Forum > Geluid

Denon Dns1000 vs Numark iCDX

(61 reacties. Pagina 2 van 7)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-9-2006 19:08
Retail prijs is per 2 zoals hun hem opgeven..... ;-)

Ik vond deze zin erg leuk,
and a pitch fader that lights up at 0% just like a new 1200MK3.
Euhmmmmm op de M3D na doet iedere Technics dat, sterker nog, volgens mij is de M3D het enige apparaat die het niet doet.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
22-9-2006 20:11

Rhandor schreef:

(Prijs is trouwens wel schrikken... Voor dat geld heb je ook een Pioneer CDJ-1000MKIII)
De website is Australisch, de prijs dus -lijkt me- in Aussie dollars. AUS$ 1.499, oftewel € 890.
Er is al wel het één en ander qua reviews te vinden op het alwetende internet.
Zie bijvoorbeeld hier
Het lijkt me erg duidelijk dat deze "reviewer" niets anders in handen heeft gehad dan een foldertje van Numark en het apparaat zelf nog niet in het echt heeft gezien...

Om nog even terug te komen op de vraag van de OP: de iCDX en de DN-S1000 zijn dus 2 totaal verschillende, onvergelijkbare producten in totaal verschillende prijsklassen.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-9-2006 23:23
Het word straks inderdaad eerder DN-S3500 vs iCDX vs CDJ800MKII verhaal. Moet zeggen dat ik de iCDX van wat ik er tot nu toe heb mee gekregen en er mee gewerkt heb zeker niet tegen vind vallen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
MountStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-7-2006
Laatste: 23-9-2006
Berichten: 59
23-9-2006 11:57
Daar ben ik het zeker mee eens, geinig uitziend spelertje. Zit stevig in elkaar en dat je er een ipod e.d. op kan aansluiten is natuurlijk super.
Never trust a computer you can't throw out a window.
RhandorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-1-2005
Laatste: 30-11-2021
Berichten: 89
24-9-2006 23:27
Ik denk dat de reviewer wel degelijk een speler in zijn handen gehad zou kunnen hebben aangezien het veel vaker voorkomt dat mensen apparatuur kunnen testen voordat andere er überhaubt van gehoord hebben.
Dit komt bij vele merken voor, dus waarom niet bij Numark? Er zijn vaak mensen die dichter bij het vuur zitten dan waar andere ooit van durven dromen.
(Ik had bijvoorbeeld al anderhalf jaar voordat de Beertender verkocht werd al zo'n ding thuisstaan. Dat ik er niks aan had omdat er nog geen fustjes voor te koop waren en ik een bijgeleverd testfustje moest hervullen deed er niet toe...)

@Victor, prijs is idd in Aus $ ( ashamed :$ ), dus valt idd wel mee.
Blijf wel veel duurder dan een DN-1000s en zou dus in principe niet in het rijtje van de o.p. passen.
Wat dat betreft ben ik het dus volledig met je eens.
Kennis is nog geen wijsheid
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
25-9-2006 02:33

Rhandor schreef:

Dit komt bij vele merken voor, dus waarom niet bij Numark? Er zijn vaak mensen die dichter bij het vuur zitten dan waar andere ooit van durven dromen.
Omdat er dan vast wel iets dieper op de speler in was gegaan, ik had hetzelfde verhaal kunnen schrijven na mijn bevindingen op de music messe en mac expo waar de iCDX stond. Er zijn natuurlijk wel enkele modellen van de iCDX die beurzen e.d af reizen maar reviewers komen vaak pas aan de beurt vlak voor het product gereleased word en de speler niet meer langs alle beurzen/verkoop kanalen hoeft te worden gesleept.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
31-10-2006 19:43
Inmiddels is er een prijsje bekend: €699,-

Moet zeggen, valt me best mee...

Kijk hier.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 13458
1-11-2006 09:45
Gisteren even gespeeld met de iCDX. Heerlijk ding (kan niet anders zeggen) dat er ook nog eens goed uitziet. USB aansluiting werkte prima (en vlot). Speler ondersteunt mp3 tags EN CD Text.

1 minpuntje: GEEN smartloop!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
2-11-2006 00:08
En dat was toch juist een beetje een van de mooie Numark geintjes!

Maar een normale Seamless is wel mogelijk? En met welke andere speler is het jog-wiel te vergelijken?
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
2-11-2006 03:24

DJ Delay schreef:

Maar een normale Seamless is wel mogelijk?
Yeps, meerdere zelfs als ik me goed herinder.
En met welke andere speler is het jog-wiel te vergelijken?
Iets groter als dat van de OEM spelers zoals de Reloop RCD800 e.d en ook iets degelijker (zo voelt het aan, of het ook daadwerkelijk zo is is vraag 2) en iets meer frictie..... niet helemaal het goede woord maar hij gaat wat zwaarder als je er aan draait.

Irritantste aan de speler vond ik de blauwe ledjes om de jog heen, maar die kunnen vast wel uit....... met behulp van een kniptangetje ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)