AG Audio Pro nieuw?
(69 reacties. Pagina 2 van 7)Moderator(s): Dré
PowersoundStandaard Lid Uit: België Sinds: 9-2-2003 Laatste: 3-3-2010 Berichten: 255 | 18-5-2006 23:00 |
Hier even snel een internetconnectie vinden. Even het AG verhaal verduidelijken, teammembers van AG zijn gaan lopen met de contacten en ontwerpen van AG en hebben hun eigen firma opgestard. Dit heeft voor wat problemen gezocht, aangezien AG 1 persoon was, en daarrond een team heeft gebouwd. Zijn vertrouwen in medewerkers heeft dus een zware klap genomen en is nu bezig met juridische procedures. Dit is medio februari gebeurd, heeft het merk doen stilstaan en heeft onze plannen om met Dre iets te doen wat veranderd. Dit is ook de uitleg van zijn afwezigheid van het AG forum en nu zal hij er ook veel minder mee bezig zijn, dit neemt gezoon te veel tijd in. Ivm de HCA versterkers, ze zijn totaal geen CA of MX copie, en welke versterker lijkt niet op een andere ? Hetzelfde voor de kasten, ik vind het zelf hard om te zeggen of te denken AG = DAP. We zijn momenteel aan het werken aan een nieuw AG, soort reborn, met totaal nieuwe en originele concepten. Hopen AG terug te verdelen voor eind dit jaar, met een compleet verschillende structuur. Heb hier niet veel tijd meer, maar probeer voor einde deze maand als ik terugben meer info te geven indien gewenst. En qwerty is kut... | |
Shake your ass around, cause here we come with PowerSound! | |
GoTMoReStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-8-2004 Laatste: 26-12-2007 Berichten: 458 | 19-5-2006 07:47 |
Ok, duidelijk. Maakt mij ergens toch wel érg benieuwt hoe het gaat uitpakken! ( zoeken namelijk nog steeds fatsoenlijke monitors.. ) | |
Soms.. | |
XavierStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-10-2005 Laatste: 13-10-2009 Berichten: 12 | 19-5-2006 10:05 |
Ok ik proef hier verschillende meningen in ieder geval iedereen bedankt voor de reacties. Ik heb inmiddels ook gesproken met een verdeler in Belgie net over de grens bij mij. Hij heeft zelf (natuurlijk) ook Pro Light&Sound verhuur bedrijf. Toch wel een grote jongen zoals ik heb gezien! 20 HCA 3.0 en zo'n 20 HCA 6.0 Amps en de bijbehorende luidsprekers. Hij heeft mij ook erop attent gemaakt dat er inderdaad veel kopieen rondgaan over de wereld van verschillende fabriekanten. Het verhaal met het personeel e.d wordt ook door hem bevestigd! Binnenkort doet hij de 20 HCA 3.0 amps de deur uit voor een nieuwe ?!? versie of zwaardere van AG dat verhaal heb ik niet zo goed begrepen. De app gaat al enkele jaren met hem mee op tour en vertrouwd deze app boven JBL en AD-systems. Binnenkort krijg ik een demo dus dan vertel ik mijn verhaal hier daarover. Zoals ik lees zijn er zover dus geen echte tekort komingen aan deze app zover mijn Frans dat toelaat om alles te lezen. Er wordt gewerkt met kwaliteits producten en niet met D*P spul. Enigste minpunt zou het gewicht kunnen zijn want ze zijn loodzwaar. Alles wordt in eigen fabriek gemaakt in Frankrijk en niet in Chinatown. Ik wacht nog even de posts af van Powersound... Greetzzzzz | |
Luc2366Standaard Lid Uit: België Sinds: 8-4-2003 Laatste: 15-6-2017 Berichten: 686 | 19-5-2006 10:47 |
Xavier schreef: Enigste minpunt zou het gewicht kunnen zijn want ze zijn loodzwaar.dat de amps in france gebouwd worden en niet in china lijkt mij dan weer sterk. dat zou ze nl heel wat duurder (moeten) maken... | |
JVSVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-5-2003 Laatste: 18-6-2024 Berichten: 540 | 20-5-2006 00:07 |
Kijk maar eens in de /gfx map van agaudio.hbcast.com :-) Daar staat een hele bult foto's, ook van het fabricageproces.. Ik weet niet of het de bedoeling is dat deze mappen vrij bereikbaar zijn, maar interessante plaatjes staan er zeker tussen ! Hier zijn ook foto's de vinden van een HCA-productielijn. Aan de personen te zien (spleetogen) neem ik niet aan dat deze productielijn in frankrijk ligt :-) Voorbeeldje.. Zo doe je de Quality Check van een HCA3.0 :-) | |
XavierStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-10-2005 Laatste: 13-10-2009 Berichten: 12 | 23-5-2006 10:18 |
mmm doe mij ook maar amps van 35kg hoor ipv die digam's. Slechter voor de rug maar beter voor het gehoor Het is idd made in China zoals mij scherp is opgevallen Maar het ontwerp is wel Frans tenminste zo lijkt het wel. Of denken jullie dat het een OEM bak is? Nouja de foto's waren leuk bedankt daarvoor! Hopelijk komt powersound snel terug van zijn vakantie, ik ben benieuwd naar zijn verhalen! | |
PowersoundStandaard Lid Uit: België Sinds: 9-2-2003 Laatste: 3-3-2010 Berichten: 255 | 27-5-2006 17:55 |
Hey terug in België, Alle AG spul wordt in China gefabriceerd, maar alle ontwerp gebeurd deels in frankrijk (AG = Frans) en China. Uitleg, AG maakt ontwerp in frankrijk en AG mannen gaan naar China voor een maand waar verschillende proto's gefabriceerd en beluisterd worden. Het is nu goedkoper eenmaal om naar china te gaan en tal proto's en andere zaken te beluistern dan een proto via DHL te laten afkomen naar Frankrijk. Die verdeler met groot aantal amps ken ik, de HCA3.0 gaan eruit voor een normaalgezien komende lichtgewicht serie (volledig AG ontwerp 100%, foto's ergens op forum te vinden nauwelijks). Men moet geen AG verwachten deze komende maanden, de nieuwe series worden weer gelanceerd rond eind 2006. | |
Shake your ass around, cause here we come with PowerSound! | |
XavierStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-10-2005 Laatste: 13-10-2009 Berichten: 12 | 29-5-2006 11:45 |
Heej powersound, Goede vakantie gehad hoop ik?.... Bedankt voor de reactie! Ik wacht gewoon nog even af en zal tegen die tijd nog wel eens zien! Jou ervaringen zijn dus goed met deze amps? | |
Watt-XtraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2006 Laatste: 8-11-2021 Berichten: 1182 | 5-2-2007 17:22 |
hallo is er inmiddels al meer bekend omtrent dit merk?? Ik zie op de site dat deze nogsteeds uitsluitend in het france is terwijl er onder staat dat er een internationale site in de winter van 2006 zou komen.. | |
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes... | |
SkevdudeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-6-2004 Laatste: 29-10-2024 Berichten: 138 | 5-2-2007 21:09 |
Heeft iemand een idee waar de prijslijst te vinden is? | |
Dré: "Neem nooit zo maar wat aan, tenzij het om een fooi gaat!" || Geef eens een ander woord voor synoniem... |