Forum > Geluid

Super OEM bak

(45 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
26-1-2006 16:51
Wat een ongelofelijk KICK (lees eens wanneer de laatste post was)

Voor specs over alle OEM's mag je ff naar reind zn site gaan om ff wat bij te scholen.
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
Dj-excaAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 1-2-2006
Berichten: 43
26-1-2006 17:02

Bazzzz schreef:

Wat een ongelofelijk KICK (lees eens wanneer de laatste post was)

Voor specs over alle OEM's mag je ff naar reind zn site gaan om ff wat bij te scholen.
Nog niet eens een hele grote kick ;) (heb tenminste de search functie gebruikt) Ben al op reind zijn site geweest, maar daar staan helaas geen ervaringen over de krasbaarheid van de case bij American Audio. Line-out die mankeert zit ik niet mee in. Wel de garantiepolitiek van AA, hoe zit het daarmee?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 13458
26-1-2006 19:46
Lak van de HTD is behoorlijk taai. Is natuurlijk geen excuus om er maar met scherpe dingen op te gaan krassen. Dus altijd, net als bij je andere equipment, geen ringen, geen armbandjes e.d. En handen wassen voor je gaat draaien is ook niet verkeerd.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
PetertyuhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-9-2004
Laatste: 9-5-2014
Berichten: 76
26-1-2006 21:15
Of met een schuursponsje een vlek weghalen....

Als je een vlek op je TT hebt, heb je toch al iets verkeerd gedaan volgens mij (maar daar hebben we het niet over)
Wannabe DJ (ik heb al 6 platen :-p)
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 13458
26-1-2006 21:16
Autopoets (turtlewax bijvoorbeeld) werkt prima op draaitafels die zijn afgewerkt met dit soort lak. Is ook niet zo vreemd (de lak in kwestie IS volgens mij autolak ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
26-1-2006 23:33

Bazzzz schreef:

Wat een ongelofelijk KICK (lees eens wanneer de laatste post was)

Voor specs over alle OEM's mag je ff naar reind zn site gaan om ff wat bij te scholen.
Heb zelfs een complete vergelijkings tabel gemaakt van de week met daarin de belangrijkste verschillen.

Alle glanzende lakken zijn bikkelhard op de draaitafels, de lak van de xtrm en pd45 zullen op den duur een soort van slijtage plekken krijgen die op zullen vallen wanneer er licht op schijnt.... zeg maar hetzelfde idee wat je hebt bij een spijkerbroek. Op den duur (al zal dat op een draaitafel heeeeeeeeeeel lang duren) zul je wel kunnen zien waar de meest aangeraakte plekken zitten bij zo'n lak. Op mijn oude smx1 kon je bijvoorbeeld zien welke kanalen ik het meeste gebruikte aan de lak.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
27-1-2006 00:24
Foutje dat mensen ook vaak maken is de combi glassex en keukenrol of wc-papier. Geen idee of dit ook fout gaat op TT's, maar al de tweedehands CDJ's met flitsfoto die op zo'n manier zijn schoongemaakt haal je er zo tussenuit. Ligt volgens mij eerder aan het papier dan aan de Glassex, maar verder ben ik geen scheikundige.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
27-1-2006 15:04
Ik pak gewoon een natte doek en zet mijn draaitafels daarna in de turtle wax, af en toe even opwrijven met een zachte doek en ze glimmen weer alsof ze nieuw zijn. (die gele schoonmaakdoekjes een keer wassen en daarna in de droger en ze zijn zo zacht als.....)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
VoltcontrolStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2005
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 465
25-9-2007 13:21
Srry voor de enorme kick!

Ik ben benieuwd hoe het met de duurzaamheid van de "Super-oem" zit. Ik bezit ze sinds een jaar of drie tot grote tevredenheid, zelf nog niets op aan te merken. Al defecten/slijtageverschijnselen bekend of is dit toch echt het produkt wat gehoopt werd et zijn (DE technics beater, ook qua betrouwbaarheid)?

Ben benieuwd naar o.a. Dre's comment!
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 13458
25-9-2007 13:36
1 Super OEM met een defect in de bedrading van de arm.
1 Super OEM met een uitgefikte motorsturing.
1 Super OEM met een wazige fout die zich bij de klant voordeed maar zich bij ons niet meer manifesteerde (probleem nooit gevonden, nooit meer voorgedaan bij de klant). Mogelijk was dit gewoon een storing in het lichtnet bij de klant (of zat de voedingskabel er niet goed in (vreemdere dingen gebeuren ;-))

En dat waren ze, de "problemen" bij de Super OEM bakken (alle typen bij elkaar opgeteld, te relateren aan vele vele honderden verkochte units). Overigens heb ik dingen zoals "mijn boekenkast viel op m'n Acura" reparaties niet meegenomen in dit verhaal (lijkt me ook niet nodig).

Ik zou willen dat alle producten zo betrouwbaar waren ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)