Forum > Opmerkingen

Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line!

(406 reacties. Pagina 13 van 41)
Moderator(s): Dré
LucStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 14-1-2013
Berichten: 385
26-2-2006 17:49

Ferdy schreef:

Het verhaal gaat verder.. Hij heeft de top en bottom weggehaald,de top werkte echter nog met de links samen (hoewel er niet duidelijk sprake was van een button.) Nu hij deze heeft verwijderd blijft er dus geen navigatie over.. laugh :D
Top en bottom zijn alleen verwijderd op de indexpagina laugh :D De pagina's shows, foto's en contact zijn nog ongewijzigd. Vraag me verder sterk af of die nog zullen worden bekeken aangezien men zelf op het idee moet komen om de url in de adresbalk te gaan wijzigen en hier lukraak shows, foto's of contact moet gaan invullen op de plek van 'index' laugh :D
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst...
FerdyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 23-12-2009
Berichten: 331
27-2-2006 00:13

JeroenVDV schreef:

En blijft mijn tekst op de voorpagina als enige over sad :(
En de totale (lees: menu-loze ;-) lay-out van onze site blijft bestaan.. Ach,ik heb mijn lolletje gehad,jammer alleen dat die bamiballen (om maar even in het thema te blijven) het op deze manier doen en niet zelf iets orgineels bedenken!
Niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
LucStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 14-1-2013
Berichten: 385
27-2-2006 11:55
Na een tweede (minder vriendelijk) mailtje van mij is de site dan toch eindelijk uit de lucht gehaald. Ik hoop dat Boris nu een beetje inziet dat dit bepaald geen grapje is.

Ik hoop dat het hierbij blijft, mijn haat in de richting van klakkeloos brutale kopieëerders is in ieder geval gezet...
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst...
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
3-3-2006 13:40
Nog een brutale copieerder,

Ik kwam dit net tegen op dj resource en dan kom je uit bij DJ Poort

Kijk eens op die site.... goh man das exact AboutDJ, euhm ff CSS kijken.... vreemd hij gebruikt geen Joomla maar wel een exacte copy van mijn CSS. Oh verrek hij gebruikt mijn favicon ook en verrek daar staan de images van de merken die AboutDJ ondersteunen.... ff de source kijken en wat zie ik daar... verrek er staat AboutDJ in de source.

GRMBL *scheldscheldscheldscheld* nou here we go again. FF vriendin van me gebeld (die is namelijk werkzaam op een advocaten kantoor en tis niet de eerste keer dat ze me helpt met zoiets|), linkjes gestuurd van de pagina en direct zijn pagina's opgeslagen qua source. Mijn god wat heb ik een hekel aan zulke lui. Ik ben uren bezig geweest om wat te maken en het is nog niet eens klaar of ze jatten het al onder je vingers vandaan.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
3-3-2006 13:53

Reind schreef:

Nog een brutale copieerder,

Ik kwam dit net tegen op dj resource en dan kom je uit bij DJ Poort

Kijk eens op die site.... goh man das exact AboutDJ, euhm ff CSS kijken.... vreemd hij gebruikt geen Joomla maar wel een exacte copy van mijn CSS. Oh verrek hij gebruikt mijn favicon ook en verrek daar staan de images van de merken die AboutDJ ondersteunen.... ff de source kijken en wat zie ik daar... verrek er staat AboutDJ in de source.

GRMBL *scheldscheldscheldscheld* nou here we go again. FF vriendin van me gebeld (die is namelijk werkzaam op een advocaten kantoor en tis niet de eerste keer dat ze me helpt met zoiets|), linkjes gestuurd van de pagina en direct zijn pagina's opgeslagen qua source. Mijn god wat heb ik een hekel aan zulke lui. Ik ben uren bezig geweest om wat te maken en het is nog niet eens klaar of ze jatten het al onder je vingers vandaan.
Het mooiste is dat aboutdj.nl wel genoemd wordt in de links... Hahahah
New-line btw ook
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
3-3-2006 13:58
Vind het gewoon te gek voor woorden dat er zomaar klakkeloos gejat word terwijl ik de persoon niet ken (als het een bekende was geweest had ik er minder moeite mee gehad) en dat er nooit ook maar enige mail is verstuur met de vraag of ie wat mocht gebruiken.

Om maar even aan te tonen dat er echt gejat word, https://www.dj-poort.nl/__%20AboutDJ%20__%20-%20Home_bestanden/
Zelfs de naam van mijn site komt er in voor.... en als je in de images map kijkt en je kijkt naar de images..... verdomd die krijg je ook te zien as je mijn voorpagina op slaat in een mapje AboutDJ - Home.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
3-3-2006 16:56
Hmmmz, ik denk dat die persoon of getipt is, of ook hier lid is. Heb je een mirror Reind ?
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
3-3-2006 16:57
Site is niet meer beschikbaar. Het heeft gewerkt zo te zien.
Volgende keer Peter!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
3-3-2006 18:06
Telefoontje gehad van de persoon met excuus en alles is per direct verwijderd en alle source files zijn bij mij via de mail aangekomen.

Ging een stuk sneller als de vorige keer.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
4-3-2006 12:19
Het kan erger in het letterlijk overnemen van sites.

Denk dat iedereen zich nog wel een setje jongens herinnert uit Dronten die ooit mijn site voor de volle 99% hadden overgenomen ( structuur, tekst, foto's ) alleen de contactgegevens waren anders. Dat was echt te schunnig voor woorden, hedendaags zou ik daar direct werk van maken.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)