Forum > Muziek

Sensation Black edition

(84 reacties. Pagina 5 van 9)
Moderator(s): Dré
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
11-7-2006 23:49
Ik heb thuis ook de DVD's en cd's van 2004 en 2005. Promo vind ik echt geniaal, en die ligt echt regelmatig in mijn DVD-speler. Ook the Darkraver, the Prophet en Marcel Woods luister ik regelmatig terug. Dit was ook de reden dat ik gegaan ben. Ik vond het op Rob Gee na gewoon ook echt geweldig (de lichtshow beetje matig, marja...), en ga volgend jaar zeker weer!
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
DjdiamondStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-5-2005
Laatste: 27-6-2009
Berichten: 46
14-7-2006 11:35
Hierbij de reactie van Mr ID&T, Duncan...

https://www.nieuwsbank.nl/inp/2006/07/13/r267.htm
hier staat niks
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
14-7-2006 17:25

mr_jows schreef:

Die loser wilde die zanger zijn gitaar afpakken en hem een beuk verkopen. Verdiend dat die bandleden die gast terugslaan. Respect hebben is het toverwoord. Zij worden geboekt door ID&T en moeten zich aan hun contract houden. Zij spelen dus door, ook al vindt het publiek het niets (Publiek ging niet voor niets massaal zitten). >> ID&T had moeten ingrijpen, niet zo'n ongelooflijk triest figuur uit het publiek :(
Dat je een mep terug verkoopt op zo'n moment kan ik inkomen maar met 5 á 6 man inschoppen op iemand zijn hoofd die daardoor zelf niets terug kan doen noem ik heel erg zielig en niet echt getuigen van grote mensen gedrag.

Overigens vind ik het ook van de pot af gerukt dat er iemand het podium op komt en wil gaan meppen maar dat zo'n persoon door de security heen komt, vervolgens een tijd lang door 5 á 6 man in elkaar geschopt kan worden en Rob Gee er vervolgens mee weg komt door te zeggen dat ie meteen weer aan zijn vriendje moest denken die doodgeschoten werd vind ik allemaal net zo erg.
Gewoon eigen schuld van die gast die gewoon compleet de weg kwijt was omdat hij zonodig snoepjes moet eten als hij gaat feesten. Als je het ergens niet mee eens bent moet je praten, niet gelijk slaan. Maargoed, het niveau van Sensation gaat met het jaar achteruit. Vroeger was ik er altijd te vinden, techno > overgang naar hardstyle.
Nee sensation is al die jaren al een bout feest geweest, wij worden alleen ouder en beginnen dat nu in te zien ;)
Dat was vet, kwamen toen ook heel andere mensen op af dan nu.
Tis altijd al bout geweest wat er op zulke feesten rond loopt en dat zal ook nooit veranderen. Nu zal echt niet iedereen zo zijn op die feesten en heeft het meerendeel totaal geen kwaad in de zin maar de keren dat ik van die meelopers met witte veters in hun kisten naar binnen zie hobbelen en niemand wat zegt, er weer een zoveelste mat partij is met een stel stuff kikkertjes, er weer een drugs dode valt etc etc zeggen voor mij persoonlijk dat ik er echt helemaal niets te zoeken heb.

Wat mij persoonlijk opvalt is dat het "rot" volk wel erg vaak uit dezelfde hoek komt.

mr_jows schreef:

Laat dit gewoon een signaal zijn voor ID&T. Hun feesten worden steeds minder. Ze proberen nog steeds R&B en HipHop en andere muziek te combineren met dance-muziek. Soms kan zoiets, maar niet op een mega-event als Sensation. Die boodschap kregen ze al eerder na het floppen van hun evenement NJOY.

Sensation is Sensation niet meer.... Maar das logisch, want ID&T, is ID&T niet meer....
Toch grappig dat het Bryan Bout van UDC en kornuiten wel lukt, ID&T is een bedrijf geworden wat er een potje van maakt, hoorden we Duncan vorig jaar niet zeggen dat de kaartjes te duur waren en dat we weer terug moesten naar vroeger, volgens mij was het sensation kaartje dit jaar WEER duurder. De man lult maar een eind aan om geld in de lade te krijgen, helaas voor ID&T trappen mensen niet meer in de sprookjes verhalen en laten ze een bedrijf vervolgens lekker links liggen.

En UDC, tsja die maken hun kaartjes ook schofterig duur, verschil is alleen dat je Bryan Bout nooit openlijk hoort klagen over ID&T of een pers conferentie doet na een flop en allemaal loze beloftes doet...... daar heeft men bij ID&T een beetje een handje van en langzaam maar zeker nekt dat ze en mochten ze over de kop gaan, ik zal ze niet missen. Dat bedrijf heeft namelijk meer kapot gemaakt dan ze ooit goed kunnen doen met het overhypen van dingen (lees bloemendaal e.d)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
14-7-2006 20:43
Tis altijd al bout geweest wat er op zulke feesten rond loopt en dat zal ook nooit veranderen. Nu zal echt niet iedereen zo zijn op die feesten en heeft het meerendeel totaal geen kwaad in de zin maar de keren dat ik van die meelopers met witte veters in hun kisten naar binnen zie hobbelen en niemand wat zegt, er weer een zoveelste mat partij is met een stel stuff kikkertjes, er weer een drugs dode valt etc etc zeggen voor mij persoonlijk dat ik er echt helemaal niets te zoeken heb.

Wat mij persoonlijk opvalt is dat het "rot" volk wel erg vaak uit dezelfde hoek komt.
Jouw mening is jouw mening, maar je gaat echt te ver als je over mensen met witte verters en suffe kikkertjes praaat. Dat één persoon de boel verziekt, beteknd niet dat de andere 39.999 ook zo zijn! Vind dit een heel kortzichtige uitspraak van je!

De mensen die op Sensation rondliepen verbaasden mij ECHT! ik kwam al zwart geklede mensen in de trein tegen, begonnen we vrolijk mee te praten. Tijdens het feest stootte ik iemand aan, zeg sorry, en wat doen we? We gaan gezellig staan kletsen over hoe mooi het er uitziet, en dat IEDEREEN KOMT OM TE FEESTEN! Iedereen is elkaars vriend op Sensation, en dat vind ik echt mooi. Natuurlijk zit er ook wat "rot" volk tussen, maar dit zijn er zo weinig dat ik het echt een belediging vind. Ik heb toevallig echt genoten van de avond, op Rob Gee na, ik heb staan kletsen en "dansen" met iedereen die in mijn buurt was, knap of lelijk, aardig of niet. Dat zie ik NERGENS ANDERS!!!

Dat er een paar mensen met drugs toch naarbinnen slippen, wil niet zeggen dat iedereen zo is. Die mensen zijn stom, maar de rest niet. En de rest is erg groot...
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
15-7-2006 11:16

Reind schreef:

mr_jows schreef:

Die loser wilde die zanger zijn gitaar afpakken en hem een beuk verkopen. Verdiend dat die bandleden die gast terugslaan. Respect hebben is het toverwoord. Zij worden geboekt door ID&T en moeten zich aan hun contract houden. Zij spelen dus door, ook al vindt het publiek het niets (Publiek ging niet voor niets massaal zitten). >> ID&T had moeten ingrijpen, niet zo'n ongelooflijk triest figuur uit het publiek :(
Dat je een mep terug verkoopt op zo'n moment kan ik inkomen maar met 5 á 6 man inschoppen op iemand zijn hoofd die daardoor zelf niets terug kan doen noem ik heel erg zielig en niet echt getuigen van grote mensen gedrag.

Overigens vind ik het ook van de pot af gerukt dat er iemand het podium op komt en wil gaan meppen maar dat zo'n persoon door de security heen komt, vervolgens een tijd lang door 5 á 6 man in elkaar geschopt kan worden en Rob Gee er vervolgens mee weg komt door te zeggen dat ie meteen weer aan zijn vriendje moest denken die doodgeschoten werd vind ik allemaal net zo erg.
Gewoon eigen schuld van die gast die gewoon compleet de weg kwijt was omdat hij zonodig snoepjes moet eten als hij gaat feesten. Als je het ergens niet mee eens bent moet je praten, niet gelijk slaan. Maargoed, het niveau van Sensation gaat met het jaar achteruit. Vroeger was ik er altijd te vinden, techno > overgang naar hardstyle.
Nee sensation is al die jaren al een bout feest geweest, wij worden alleen ouder en beginnen dat nu in te zien ;)
Dat was vet, kwamen toen ook heel andere mensen op af dan nu.
Tis altijd al bout geweest wat er op zulke feesten rond loopt en dat zal ook nooit veranderen. Nu zal echt niet iedereen zo zijn op die feesten en heeft het meerendeel totaal geen kwaad in de zin maar de keren dat ik van die meelopers met witte veters in hun kisten naar binnen zie hobbelen en niemand wat zegt, er weer een zoveelste mat partij is met een stel stuff kikkertjes, er weer een drugs dode valt etc etc zeggen voor mij persoonlijk dat ik er echt helemaal niets te zoeken heb.

Wat mij persoonlijk opvalt is dat het "rot" volk wel erg vaak uit dezelfde hoek komt.

mr_jows schreef:

Laat dit gewoon een signaal zijn voor ID&T. Hun feesten worden steeds minder. Ze proberen nog steeds R&B en HipHop en andere muziek te combineren met dance-muziek. Soms kan zoiets, maar niet op een mega-event als Sensation. Die boodschap kregen ze al eerder na het floppen van hun evenement NJOY.

Sensation is Sensation niet meer.... Maar das logisch, want ID&T, is ID&T niet meer....
Toch grappig dat het Bryan Bout van UDC en kornuiten wel lukt, ID&T is een bedrijf geworden wat er een potje van maakt, hoorden we Duncan vorig jaar niet zeggen dat de kaartjes te duur waren en dat we weer terug moesten naar vroeger, volgens mij was het sensation kaartje dit jaar WEER duurder. De man lult maar een eind aan om geld in de lade te krijgen, helaas voor ID&T trappen mensen niet meer in de sprookjes verhalen en laten ze een bedrijf vervolgens lekker links liggen.

En UDC, tsja die maken hun kaartjes ook schofterig duur, verschil is alleen dat je Bryan Bout nooit openlijk hoort klagen over ID&T of een pers conferentie doet na een flop en allemaal loze beloftes doet...... daar heeft men bij ID&T een beetje een handje van en langzaam maar zeker nekt dat ze en mochten ze over de kop gaan, ik zal ze niet missen. Dat bedrijf heeft namelijk meer kapot gemaakt dan ze ooit goed kunnen doen met het overhypen van dingen (lees bloemendaal e.d)
Dat waren die gitaristen van Slipknot. Alleen hij gaf later nog één tik tegen zijn hoofd. Is net zo fout, maar ik weet zeker dat jij het ook doet als iemand jou zomaar een mep verkoopt op straat of wat dan ook.

Je verdedigt jezelf, je adrenaline stijgt. Is menselijk, al hadden ze idd eerder kunnen stoppen. Als die jongen niets had gedaan was het niet gebeurd, dus de schuld ligt wel degelijk bij die jongen. Daarom heb ik geen medelijden met hem.

En over het feit dat jij zegt dan Sensation een ruk feest is? Ben je ooit geweest?

Ik ben de allereerste keer geweest en de jaren daarna tot en met die van twee jaar terug (2004). Daarna hoefde het van mij niet meer. Te druk, te commercieel, te duur, noem maar op.

Waar jij op doelt zijn de echte meelopers in de hardcore. Soms weten ze niet beter met hun kisten e.d. en snappen ze niet dat hun kledingstijl aversie oproept.

Om ze echter allemaal over één kam te scheren gaat mij een beetje te ver. Defqon 1 komen ook alle genres bijeen. Paar jaar terug waren er nog vechtpartijen bij Black (hardcore). Overal heb je mongolen tussenzitten, ook bij het voetbal zijn er idioten tussen.

Dus ben het niet met je eens.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
15-7-2006 12:24
Ben het met mr_jows eens! Alleen vind wel dat die gast van Slipknot van die vent af meost blijven. Dat Rob Gee iets terug doet uit verdediging kan ik goed inkomen (niet als hij al helemaal in elkaar geramd was, maar toch) Die vent van Slipknot zit gewoon net zo fout als de man die het podium opliep. En die was ook GOED fout!

Een ding snap ik alleen niet. Ik heb constant achter de geluidstafel gestaan, de grote die alleen bij de band gebruikt werd, en die onder aan de voet van het podium in het midden stond. En ik heb die vent echt niet gezien daar??? Wel heb ik een mannetje daar druk in de weer gezien bij die tafel, dus dat er wat kapot was zou kunnen ja...

Al voordat hij het podium op sprong, was er al een vrouw die op dezelfde speakerstack ging staan dansen. Toen moet het toch al wel duidelijk zijn geweest dat het een zwak punt was? Toch kon er de 2e keer weer iemand op komen...

Rob Gee had ook gewoon op het publiek moeten reageren, het was ZO ONGELOOFLIJK DUIDELIJK dat het niet gewaardeerd werd, en TOCH ging hij door. Zo lok je het natuurlijk wel uit, hoe slecht die vent ook is...
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
Stevo_JDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 1-9-2010
Berichten: 141
16-7-2006 14:59

DJ Delay schreef:

Rob Gee had ook gewoon op het publiek moeten reageren, het was ZO ONGELOOFLIJK DUIDELIJK dat het niet gewaardeerd werd, en TOCH ging hij door. Zo lok je het natuurlijk wel uit, hoe slecht die vent ook is...
Jij wordt uitgenodigd als artiest voor een feest om daar op te treden. Wat moet 'ie dan in hemelsnaam doen? De microfoon neergooien en wegstappen? Het zijn job om dan door te gaan lijkt me. Ik vind niet dat hij het OP DIE MANIER uit lokt, hij doet gewoon zíjn ding. Dat wij (het publiek) dat niet respecteren, is gewoon omdat wij van andere muziek houden. Dat hij andere muziek maakt is niet zijn schuld..
The best way to predict the future is to create it
GeitEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 13-8-2006
Berichten: 257
16-7-2006 15:08
ID & T heeft gewoon 2 slechte boekingen gedaan dit jaar,

daar kunnen de artiesten niets aan doen, ligt aan de organisatie.

Als het prgramma van te voren bekend is gemaakt(voor de kaartverkoop) mag je als bezoeker helemaal neit meer klagen, dan isset jou probleem als je het niet leuk vind(hun hebben jou dan van te voren verteld wat er ging gebeuren)

heb me verder niet zo verdiept in sensation dit jaar, is me ontschoten.

Maar de oplossing voor volgend jaar: óf met zn allen verzoeken dat er volgend jaar andere arttiesten geboekt wporden, óf massaal niet gaan.
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
17-7-2006 00:25

Stevo_JD schreef:

DJ Delay schreef:

Rob Gee had ook gewoon op het publiek moeten reageren, het was ZO ONGELOOFLIJK DUIDELIJK dat het niet gewaardeerd werd, en TOCH ging hij door. Zo lok je het natuurlijk wel uit, hoe slecht die vent ook is...
Jij wordt uitgenodigd als artiest voor een feest om daar op te treden. Wat moet 'ie dan in hemelsnaam doen? De microfoon neergooien en wegstappen? Het zijn job om dan door te gaan lijkt me. Ik vind niet dat hij het OP DIE MANIER uit lokt, hij doet gewoon zíjn ding. Dat wij (het publiek) dat niet respecteren, is gewoon omdat wij van andere muziek houden. Dat hij andere muziek maakt is niet zijn schuld..
Sorry hoor, maar als je na 20 minuten boegeroep en bier na je kop roept dat het losgaat in de ArenA, dan ben je verkeerd bezig. Als je doorgaat, en je aanpast aan het publiek, DAT doe je. Ze huren je in om het publiek te vermaken, niet om voor jezelf op te treden.

En Rob Gee als hardcore dj, zeer gerespecteerd. En dan met Kurtis Blow (dj). Dan verwacht ik geen rock achtig iets! Ik ging ook zoizo voor de rest, en dat vond ik geweldig!
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
Stevo_JDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 1-9-2010
Berichten: 141
17-7-2006 10:39

DJ Delay schreef:

Stevo_JD schreef:

DJ Delay schreef:

Rob Gee had ook gewoon op het publiek moeten reageren, het was ZO ONGELOOFLIJK DUIDELIJK dat het niet gewaardeerd werd, en TOCH ging hij door. Zo lok je het natuurlijk wel uit, hoe slecht die vent ook is...
Jij wordt uitgenodigd als artiest voor een feest om daar op te treden. Wat moet 'ie dan in hemelsnaam doen? De microfoon neergooien en wegstappen? Het zijn job om dan door te gaan lijkt me. Ik vind niet dat hij het OP DIE MANIER uit lokt, hij doet gewoon zíjn ding. Dat wij (het publiek) dat niet respecteren, is gewoon omdat wij van andere muziek houden. Dat hij andere muziek maakt is niet zijn schuld..
Sorry hoor, maar als je na 20 minuten boegeroep en bier na je kop roept dat het losgaat in de ArenA, dan ben je verkeerd bezig. Als je doorgaat, en je aanpast aan het publiek, DAT doe je. Ze huren je in om het publiek te vermaken, niet om voor jezelf op te treden.

En Rob Gee als hardcore dj, zeer gerespecteerd. En dan met Kurtis Blow (dj). Dan verwacht ik geen rock achtig iets! Ik ging ook zoizo voor de rest, en dat vond ik geweldig!
Kijk daar heb je een punt, maar dat heeft niks te maken met dat hij zou moeten stoppen. Als je daarvoor opgenomen wordt, tja, don't blame him, blame id&t. Dat is nu al tijdje bezig tegen hem en er zijn gewoon hele goede argumenten tegen. Zoals die laatste van jou, dat als je naar Black komt je geen rockoptreden verwacht. Trouwens ze hebben het al vaker geflikt! Kijk nog maar eens terug op Trance Energie, wie stond daar een paar liedjes te blèren? Iedereen vond het ballen, maar daar heb ik verder niet zoveel ophef over gehoord. Natuurlijk is dit incident véél groter geworden door het slaan/schoppen van die jongen uit het publiek die het podium op komt. Maar het is nu al vaker gebeurt. Id&t moet gewoon lekker naar z'n roots, en proberen wat terug te gaan naar de reden waarom we vroeger allemaal naar Sensation wilde.
The best way to predict the future is to create it

Terug naar forum Reageer (zonder quote)