Forum > Off-Zone

Wat nemen jullie mee op een klus?

(98 reacties. Pagina 10 van 10)
Moderator(s): Dré
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 12-4-2024
Berichten: 1207
20-9-2005 11:50
Hoe kan dat nou niet opgemerkt worden door het publiek, dat zou ik toch heel graag willen weten?
Normaal wordt er gereageerd op zo'n beetje alles wat er door de mic wordt gezegt, waarom zouden ze een bestelling dan opeens niet horen? sneaky :V
Darth Crossfader
VoltcontrolStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2005
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 465
20-9-2005 11:53
djt post net angepast lees ff. ik een paar keer de bijnaam van een barvrouwtje in de betreffende tent door de micro gegooid, zou net zo goed zomaar een shout voor het publiek kunnen zijn., maar zij(barvrouw) snapt dat er dan wat nat(dwz. drinken) mijn kant uit moet komen.
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek.
Danny25Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2005
Laatste: 5-4-2006
Berichten: 205
20-9-2005 12:55
Ik heb 1 keer gehad in al die tijd dat draai dat ik GEEN drinken heb gehad de heleavond. (Nou zit ik normaal ook altijd op water. en van cola en sinas krijg ik toch alleen maar dorst.) Tegen 12uur kwam er iemand naar me toe van de organistaie en vroeg of ik drinken heb gehad ik zij nee. Hij baalde er zovan dat dat niet geregeld was voor me dat hij me 50euro exstra heeft gegeven. om dat ik geen drinken heb gehad Vond dat hij dat netjes heeft gedaan. Ik ga er ook niet om zeuren om drinken ik ben ingeheurd en ik kost geld een glaasje drinken is ook meer dan normaal maar soms krijg je geen drinken. (heb je in de bouw ook vaak) als je er om gaat zeuren Kan het een slechte indruk geven. Daarom ik zie het altijd wel ik heb zelf altijd een fles water bij me. En als ik wat krijg is het voor mij ook goed. Ik ben daar tenslotte om te werken. niet om de heleavond mee te zuipen.
Is erg bij met de optie. rechts boven. ik kan nu mijn laaste reacties sneller bekijken dre bedankt
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
20-9-2005 13:15

Danny25 schreef:

Ik ga er ook niet om zeuren om drinken
*knip*
Ik ben daar tenslotte om te werken. niet om de heleavond mee te zuipen.
Natuurlijk ga je niet zeuren, want je spreekt het van tevoren af. Als de organisator zijn afspraak niet nakomt, dan zeur je niet als je hem daarop wijst.

Iets te drinken vragen tijdens het vaak harde werken is iets heel anders dan "zuipen". Nogal overtrokken om er zo tegenaan te kijken. Een glas prik kost een uitbater een paar duppies inkoop. Barmensen drinken ook tijdens hun werk. Het is complete onzin om 5 a 6 uur lang niks te krijgen terwijl je in de warmte staat te zwoegen. Desnoods betaal je ervoor maar iemand zal het je moeten komen brengen.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 9469
20-9-2005 14:44
Meestal zeggen ze als we binnen komen:
willen jullie eerst iets drinken of gaan jullie gelijk opbouwen?
Of als we aan het opbouwen zijn, vragen ze er meestal wel om.

Dat vind ik dan ook meteen een duidelijk teken van gastvrijheid.

Het is helaas ook wel eens anders hé Syl wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
22-9-2005 19:21
Wat neem je mee:

- Telefoon
- Laptop / PDA / Navigatie
- Deodorant
- Klembord met pennetje, papier, correspondentie, lichtplannen e.d.
- T-shirt/veiligheidsschoenen voor bouwen, net shirt voor avond
- Maglite (Mini AA en 4Cell)
- Gereedschapkist (Ala cyberdance)

In de auto:

- EHBO trommel
- Brandblusser
- WC papier
- Eten / drinken (Just in case of)

Verloopjes e.d. zit allemaal in de kabelcases.
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
26-9-2005 01:47

Sylvia schreef:

Natuurlijk ga je niet zeuren, want je spreekt het van tevoren af. Als de organisator zijn afspraak niet nakomt, dan zeur je niet als je hem daarop wijst.
Ik vraag altijd om een fles spa blauw en een natte vaatdoek. Spa om weg te drinken, natte doek om een plaat schoon te vegen mocht ik daar weer eens iets op terug vinden wat er niet op hoort. ;)

Wat altijd wel leuk is dat is de reactie van het bar personeel als je tegen ze verteld dat je geen alcohol drinkt en liever gewoon een fles water hebt. Maar ik heb nog nooit een nee gehad, wel zo af en toe een verbaasd persoon achter de bar vanwege het niet drinken verhaal maar nooit geen gezeur.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
27-9-2005 20:13
Wij draaien ongeveer 2x per jaar Filipijnse feesten. Erg leuk altijd, en ontzettend lekker eten! Maar goed, die mensen zijn zo verschikkelijk gastvrij, dat je geen moment droog staat, alleen is het soms wat lastig communiceren... en op een gegeve moment staat de hele vensterbank achter je vol met flesjes laugh :D

Zulke lieve mensen, beetje te lief misschien, hahaha
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
27-9-2005 21:09
Een goede backstagemanager (zoals in de Tagrijn natuurlijk laugh :D) brengt het werkend personeel dat niet van zn plaats af kan drinken. Maar dat is lang niet altijd zo helaas.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)