Forum > Muziek

Sensation Black edition

(84 reacties. Pagina 4 van 9)
Moderator(s): Dré
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
10-7-2006 13:01

MysT8 schreef:

Zal je het nog beter vertellen. Die rock achtig iets was slipknot. En die slipknot gasten sloegen een feestganger helemaal naar de kl*te toen hij het podium bestormde.

Filmpje kan je vinden ergens op het internet. kan t ff nie zo snel vinden.
Die loser wilde die zanger zijn gitaar afpakken en hem een beuk verkopen. Verdiend dat die bandleden die gast terugslaan. Respect hebben is het toverwoord. Zij worden geboekt door ID&T en moeten zich aan hun contract houden. Zij spelen dus door, ook al vindt het publiek het niets (Publiek ging niet voor niets massaal zitten). >> ID&T had moeten ingrijpen, niet zo'n ongelooflijk triest figuur uit het publiek :(

Gewoon eigen schuld van die gast die gewoon compleet de weg kwijt was omdat hij zonodig snoepjes moet eten als hij gaat feesten. Als je het ergens niet mee eens bent moet je praten, niet gelijk slaan. Maargoed, het niveau van Sensation gaat met het jaar achteruit. Vroeger was ik er altijd te vinden, techno > overgang naar hardstyle.

Dat was vet, kwamen toen ook heel andere mensen op af dan nu.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
10-7-2006 13:17
ID&T had gelijk iets moeten doen, als al een half uur de duimen omlaag gaan, de middelvingers omhoog, er OPROTTEN in koor gezongen wordt, en iedereen gaat zitten, dan zie je wel dat er iets niet goed is toch? Dat die gast er een eind aan maakte vond ik geweldig, anders had ik nog langer naar die zooi moeten luisteren, maar dat je dan snoepjes moet slikken vind ik gewoon not-done, en dat Rob Gee en die slipknot gast zo op hem in begonnen te rammen vond ik ook echt niet kunnen. Zelf was ik gewoon blij dat er na een half uur iemand van het publiek iets deed, want de organisatie deed niet veel.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
DjdiamondStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-5-2005
Laatste: 27-6-2009
Berichten: 46
10-7-2006 13:41
Het is gewoon niet te geloven wat ID&T doet met de feesten tegenwoordig...

Sensation White waar helden als Tiesto, Carl Cox en Sven Vath begonnen in 2000 is nu triest overgegaan in een House evenement waar zelfs Joost van Bellen op de line-up wordt gezet... kom op zeg

Zelfde geld voor Sensation black, het begon met Benny Rodriguez, Marco V en als afsluiter Dana, nu zou Dana al te soft zijn als openingsact... en staat Benny op sensation White

Ik vind dat ID&T (en dat is niet alleen sensation, maar ook Innercity bv waar de trance verdwenen is) erg achteruit is gegaan de laatste jaren, het enige evenement wat steady is gebleven is Trance Energy, wat door de komst van de Armada stage dit jaar weer echt TRANCE Energy mag heten, omdat de hardstage de jaren daarvoor ook niet echt iets meer met trance te maken had als je daar Pavo neerzet...

Zo ik heb mijn zegje ook were even gedaan, misschien leert ID&T van dit soort ontwikkelingen
hier staat niks
DjsteevStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2004
Laatste: 4-6-2011
Berichten: 165
10-7-2006 16:42
Ik vind ID&T hier de grootste schuldige. Je weet vantevoren dat op sensation black mensen komen om de hele nacht lekker te stampen. Als je dan gaat experimenteren met hard-rock, heavy metal dan is het je eigen domme schuld als er iets mis gaat. In dit geval een logische reactie van het publiek plus 1 gast die 1 bandlid een knal verkoopt.

ID&T had veel eerder moeten ingrijpen, sterker nog, had het hele optreden weg moeten laten. Hardstyle-liefhebbers zitten op een feest als Sensation niet te wachten op een half uurtje metal. Ze betalen 60 euro om dit spektakel mee te maken. Ze gaan ervan uit dat voor die 60 euro echte hardstyle dj's worden uitgenodigd en niet een band als slipknot of biohazard de sfeer komen verzieken.

Maargoed, ikzelf heb dit jaar, net zoals de voorgaande 2 jaren, de hele nacht achter mijn computer doorgebracht en alles van begin tot einde gevolgd. Ik moet zeggen dat ik dit echt de slechtste sensation vind. Ik heb geen goede dj's gehoord, alleen plaatjesdraaiers met de nieuwste hitjes. Er werd meer gedaan aan de show eromheen dan aan de muziek zelf. Ik heb geen technische hoogstandjes gehoord, geen dj's die zich in het zweet werken om een strakke set neer te zetten. Alleen ordinaire mensen die wat (soms ge-edite) hitjes komen laten horen. Na de set van The Prophet had ik mijn hoop gevestigd op Zany, dat hij nog wat leuks zou laten zien. Maar nee. Ik vond Catscan echt wel het dieptepunt van de avond. Als afsluiter van een mega-feest als deze verwacht je lekkere hardcore, waar je nog even helemaal uit je dak kunt gaan. Waar je je laatste energie gebruikt om helemaal los te gaan. Wat krijg je? Een industrial setje op hardstyle-tempo gevolgd door oude hitjes (nou, hitjes kun je ze niet eens noemen) die alles behalve strak worden gemixt. Helemaal was het laatste nummer triest. Een compleet niet dansbaar nummer die eindigde met een tempo van 1000 BPM. Leuk? Alles behalve. Vervolgens steekt Catscan ook nog eens zijn hand omhoog dat je helemaal uit je dak kunt gaan. Het enige dat het publiek deed was afvragen wat ze híer nou weer mee moesten.

Ik weet nu zeker dat ik niet een Sensation-feest zal bezoeken. Geef mij maar In Qontrol of Qlimax, waar tenminste wél goede muziek wordt afgespeeld.
Carpe noctem
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
10-7-2006 20:34
Steef, ik vind het belachelijk dat je de actie van die onder invloed verkerende snuiter enigszins goedkeurd.

Het was inderdaad niet gebeurd als ID&T (en natuurlijk de beveiliging) tijdig had ingegrepen, maar je moet nooit en te nimmer het recht in eigen hand nemen.

Ik vind het dan ook terecht dat die kerel in elkaar is gemept! Die jongen deelde nl. de eerste klap uit! Dat is ook te zien in het filmpje dat op Internet is verschenen:

filmpje

Die jongen is gewoon kansloos, of niet goed opgevoed door zijn ouders. Hopelijk leert hij hiervan. Bovendien is ooit een bandlid van Rob Gee voor zijn ogen neergeschoten, dus ik snap zijn reactie wel.

Als iedereen gewoon was blijven zitten hadden ze ID&T meer voor schut gezet. Nu heeft die jongen de partygangers voor schut gezet. Ik zou me diep schamen vanwege zo'n eikel....

Respect voor een ieder, ook als hij/zij je niet helemaal aanspreekt. Geweld lost niets op, komt alleen maar meer agressie van (zoals je ook in het filmpje kunt zien).

Stel je voor dat Armin van Buuren een mep krijgt van zo'n eikel, omdat hij trance draait (of te wel, zijn ding doet) op Sensation Black...?? Keur je dat ook goed?
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DjsteevStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2004
Laatste: 4-6-2011
Berichten: 165
10-7-2006 23:17
Ho ho, ik heb nooit beweerd dat ik de actie van deze feestganger goed keur. Uiteraard moet je nooit het recht in eigen handen nemen door iemand neer te slaan. Ik vind het daarentegen wél een logische reactie, vooral als je onder invloed bent van ofwel alcohol danwel drugs. Iedereen, dus ook ID&T, weet dat er op zo'n feest drugs wordt gebruikt en dat mensen vreemde dingen doen als ze (te) veel alcohol hebben gehad. Iedereen weet ook dat dit vaak leidt tot agressie. Als organisatie van een groot aantal mega-feesten moet je toch de ervaring hebben dat er ook iets mis kan gaan als je het publiek in een slechte stemming brengt. Ik kan me heel goed voorstellen dat deze jongen gewoon kwaad wordt omdat ID&T zijn avondje en zijn 60 euro heeft verpest.

Uiteraard heb ik dat filmpje ook gezien, meerdere malen zelfs. Ik weet dat die jongen de eerste klap uitdeelt, maar dan hoef je als Rob Gee zijnde niet meteen als een gek op zijn hoofd gaan trappen. En al helemaal niet onder het excuus dat zijn kameraad voor zijn ogen is doodgeschoten. Die gast had wel een zware hersenschudding kunnen oplopen, of zelfs wel kunnen overlijden. Nee dat is goed. Oke, als je hem een klap terug verkoopt dat is prima, maar met 5 man hem in elkaar staan trappen, sorry hoor.

Nogmaals, uiteraard keur ik zijn gedrag niet goed, maar ik vind dat hij niet als enige schuldige moet worden aangewezen.
Carpe noctem
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
11-7-2006 00:21
Je was de man geweest als je het podium op gestapt was, en via een microfoon gevraagd had om andere muziek. Of als HEEL de zaal was gaan zitten in plaats van de helft. Maar door die ene man op de zoveel 1000 andere, wordt het voor het hele publiek verpest, hoe erg het optreden ook was.

Die gast van slipknot (de 5 andere probeerden hem juist weg te krijgen) had nooit zo als een gek door mogen slaan. Geweld is slecht, hij was fout, maar hij heeft die vent van slipknot NIKS aangedaan! Gewoon afblijven! En dat Rob Gee nog even laf natrapt vind ik ook niet kunnen, als je hem een klap uit zelfverdediging had gegeven, en hem bij de bewaking afgeleverd had, dan was je de man geweest, nu zetten Rob gee, en het bandlid van slipknot zich ook flink voor schut. Erg jammer dat dit zo moet lopen, marja... ik blijf zeggen, er moest na die 20 minuten gewoon ingegrepen worden als je publiek zo negatief tekeer gaat, punt uit.

Persoonlijk vond ik Sensation geweldig, en ik kom volgend jaar zeker weer! (hoewel, bij catscan stond ik ook wel stil... het laatste nummer vond ik wel erg gaaf;))

En over de show, ik vond de lichtshow persoonlijk erg tegenvallen. Misschien komt dit ook wel deels omdat ik tegen het podium aanstond, maar ik zag erg weinig bijzondere dingen. Wat vuurwerk en vlammetjes, maar als je zo veel MH's hebt, dan kan je toch nog wel wat meer programeren lijkt me? Op Sensation White vond ik (van videobeelden dan) de lichtshow beter, en mooier georganiseerd. Komt dit omdat ik vooraan stond (waar btw 2 Mac's 2000 uitstonden gedurende de avond) of omdat het echt minder was?
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
11-7-2006 08:49

djsteev schreef:

Ho ho, ik heb nooit beweerd dat ik de actie van deze feestganger goed keur. Uiteraard moet je nooit het recht in eigen handen nemen door iemand neer te slaan. Ik vind het daarentegen wél een logische reactie, vooral als je onder invloed bent van ofwel alcohol danwel drugs. Iedereen, dus ook ID&T, weet dat er op zo'n feest drugs wordt gebruikt en dat mensen vreemde dingen doen als ze (te) veel alcohol hebben gehad.

Nogmaals, uiteraard keur ik zijn gedrag niet goed, maar ik vind dat hij niet als enige schuldige moet worden aangewezen.
Oke, je keurt het niet goed, maar je vindt het wel begrijpelijk. ;) Mijn fout :D

Hoofdverantwoordelijke is en blijft ID&T. Zij moeten zorgen voor een goede beveiliging en dito line-up.
Jammer dat zo'n jongen het voor de anderen verpest. En ik snap die artiesten wel. Je wil niet weten wat sommige artiesten te verduren krijgen.....

Laat dit gewoon een signaal zijn voor ID&T. Hun feesten worden steeds minder. Ze proberen nog steeds R&B en HipHop en andere muziek te combineren met dance-muziek. Soms kan zoiets, maar niet op een mega-event als Sensation. Die boodschap kregen ze al eerder na het floppen van hun evenement NJOY.

Sensation is Sensation niet meer.... Maar das logisch, want ID&T, is ID&T niet meer....
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
11-7-2006 10:13
Hopelijk komt het volgend jaar goed, en hebben ze hun lesje geleerd. Ik ga volgend jaar zeker weer naar Sensation, zeker om te kijken hoe het gaat. Hopelijk blijft die ene man op de 50.000 (of hoeveel zijn het er?) van het pudium af.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
DjsteevStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2004
Laatste: 4-6-2011
Berichten: 165
11-7-2006 19:39
Ach, dat hoopte ik ook van dit jaar. Dat het beter zou worden dan 2005. Na 2005 dacht ik dat het niet veel slechter kon, wel dus. 2004 was voor mij absoluut het topjaar, heerlijke sets van Pavo en Promo, ik luister ze nú nog steeds. Promo blijft voor mij de beste afsluiter van Sensation. Ik vrees dat Sensation nooit weer zo zal worden.
Carpe noctem

Terug naar forum Reageer (zonder quote)