ik bedoel als externe geluidskaart. Of kan ik beter een andere geluidskaart met 8 uitgangen kopen inplaats van 1 met 4 uitgangen? Ik bedoel er los bij en wel de interface van m-audio gebruiken voor torq. Met vriendelijke groet, Bjorn Berkvens | |
gear: Ecler nuo5, 2*Denon dn-s1000, 2*reloop 4000 m3d , techics Rp-DH1200, redsound soundbite XL, Macbook , Ableton, KRK-rp6 | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 4-10-2006 23:43 |
Dat is niet de vraag, dat is gewoon zo. De patentrechten van Final Scratch zijn in NL zo ontiegelijk goed ingedekt door NI2 en afgekocht door Stanton dat het vrijwel onmogelijk is een totaal pakket te verkopen wat op éénzelfde basis functioneerd als FS. Wat M-Audio wel zou kunnen doen is de connectiv alszijnde geluidskaart verkopen en dat ie dan samenwerkt met de torque software..... tsja das gewoon toeval. Een compleet pakket verkopen met soundcard, software en tijdcode cd + vinyl is vrijwel onmogelijk in NL. Ik geloof dat Roel (Mount) ergens de patent rechten nog wel had liggen waar echt duidelijk word dat er bijna geen gaatje is te vinden om hetzelfde idee nogmaals te verkopen. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
Tribal ChefStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-11-2003 Laatste: 28-9-2009 Berichten: 543 | 5-10-2006 06:58 |
Okee, sorry voor mijn te snelle botte reactie Maar als ik trouwens de site van M-audio bekijk kan je hem wel gewoon bestellen Linkje | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 13473 | 5-10-2006 09:52 |
Tribal Chef schreef: Okee, sorry voor mijn te snelle botte reactieMaar als ik trouwens de site van M-audio bekijk kan je hem wel gewoon bestellen Linkje | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 5-10-2006 23:57 |
Overigens heb ik via via via even de software weten te bemachtigen en ik weet NU al zeker dat dit NIET een vervanger voor FS zou zijn in mijn geval. Ik val persoonlijk best wel voor eye candy en behalve dat de software er niet uit ziet is het ook nog eens zo onoverzichtelijk als de pest. Ik houd het dus wel bij Traktor & FS | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 16-10-2006 01:09 |
Speciaal opgezet voor de FS gebruikers, een internationaal FS forum (alleen NL is ook weer zo beperkt ;-) ) aangezien Stanton voor een behoorlijke tijd zijn eigen fora offline heeft gegooid, Native Intsruments stopt met de final scratch fora (niet met de ondersteuning, die blijft native in de producten zitten) en die einde van het jaar op read only gaan en mischien later getrashed worden. Inmiddels bij NI aangeklopt om mij in ieder geval in te lichten voor de fora getrashed worden zodat daar nog wat nuttige info overgepompt kan worden, Stanton ingelicht dat als hun het niet doet een ander wel een forum op poten zet (zal mij benieuwen wat de reactie is). Forum is hier te vinden en voor de mensen die willen weten waarom de alternatieven voor FS niet in NL verkocht mogen worden klik hier Probleem is namelijk dat de FS user straks nergens meer naartoe kan met zijn/haar probleem, de enige optie was tot dusver de support afdeling van Stanton via e-mail..... en daar zijn ze niet zo snel. Wat dat betreft heeft Rane met SSL het beter voor elkaar, 2 fora waarin users elkaar op weg helpen en ook veel beta testen. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! |