Forum > Algemeen Forum

Vakbeurs Theatertechniek - Ahoy Rotterdam

(103 reacties. Pagina 6 van 11)
Moderator(s): Dré
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
16-1-2006 23:01
Vandaag ook geweest wat leuke puntjes:
- Yamaha digitale mixers
- Midas, verschil in kwaliteit tussen venice serie en zijn grotere broers eens gevoelt... (En ook bij Midas zit er een wereld van verschil in 2 tafels... shocked 8O )
- Lagotronics stand
- Bij lightco interessant verhaal over het wireless DMX gebeuren
- Bij rolight veel over de selecon spotjes te weten gekomen en over het
grand-MA + Video gebeuren met leuke demo.
- Bij electrolux even naar de Avolites Diamond gekeken.

Nog even bij de pyro-toko geweest, leuke effecten, veelal wel 'standaard' en verouderd, jammer dat er dan showtec sneeuwmachines in de stand staan enzo... Het DMX systeem voor confettie kanonnen was wel interessant.

De Martin primeur was ik niet zo kapot van, heeft rond het middaguur ook even niet gewerkt enzo, echt nog heel erg 'nieuw'. Ook het Martin maxys systeem viel me tegen, de vizualizer geeft toch echt heel erg andere kleuren weer dan wat er in het echt gebeurt: leuk geprobeerd maar lang nog niet zover als andere softwarepaketten en tafels...

Al met al een zeer geslaagde beurs, veel leuke dingen gezien, veel contacten op gedaan en natuurlijk een geweldig t-shirtlaugh :D wink ;)

Voor de echte disco/drive-in jongens niet echt aan te raden, veel standhouders zien je liever gaan dan komen, jammer maar daar is toch de PAmarkt en discobeurs meer geschikt voor. Toon je echt interesse willen ze je best wat vertellen. Er is ook weinig DJ gerelateerde apparatuur te vinden (hoogstens 4 dubbele cdspelers voorbij zien komen verstopt in een rackje...). Even gaan kijken kan natuurlijk altijd!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
16-1-2006 23:09

larzzzie schreef:

- Bij lightco interessant verhaal over het wireless DMX gebeuren
- Bij rolight veel over de selecon spotjes te weten gekomen en over het
grand-MA + Video gebeuren met leuke demo.
- Bij electrolux even naar de Avolites Diamond gekeken.
Aantal leuke ideeen nog om woensdag nog even te gaan bekijken voor mij.
Nog even bij de pyro-toko geweest, leuke effecten, veelal wel 'standaard' en verouderd, jammer dat er dan showtec sneeuwmachines in de stand staan enzo... Het DMX systeem voor confettie kanonnen was wel interessant.
Inderdaad. Allemaal Universal-Effects/Magic-effects zooi. Vooral de ICE-fog-op-CO2 viel me zwaar tegen. Zelf getimmerd houten kistje met gasaansluiting en wat gaten erin. Hadden ze op z'n minst flightcaseprofiel omheen mogen doen laugh :D
Al met al een zeer geslaagde beurs, veel leuke dingen gezien, veel contacten op gedaan en natuurlijk een geweldig t-shirtlaugh :D wink ;)
100% mee eens!
Voor de echte disco/drive-in jongens niet echt aan te raden, veel standhouders zien je liever gaan dan komen, jammer maar daar is toch de PAmarkt en discobeurs meer geschikt voor. Toon je echt interesse willen ze je best wat vertellen. Er is ook weinig DJ gerelateerde apparatuur te vinden (hoogstens 4 dubbele cdspelers voorbij zien komen verstopt in een rackje...). Even gaan kijken kan natuurlijk altijd!
200% mee eens! wink ;)
Light Image
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
17-1-2006 08:09
laugh :D happy :)
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
17-1-2006 18:13
ik mag er morgen met schoolreisje naar toe wink ;) laugh :D
Dj NathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
Berichten: 271
17-1-2006 23:18

larzzzie schreef:

- Bij lightco interessant verhaal over het wireless DMX gebeuren
Ik heb de folder van lightco hier liggen maar er staat niks over de reikweidte van het systeem. Moet ik denken aan 20m 100m 200m 1km?
Kan jij het me vertellen.
Ik ga morgen maar heb waarschijnlijk maar 2 uur de tijd dus....
Pearl 2000 in da house!!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
17-1-2006 23:19
Geen broodjes-stand helaas op deze beurs (hoogstens Soundcraft/Midas-broodjes laugh :D), een meeting wordt dus niets razz :p

Ben d'r vanaf uurtje of 12, eerst nog even een klusje doen 's ochtends.
Light Image
Dj NathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
Berichten: 271
17-1-2006 23:26
De Tap bij de HPA stand wink ;)
Nee just kidding heb mijn tijd nodig voor de intressant dingen.
Pearl 2000 in da house!!
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
18-1-2006 00:54
Heb me nog wel even kapot gelachen bij de stand van okésjon...

Vroeg een gassie of ze z'n 2 MX1's wilden inkopen. Standhouder wees de jongeman erop dat ze alleen A-merken in-/verkopen en dat de MX1 ook nog eens in een B-klasse zit van Martin.

Jongen liep erg geshockeerd weg laugh :D

(zelfs mn vriendin moest er hard om lachen razz :p )
DJ HanSie VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2003
Laatste: 11-4-2015
Berichten: 219
18-1-2006 01:21
Ik heb wel een biertapje gezien, haha stand is me zo even ontschoten (was een Beertender)
Verder smaakte mijn broodje uitstekend, maar hoorde al dat ze zo op waren.
Ik ben maandag geweest en uitstekend vermaakt.
Groot gesprek gehad met een Duitse meneer van Electro Voice die mij het hele nieuwe systeem uitlegde wat 16 januari ook in Nederland word verkocht, compleet digitaal aansturen van je geluid, met die nieuwe EV versterkers, heel mooi systeem vooral voor line-array.
Verder lang verhaaltje gehad bij Matthijsen over Meyer Sound, waar ik binnenkort heen ga voor een 3 daagse cursus heel leuk!
Al met al leuke beurs, met veel LED!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-5-2024
Berichten: 5308
18-1-2006 10:30

Jurrie schreef:

Heb me nog wel even kapot gelachen bij de stand van okésjon...

Vroeg een gassie of ze z'n 2 MX1's wilden inkopen. Standhouder wees de jongeman erop dat ze alleen A-merken in-/verkopen en dat de MX1 ook nog eens in een B-klasse zit van Martin.

Jongen liep erg geshockeerd weg laugh :D
Ik heb net even op de website van Okésjon gekeken, maar erg veel reden om zo hooghartig te doen hebben ze volgens mij niet. Er staat zat ouwe meuk tussen, soms voor behoorlijk hoge bedragen.

Ik ben gisteren op de beurs geweest. Relaxte sfeer als altijd en leuke dingen. Maar het zou me niet verbazen als ze in de toekomst iets gaan doen om drive-in show "gassies" te weren. Dat is duidelijk niet de doelgroep (hoewel Highlite er ook stond met allerlei DAO-soulletjes).
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)