Forum > PC related Forum

Welke geluidskaart???

(24 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 2-6-2024
Berichten: 9469
10-5-2003 14:39
De terratec voldoet aan al je eisen, en druk maar eens op de link die ik gepost heb van tweakers.
De laatste keer dat ik keek: 177,-
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Dj mikkieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-1-2003
Laatste: 30-5-2009
Berichten: 406
10-5-2003 19:48
Ik vindt goed geluid belangrijk, omdat ik heel veel muziek om mijn computer luister. Het belangrijkste is dan ook goed geluid bij het afspelen.
laat het duidelijk zijn dat je bij het afspelen geen break out box nodig hebt dit is hoofdzakelijk voor opnemen, ik zou als ik jou was voor een iets goedkopere geluidskaart gaan (een van de betere 6 kanaals kaarten)en dan een duurdere set boxen erbij doen denk aan die logitech dingen met eax ed. dan heb je een beter geluid dan dat je een dure kaart met rommel boxen koopt.
schnappi???
MEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 2-12-2009
Berichten: 358
10-5-2003 20:56
Nee zet gewoon mijn goede hifi boxen er op. Dat was ik toch al van plan. En die breakoutbox lijkt me juist handig. Kan je alles makkelijk aansluiten.
correct me if I'm wrong...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 2-6-2024
Berichten: 9469
10-5-2003 22:19
Je kan hem ook zonder break out box kopen.
Dan is hij veel goedkoper.
Maar dan zit je wel met 3,5 mm plugjes te pielen in de achterkant terwijl de breakout box tulp aansluitingen heeft voor je draaitafel en nog veel meer moois.
Hier heb je de link: productsen.terratec.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=3&mode=thread&order=0&thold=0
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
HesslakokStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 27-8-2005
Berichten: 56
12-5-2003 11:58

Tom schreef:

.
Maar dan zit je wel met 3,5 mm plugjes te pielen in de achterkant terwijl de breakout box tulp aansluitingen heeft voor je draaitafel en nog veel meer moois.
Hier heb ik een half jaar gelden ook over lopen piekeren. Ik ben uiteindelijk bij Audiotrak (van ESI) terechtgekomen. Ik heb mijn keus laten vallen op een MAYA 44, mede omdat deze kaart werd aangeraden voor gebruik met PCDJ én BPM-studio. Hij beschikt over 2* line out 6,3mm jack; 2* line in 6,3mm jack; 1* s/pdif uitgang. Dit alles verguld.

Ik zal zeggen; kijk eens op hun site www.audiotrak.org Hier staat de Maya 44 niet (meer) op maar zijn nog in Nederland gewoon te krijgen.
Let's play that funky music!
MayodaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-12-2003
Laatste: 30-9-2004
Berichten: 75
5-1-2004 16:54
Als je serieus met muziek bezig bent moet je terratec dus NIET kopen , rommel is het met een veel te hoge ruisvloer en geen verbluffende dynamiek!
Kijk voor ongeveer hetzelfde geld naar M-audio-/Echo.
terratec ligt ongeveer in dezelfde klasse als creative, echt iets voor beginners, drama met routings etc etc .
En het is zo belangrijk om in dit geval iets goeds te kopen!
Als je echt mooi wil , kan je kijken naar de delta 1010 van M-audio of nog mooier de Creamware powerpulsar met eigen dsp`s, en dat ontziet je computer processor weer !
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-5-2024
Berichten: 5308
5-1-2004 16:59
Na deze enorme schop omhoog van dit topic verplaats ik hem naar het pc-related forum (dat was er vorig jaar mei nog niet!)
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
5-1-2004 19:15

Mayoda schreef:

Als je serieus met muziek bezig bent moet je terratec dus NIET kopen , rommel is het met een veel te hoge ruisvloer en geen verbluffende dynamiek!
Kijk voor ongeveer hetzelfde geld naar M-audio-/Echo.
terratec ligt ongeveer in dezelfde klasse als creative, echt iets voor beginners, drama met routings etc etc .
En het is zo belangrijk om in dit geval iets goeds te kopen!
Als je echt mooi wil , kan je kijken naar de delta 1010 van M-audio of nog mooier de Creamware powerpulsar met eigen dsp`s, en dat ontziet je computer processor weer !
heb je daar een link van? want google doet maf bij mij :S, mn router ligt weer plat ofzo...

maar ik gebruik nu terratec... en ik kan volume HEEL ver opendraaien voor ik ruis hooor.. (phase 26 usb... is usb versie van de dmx 6fire) heb ook met de 6fire gewerkt is praktisch hetzelfde...
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 2-6-2024
Berichten: 998
5-1-2004 22:52
Nu dit topic toch gigantisch omhoog gekickt is kan ik meteen even opscheppen met mijn geluidskaart en speakers razz :p :

nl.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=512

nl.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=375

Iemand die nog op zoek is naar een fatsoenlijke geluidskaart met voldoende aansluitmogelijkheden moet zeker eens kijken naar deze. Het is echt een toppertje en ik ben er zeer tevreden over. Ook de speakers die digitaal aangesloten zijn op de geluidskaart geven een mooi geluidje.
Dance the night away!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 2-6-2024
Berichten: 9469
5-1-2004 23:47

Mayoda schreef:

Als je echt mooi wil , kan je kijken naar de delta 1010 van M-audio of nog mooier de Creamware powerpulsar met eigen dsp`s, en dat ontziet je computer processor weer !
Maar dan praten we wel even over een andere prijsklasse hoor shocked 8O
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)