Forum > Off-Zone

Discotheken in Spanje

(48 reacties. Pagina 2 van 5)
Moderator(s): Dré
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
9-8-2006 16:58
Collosos inderdaad TE duur. 5 euro flesje heineken shocked 8O .
Maar toen was het wel lekker om na de cartoon's nog even los te gaan in collosos.
Zelfbouw set had ik ook gezien, en die cdj-200 set stond er vorig jaar ook al.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
9-8-2006 17:37

Wesley vd H schreef:

Collosos inderdaad TE duur. 5 euro flesje heineken shocked 8O .
Dat betaal je volgens mij ook bij de Jimmy Woo in Amsterdam, ga voor de gein eens stappen in NY, dat kost je pas bakken met geld.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
9-8-2006 17:52

Wesley vd H schreef:

5 euro flesje heineken shocked 8O .
Koop dan voor dat geld lekker bier wink ;)
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
RobbieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
Berichten: 116
9-8-2006 17:54

Wesley vd H schreef:

Collosos inderdaad TE duur. 5 euro flesje heineken shocked 8O .
En dat is aan het begin v/d avond. Naarmate het later wordt wordt het ook allemaal duurder. Is in heel Lloret zo trouwens. We zaten 3 jaar geleden in Blanes en hebben 1 dag Lloret gedaan, maar Blanes is zeker beter. Veel goedkoper en minder massaal..
Ooit in de Las Vegas daaro per ongeluk een duur geopend, bleek een hele voorraad sterke drank te staan, konden we zo pakken. Dus ook maar gedaan.. :P Was een goeie avond :), dag erna zat de deur op slot :S..
En ik hoorde dat het goed klonk..
LaxapStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-10-2004
Laatste: 9-7-2023
Berichten: 307
9-8-2006 18:52

Reind schreef:

Wesley vd H schreef:

Collosos inderdaad TE duur. 5 euro flesje heineken shocked 8O .
Dat betaal je volgens mij ook bij de Jimmy Woo in Amsterdam, ga voor de gein eens stappen in NY, dat kost je pas bakken met geld.
Stappen in NY kan ook goedkoper ;) NL borrel organiseerd 1 keer per maand een borrel waar je voor 2 dollar een flesje kunt kopen.

Maar over het algemeen is het idd enorm duur daar.
Als je daar naar een club gaat betaal je ook al snel 30 dollar om binnen te komen.
Cyberlights in the house :D
GeitEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 13-8-2006
Berichten: 257
9-8-2006 19:07
1 x bewerkt. Laatst door Geit op 9-8-2006 21:36
om op de openingspost te reageren:

ik zou zeggen welkom in de ouwe.

Voor de genen die het gevolgt hebben, Ferdy(DJ Dexterity), en ik(geit) wonen hier in Roosendaal, hebben een tijd een café voorzien van een lichtsturing en programmering.

op de truss na ziet het er daar net zo low-budget uit. Om over budget te spreken: bij dat café hebben ze niet eens een truss, dat vonden ze te duur. Een simpele schroef in het (rottende) houten dak is alles wat de fixtures ervan weerhoud op de mensen te vallen die eronder vrolijk staan te dansen.

[offtopic]
Vraag me daarnaast ook af welke instantie zoiets hoort te controleren(brandweer?)
[/offtopic]
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
9-8-2006 19:44
De verantwoordelijkheid begint al bij diegenen die zo'n lokatie van licht en geluid voorzien of ermee werken. Ik zou mijn naam er niet aan verbinden.
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
9-8-2006 22:21
Ik ben even naar spanje geweest (camping las dunas in san pescador ofzo) en er was daar een hele mooie discotheek... fata heet ie. De muur kan naar beneden en dan is het een podium en het kan zelfs een zwembad worden en een waterval.. heel lux dus. Ik zou fotos posten als ik thuis ben. Er was trouwens ook nog een leuke drive in uit nederland heb ik ook fotos van.

Jullie hebben dus nog wat tegoed als ik thuis ben.

Oja volgens mij is das ee spaans merk.. zelfs die nedelandse drive in show had das meegenomen.
I Love House Music!
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
9-8-2006 22:43
Camping las dunas is inderdaad een grote camping.
De discotheek die er bij zit is inderdaad een discotheek waar je U tegen zegt.
Ik denk dat het ook afhankelijk is van de ligging, in de buurt van las dunas liggen naar mijn weten veel minder kleine cafe's/discotheken dan bijvoorbeeld in lloret de mar.
Vandaar dat ze zelf eerder in een grote discotheek investeren.(iedereen gaat waarschijnlijk toch daar naar toe!)
Focus on the customer and the rest will follow.
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
10-8-2006 09:26
Las Dunas in San Per Pescador (patat en fricandellen op de camping)
Fata is idd een van de betere tenten in de buurt. Zwembad wat erin zit daar zit wel een verhaal aan vast (mensen die daar niet helemaal uit kwamen zoals het hoorde).
De schuimparty's zijn legendaries!
Drank is (toen ik er was) nog redelijk te betalen en als je een beetje vaste klant was dan kon het ook nog wel goedkoper.
Geluid was toen redelijk (te veel laag en wat rare opstelling)
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen

Terug naar forum Reageer (zonder quote)