Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 111 van 289)
Moderator(s): Dré
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
12-2-2006 00:37
@Jeroen:
Als jij dat emailadres quote kunnen die bots zijn adres nog steeds vinden. sneaky :V
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
12-2-2006 06:58

René Eppink schreef:

@Jeroen:
Als jij dat emailadres quote kunnen die bots zijn adres nog steeds vinden. sneaky :V
Zat met m'n kop nog bij klaarmaken voor Trance Energy denk ik, inmiddels thuis en even hierboven het mailadres verwijderd uit m'n post. wink ;)
Light Image
WesleyAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 11-2-2006
Laatste: 9-7-2006
Berichten: 4
13-2-2006 19:21
hallo,
ik zoek een dj.
dancing-light ( ik dus razz :p ) wil later een drive-in beginnen ik zoek nog ee dj wil je dat graag mail me dan www.dancing-light.tk is de site
Dancing-light voor al uw feesten!
Dj freezeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-1-2006
Laatste: 31-1-2007
Berichten: 14
14-2-2006 22:18

Sylvia schreef:

Volgens mij is Freeze ook niet van plan om die afspraken nog bij te stellen, het bedrag staat nu eenmaal. Wat Freeze wel kan doen, is een hele keurige show verzorgen en zo gaan draaien dat het dak er nachtenlang af vliegt. En dan het jaar erna wat op het tarief leggen. sneaky :V
kijk precies wat sylvia zegt, sorry van de late reactie want ik ben tijdje offline geweest.

het tarief staat nou gewoon vast, mocht iets kapot gaan door bier of whatever dat gaat gewoon vergoed worden en met die 700 ben ik nu gewoon redelijk tevreden.
en zoals sylvia zegt zal ik er volgend jaar gewoon nog een schep boven op doen.
En ik ga er zeker de voegen uitknallen, ik zal dat dooie cafétje wel eens reanimeren zodat ze me volgend jaar gewoon zeker weer willen laugh :D

en wees maar gerust, ik leid egt wel mezelf, maar ik had gewoon nog niet genoeg ervaring over de tarieven die gevraagd worden met carnaval.
JordiploumStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2005
Laatste: 12-9-2007
Berichten: 19
19-2-2006 17:46
Hallo,

ik heb al een aantal dagen hier in het forum gezocht en uiteindelijk ben ik bij deze topic uitgekomen laugh :D de vraag is eigelijk simpel, wat kan ik vragen voor wat ik heb ? er zijn hier veel prijzen genoemd maar daar zat niet echt iets tussen waar ik iets mee kon. ik heb in het verleden wel eens op een feestje gedraaid maar dat was met de bekende Huiskamerboxen. Na deze fuif ben ik van mijn zakcentjes 2 DAP's P-12 gaan kopen met bijbehorende kabels, toen was het geld op, ik dus weer verder sparen voor de versterker zodat ik in ieder geval zelf betrouwbare geluidsapparatuur heb. Deze versterker heb ik van de week binnen gekregen, nu heb ik het volgende:

2x DAP P-12
1x JB Systems MM-10
2x JVC CD Player (deze worden in de toekomst vervangen wanneer de beurs dat toelaat)
1x DAP Palladium P-700

Het eerst volgende dat ik van plan ben om te kopen zijn 2 statieven voor de boxen.

Hier nog wat afbeeldingen!

nu is mijn vraag wat mag zoiets opbrengen voor een avondje incl "DJ" ?!
en (offtopic) tips zijn ook welkom razz :p
'DJP Sound'
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
19-2-2006 18:58
Tip:
Flightcase voor de amp, voor mengpaneel kun je miss beter even wachten totdat je je betere CD-speler(s) hebt.
Waarom zo'n groot mengpaneel?

Prijs, tja.
ervaring is niet zo groot, dus zou zeggen tussen de 60 en 80 euro... Klinkt nu nog veel misschien, maar anders moet je naarmate er meer apperatuur koopt heel erg je prijzen omhoog gooien, en dat vinden klanten niet leuk.

Overigens wel heel positief dat je eerst nadenkt voordat, en in welke volgorde, je iets koopt! Zorg wel dat je voldoende budget en tijd aan CD's besteed, da's nog altijd het belangrijkste van alle troep die je meeneemt laugh :D
It's time to play the music, It's time to light the lights..
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
19-2-2006 19:03
Wat je kan vragen voor je show...
lees het hele topic eens door......
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
JordiploumStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2005
Laatste: 12-9-2007
Berichten: 19
19-2-2006 19:25
Big Bang, daar heb je inderdaad gelijk bij, alleen ben ik bang dat als ik zo'n 60,- ga vragen voor een 4 à 5 uurtjes te draaien dat dan weinigen mij zullen nemen, aangezien ik nog niet echt lang met draaien bezig ben zul je het op het begin vooral van de disco-party's van je vrienden/klasgenoten moeten hebben (ik ben nu 15,5 jaar). Wanneer ik dan 60,- ga vragen denk ik dat ze hun verjaardagcentjes zo weer kwijt zijn, en de dus bij voorbaat en andere of helemaal gaan DJ nemen.. of zie ik iets over het hoofd ?razz :p

Tom, ik heb deze hele topic al doorgelezen! ik kan alles vragen voor een paar uurtjes te draaien maar het gaat er hier om wat reëel is in verhouding met mijn apparatuur!
'DJP Sound'
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
19-2-2006 19:45
1 x bewerkt. Laatst door Big bang op 19-2-2006 19:55
Dan nemen ze maar een ander! Op dat is niet de leuke manier nee, ik krijg ook wel eens te horen van "ja maar jij bent zo duur". Uit eindelijk komen ze toch wel. Tel maar eens alle bedragen (dus inclusief CD's) bij elkaar op, en deel het door 60, je zult er versteld van staan hoeveel klussen je nodig hebt om zo'n minisetje al er uit te krijgen. Kijk ook eens naar verhuur prijzen. Bij een verhuurbedrijf betalen ze alleen al bijna 60 euro om zo'n setje te huren, bij jou krijgen ze er nog een gratis DJ (met CD's!) bij ook!
Andere leuke manier: Tja, als je mij inhuurd, komen er ook meer mensen, dus krijg je meer verjaardags geld. razz :p
Bovendien heb ik ook klassenfeestjes gedaan voor 120 euro, (incl. licht), waar ze dan ook nog gematst werden omdat het de klas van mijn jongste broertje was. En toch werd ik regelmatig gevraagd, de feesten zonder mij waren gewoon minder leuk wink ;). De prijs die ik voor andere klassen vroeg viel vaak inderdaad wel te hoog uit, maar daar geef ik niet zo veel om. Naarmate ze ouder worden geven ze minder, maar wel grotere en leukere feesten, waar ook een iets groter budget tegenover staat. Tevens worden het dan vaak organisaties als sportclubs etc welke de feesten organiseren...

@ Tom, hij heeft wel meteen alle nodige informatie in een post vermeld, dus van mij hoeft het niet zo negatief... Als mensen al meteen beginnen van "ik heb deze spullen, wat moet ik vragen" heb ik al een stuk minder zin om te antwoorden.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
JordiploumStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2005
Laatste: 12-9-2007
Berichten: 19
19-2-2006 19:54
daar heb je inderdaad alweer gelijk in razz :p wat betreft de cd's ik heb eigelijk weinig cd's en ook nog eens veel illigale maar in de toekomst wil ik wel meer originele cd's gaan kopen omdat je anders veel gezeik kunt krijgen. wat ik in ieder geval wel heb is de Hitzone collectie en nog zo'n 40 andere cd's. zolang ik nog niet voldoende CD'tjes heb gaat de pc gewoon mee razz :p
'DJP Sound'

Terug naar forum Reageer (zonder quote)