Forum > Off-Zone

Discotheken in Spanje

(48 reacties. Pagina 3 van 5)
Moderator(s): Dré
BorisDAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2006
Laatste: 12-8-2006
Berichten: 8
11-8-2006 12:41
Als je naar Ibiza gaat is dit zeker een Tip; Space
met onder andere Felix The House Cat
Meneer, Waar zijn die knopjes voor?
RobbieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
Berichten: 116
11-8-2006 14:39

BorisD schreef:

Als je naar Ibiza gaat is dit zeker een Tip; Space
met onder andere Felix The House Cat
ALS je naar ibiza gaat, moet je eerst proberen binnen te komen :P, dan ben je al een euro of 30/40 armer. Dan moet je ook nog drinken halen, biertje à 7/12 euro en dan heb ik het nog niet over mixdranken gehad.
Als je dan toch in Ibiza bent kun je net zo goed alle vette discotheken daar afgaan:
Space/Cream/Amnesia/Pacha etc.
Ik wil er zeker nog een keer heen, als ik het budget heb :P.

Dit jaar in Miami geweest met mijn ouders. Hotel locatie was perfect. Collins Ave. precies tussen Mansion en Amnesia in, maar ik was verdomme 1 jaar te jong (20 dus). Dan mag je daar dus echt geen flikker (Niet eens autorijden als buitenlander zijnde). Eens kijken of ze volgend jaar nog een keer terug willen :P
En ik hoorde dat het goed klonk..
SoundExperienceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2005
Laatste: 7-4-2015
Berichten: 334
11-8-2006 15:12

Geit schreef:

om op de openingspost te reageren:

ik zou zeggen welkom in de ouwe.

Voor de genen die het gevolgt hebben, Ferdy(DJ Dexterity), en ik(geit) wonen hier in Roosendaal, hebben een tijd een café voorzien van een lichtsturing en programmering.

op de truss na ziet het er daar net zo low-budget uit. Om over budget te spreken: bij dat café hebben ze niet eens een truss, dat vonden ze te duur. Een simpele schroef in het (rottende) houten dak is alles wat de fixtures ervan weerhoud op de mensen te vallen die eronder vrolijk staan te dansen.

[offtopic schreef:

Vraag me daarnaast ook af welke instantie zoiets hoort te controleren(brandweer?)
[/offtopic]
laugh :D Ja ken de tent , geluid klinkt ook voor geen meter. Heb 3jr geleden eens mogen kijken in die booth enz. Doet die verotte dx-1000 nog steeds zijn werk ? Doe niels de groeten van me wink ;)
"Kwaliteit is zoals de klant het ziet."
JeromeskieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-8-2005
Laatste: 21-1-2008
Berichten: 46
11-8-2006 15:34
Voor de mensen die nog naar Lloret de Mar gaan: Disco Tropics! Erg goede housemuziek en goed geluid. De inrichting is ook erg vet. Ik vond de St. Trop ook een mooie discotheek, alleen de muziek was elke avond hetzelfde, wat na drie avonden wel ging irriteren.
GeitEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 13-8-2006
Berichten: 257
11-8-2006 18:39
die "verrotte DX-1000" heeft sinds kort zn aansluitingen aan de onderkant(op zn geit's).

en van wie mag ik niels de groeten doen?razz :p

de mail uit mn profiel = mn msn, is misschien makkelijker.
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
13-8-2006 05:40

Bazzzz schreef:

Las Dunas in San Per Pescador (patat en fricandellen op de camping)
Fata is idd een van de betere tenten in de buurt. Zwembad wat erin zit daar zit wel een verhaal aan vast (mensen die daar niet helemaal uit kwamen zoals het hoorde).
De schuimparty's zijn legendaries!
Drank is (toen ik er was) nog redelijk te betalen en als je een beetje vaste klant was dan kon het ook nog wel goedkoper.
Geluid was toen redelijk (te veel laag en wat rare opstelling)
Geluid is ietwat raar maar dat is dit jaar veranderd heb ik gezien.. klinkt nu VEEL minder schel door de andere opstelling.. eerst hoorde je meer hogetonen dan de lekkere voelbare bas.

Voor een campingdiscotheek (ja dat is ie (zelfde eigenaar en gratis toegang als je op de camping zit)) is het helemaal top.
I Love House Music!
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
14-8-2006 09:33

Mifex schreef:

Geluid is ietwat raar maar dat is dit jaar veranderd heb ik gezien.. klinkt nu VEEL minder schel door de andere opstelling.. eerst hoorde je meer hogetonen dan de lekkere voelbare bas.

Voor een campingdiscotheek (ja dat is ie (zelfde eigenaar en gratis toegang als je op de camping zit)) is het helemaal top.
Gratis was het vroegah niet.
Ik vond de "camping" disco op de camping ernaast stukken beter. Kleiner, goedkoper en de drank was helemaal goed. De ideale combi.
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
Dj HugoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-12-2002
Laatste: 27-11-2009
Berichten: 37
16-8-2006 17:17
Over vage installaties gesproken,

Nou ik kan daar een boekje over open doen, bijv Lloret de mar, Tropics, veel JBL, (al 10 jaar) een echt oude eind bakken, en heeeel veel kroonsteentjes. Zal eens kijken heb vast nog wel foto's van optreden van mij daar waar die gevaren ook op staan.(hoe wel ik me daar ook regelmatig schuldig aangemaakt. tja tijdens het draaien ga je nu eenmaal niet effe nettjes solderen, e.d.) Ow mocht je de kans krijgen om daar te mogen draaien, check de monitor versterker wink ;) )

In moef gaga was alles beter geregeld, veel DAS audio, lekker hard dat wel. Maar daarvoor hadden ze veel bose(1998 hadden ze de bose set voor het laatst), ik las net iets dat in spanje weinig bose gebruikt word, nou ja eerder werd, moefgaga zat er vol mee, 4x4 802 dus 16 kasten plus de bijbehorende subs, versterker rack is het zelfde gebleven. en nee geen bose, anders mij onbekend merk, heb er niet goed opgelet, stond er met de rug naar toe immers.

En dan bumpers, tja, wat moet je daarover zeggen gezellig maar het geluid, ow alsjeblieft zeg, naja, was er meestal om te chillen, achter in de "tuin" hehe!. shut up :X

Colosses, tja, echt nederlands, maar het geluid, is niet echt geweldig. Vind het zelf geen relaxede tent, maar goed misschien is dat inmiddels al verbeterd.

Verder, tja IBIZA, voor mij een paradijs, echt! wauw wat een geluid daar, Funtion one, echt het beste wat er is wink ;) vraag maar aan remco, (think-audio) ook hier te vinden.
Daar kan geen jbl of das tegen op.
Deze aankomende weekenden zal ik weer op IBIZA zijn en zal proberen leuke foto's maken van de installaties ;-)
Over meningen valt niet te twisten! [;-)]
WarfaceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 13-7-2014
Berichten: 179
17-8-2006 14:04

Bazzzz schreef:

Mifex schreef:

Geluid is ietwat raar maar dat is dit jaar veranderd heb ik gezien.. klinkt nu VEEL minder schel door de andere opstelling.. eerst hoorde je meer hogetonen dan de lekkere voelbare bas.

Voor een campingdiscotheek (ja dat is ie (zelfde eigenaar en gratis toegang als je op de camping zit)) is het helemaal top.
Gratis was het vroegah niet.
Ik vond de "camping" disco op de camping ernaast stukken beter. Kleiner, goedkoper en de drank was helemaal goed. De ideale combi.
Ik ben dit jaar op La Ballena alegre 2 geweest.
ook idd naar de fata geweest, is idd super discotheek.
Het geluid klonk er goed (vooral op de dansvloer, waar de subs aan de zijkant waren weggewerkt)
jammergenoeg maar 1x geweest. (was toen men`s night dwz. verschillende danseressen en striptease acts.)

De rest van de 2 weken naar de disco op la ballena zelf geweest. Wat was dat slecht.
Het geluid was zooooo slecht, niet om aan te horen. En de dj hield van keiharde rock. (die dus ook tot 12 uur gedraaid werd)
Ik ben hierover eens met de dj in discussie gegaan, maar het kwam erop neer dat hij gewoon draaide wat hij leuk vond angry

Maar de fata was idd vet!
Meh me lêpke!!!
Dj coenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2005
Laatste: 14-1-2014
Berichten: 19
18-8-2006 18:16
Ik ben ook op La Ballene Allegre 2 geweest. Ik ben maar 1 keer in die discotheek geweest, vond er niks aan. DJ draaide veel hiphop en r&b bij ons. Speakers leken verdacht veel op van die grote kermisboxen. Verder wel QSC versterkers en behringer randapparatuur. En stanton final scratch( als ik het goed had gezien ).

@ warface: Heb je die gare trussconstructie naast het zwembad gezien, beetje overbelast!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)