Forum > Geluid

Technics SH-MZ1200

(42 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
DjpieterlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2004
Laatste: 10-4-2009
Berichten: 91
24-5-2005 17:53
ghe ghe, schitterende post wink ;)

En net zoals bij jou, het stuk basic spreekt mij aan. Ik heb al een EFx en zoek er verder geen getrut op. Ik wil vier kanalen en gaan met die handel. Lekker overzichtelijk en goed solide design is voor mij het belangrijkst, daarom heb ik destijds ook de PCV aangeschaft. Wat ik bij de PCV echter zwaar ruik vond was de PFL en de S/N.

Kun je mij vertellen of je op de PFL ook je master signaal kan inmixen (a la Gemini626?) en of de S/N gewoon goped werkt (1 knop omzetten en dan geluid incl EFX, of moet je hier ook eerst faders omlaag gooien en switches omzetten?).

BVD!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
24-5-2005 17:57
of dat kan?
er zit een heel fijn systeem op om te mixen in je headphone.
zoek op en verbaas u zelf wink ;)
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DjpieterlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2004
Laatste: 10-4-2009
Berichten: 91
24-5-2005 18:05
Thanx!
DjpieterlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2004
Laatste: 10-4-2009
Berichten: 91
14-7-2005 13:03
Heh heh,

Ik heb hem vast gehad en het ziet er erg goed uit! Waar ik me alleen over verbaas: je hebt 6 outputs maar slechts 1 volume knop. Is er geen volume knop voor een booth/monitor? Want ik zie er wel 1, maar die is volgens mij voor je HP...
DjpieterlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2004
Laatste: 10-4-2009
Berichten: 91
18-7-2005 12:58
ik heb het al gezien ;)
BernhardStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-3-2005
Laatste: 25-7-2010
Berichten: 10
17-11-2005 23:50
Sorry voor de enorme up maar heb deze mixer ook gekocht en vroeg me af of iemand die handeiding van fredje heeft? Vind ik leuk en handig om te hebben! Had fredje al gemaild maar geen reactie gehad. Ik weet dat fredje het druk heeft dus vandaar deze post want wellicht kan iemand anders mij helpen! Groeten Bernhard
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
18-11-2005 01:04
https://www.aboutdj.nl/diversen/technics_shmz_1200_manual.pdf

Alstu
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
BernhardStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-3-2005
Laatste: 25-7-2010
Berichten: 10
18-11-2005 02:12
bedankt, maar dat is de manual die bij de speler werd geleverd, ik dacht dat fredje een eigen manual had gemaakt voor als andere met de mixer aan het spelen waren (handleiding voor in de deksel van case van de mixer). Daarnaar ben ik dus opzoek maar in ieder geval bedankt!!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
18-11-2005 07:12
Hoi,

je had me gemail,en ik ben al twee dagen van plan je terug te mailen-maar op 1 of andere wijze komt daar steeds niets van ashamed :$ laugh :D .
Neen-ik heb niet een apart Manual gemaakt.
wel een nette in deksel van case maar is meer een optisch hulpmiddel mbt aansluitingen daar boven de mixer een vrij uitgebreid aansluipaneel zit en mocht ik er niet bij zijn dat een ander kan zien wat hij/zij doen moet.
Anyway-ik ben nog steeds vol van de Tech mixer neem nou alleen al het front-lekker een zwaar aluplaat die bloedheet word in de zon op het voorterras van het strand.
Zo heet dat je zowat je klauwen brand.
De thermo uit de keuken gehaald,boem....62 graden bovenplaat mixer en oplopend.
Maar ach...de mixer gaat onverstoord door en blijft nieuw aanvoelen.
Ja hoor-1 vd gehandicapten laat verdomme mn case vallen met de mixer(op mn tong bijten,niet schelden,dat persoon niet in de grond stampen laugh :D kan niet zijn mn vriendjes vd hartekamp-ze bedoelen het goed wink ;) ) en ach...de mixer heeft er niks van.
Ik ben zeer content met de aanschaf van deze mixer en verdient minimaal een plaats gelijkwaardig of zelfs hoger aan de pioneer djm600.
Als men dat nou s in gedachten neemt dan gaat men ook s overwegen om deze mixer s goed te bekijken en te voelen.
Het is ff wennen de eerste keer maar dan voel je m,de meest rare snelle dingen uithalen of gewoon relaxed je palm van je hand op het front leggen en met je vingers relaxed de fader besturen.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 430
18-11-2005 08:24
Ik heb er afgelopen woensdag even aan mogen zitten en moet zeggen dat het geen verkeerde eerste indruk was. Voelde rock solid en zag er schitterend uit. Uiteraard kan ik niets zeggen over de geluidskwaliteit en laat staan over de duurzaamheid van de faders e.d. (nogal belangrijke eigenschappen uiteraard wink ;) )

Maar heeft iemand enig idee waarom je er verder zo weinig van hoort? Sylvia en Reind? Jullie hebben onlangs een mixer in deze prijsklasse gekocht. Wat was de reden deze buitenbeschouwing te laten? Geen uitgebreide effecten (of heb ik ergens over heen gekeken)? De slechte reputatie van techics mixers? Of is er iets anders?
The return of the BoomBap

Terug naar forum Reageer (zonder quote)