Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 41 van 219)
Moderator(s): Dré
Max-dj-psychoEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-3-2005
Laatste: 16-2-2008
Berichten: 94
8-8-2006 18:14
Met de auto van me pa of van me ma, of op me brommer laugh :D, me pa heeft een jeep grand cherokee me ma een renault scenic, en in die renault gaat tot ieders verbazing stukken meer, mag van me ouders nog geen aanhanger kopen ( ben 15 ).Tot voor kort nog niet echt grote showtjes gedraait, maar dat worden er steeds meer, dus we moeten nog maar is goed rond de tafel gaan zitten wink ;)
It's all about house music, and it always will be
Tim versteegStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-12-2005
Laatste: 19-4-2021
Berichten: 161
9-8-2006 19:56

max-dj-psycho schreef:

Met de auto van me pa of van me ma, of op me brommer laugh :D, me pa heeft een jeep grand cherokee me ma een renault scenic, en in die renault gaat tot ieders verbazing stukken meer, mag van me ouders nog geen aanhanger kopen ( ben 15 ).Tot voor kort nog niet echt grote showtjes gedraait, maar dat worden er steeds meer, dus we moeten nog maar is goed rond de tafel gaan zitten wink ;)
15, brommer shocked 8O foei!
Turbo zijn naam, grolsch zijn bier.
MartyndegraafStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-9-2003
Laatste: 23-10-2023
Berichten: 159
19-8-2006 18:39
Met redelijk passen, meten en stapelen past er heel wat in m'n Anssems BSX2000. 2 assige huifwagen. 1100KG laadvermogen en de binnkanten geheel beplaat.

Dit wordt zonder ook maar enig probleem getrokken door mijn Volvo V40 T4 Dynamic line met 235pk happy :)
BGijsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-11-2005
Laatste: 6-10-2019
Berichten: 84
19-8-2006 18:54
Met de opel Astra Station van m'n ouders, past net razz :p.
In heaven is no beer, so let's drink it here!!!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
20-8-2006 17:42
Auto's van hier thuis gebruik ik in principe niet meer voor klusjes (vooruit, laser met laptop en kleine kabelkist of pure operating-klusjes met alleen laptop/TFT/VisualDMX af en toe wel). Komen toch vrij snel krassen en vieze plekken in een auto als je wat kistjes op de achterbank zet.

Voor kleine discosetjes huur ik een Transit of vergelijkbaar, grotere shows en producties Sprinter of bakwagen.
Light Image
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
20-8-2006 20:11
Ik dacht dat jij ondertussen alwel een mooi busje zou hebben, tenminste dat heb ik eens ergens gelezen razz :p
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
20-8-2006 20:34

djp schreef:

Ik dacht dat jij ondertussen alwel een mooi busje zou hebben, tenminste dat heb ik eens ergens gelezen razz :p
Ben ondertussen bezig met een en ander voor een eigen busje, maar tijd ontbreekt een beetje om alles geheel uit te zoeken. Maar ben bang dat met 't aantal keren dat ik nu een bus huur 't inderdaad wel begint te lonen om d'r eentje voor de deur te parkeren wink ;)
Light Image
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
22-8-2006 19:00

JeroenVDV schreef:

Auto's van hier thuis gebruik ik in principe niet meer voor klusjes (vooruit, laser met laptop en kleine kabelkist of pure operating-klusjes met alleen laptop/TFT/VisualDMX af en toe wel). Komen toch vrij snel krassen en vieze plekken in een auto als je wat kistjes op de achterbank zet.

Voor kleine discosetjes huur ik een Transit of vergelijkbaar, grotere shows en producties Sprinter of bakwagen.
dat heb ik ook direct gezegd toen ik mijn cabrio met lederen interieur aangehaft had. maarja je doet het toch wel eens.. laatst nog een heerlijke zonnige zondag, even bij Iven op de koffie. Dan kan ik wel in de warme bus gaan zitten.. maar een reisje van dik anderhalf uur met de zon op je bol is toch echt prettiger.
Dus luidspreker op de achterbank en gaan. (paste trouwens net)

omroep/achtergrond setje past er ook net in, flightkistje in die o zo ruime kofferbak, speakers uit de fc op de achterbank kabels erbij, statieven op de bodem, klaar.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 20-4-2024
Berichten: 431
22-8-2006 19:08
wij huren voor het moment nog altijd een citroën bestelwagen (ik geloof een jumper), maar we zullen wss een aanhangwagen op maat laten maken (die samen met de wagen remt, op maat omdat de bestelwagen net gn 3 meter is voor de stukken truss). dan moet ik geen bestelwagen kopen, maar een auto met trekhaak, koop ik gewoon de aanhangwagen van mijn ouders over.
Het gebeurt ook dat we de Iveco Daily (lange en verhoogde versie) van vrienden mogen gebruiken, maar dit is sporadisch (is wel een zéé van plaats in).
Fun is serious business!
Lj/dj conoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2005
Laatste: 8-2-2011
Berichten: 264
23-8-2006 00:13
heb afgelopen zaterdag een aanhanger gekocht.
reden het paste allemaal niet meer in onze honda sivic station uitvoering.
paste alleen geluid in.
de aanhanger moet het een het ander aan gedaan worden daarvan worden er nog wel foto's gepost.

de bak is 3 meter lang iets minder dan 1,50 breed en ong. 1,60 hoog.
de platen moeten worden vervangen en dat was het wel.

ga nu lekker slapen.
ben bekaf van de eerste dag school laugh :D

mvg coen

Terug naar forum Reageer (zonder quote)