Forum > Newbie Forum

tempo op cdj-800

(27 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
6-4-2005 15:20
Maar hij zei dat ie "morgen" een deejay contest heeft laugh :D (2april dus)
Nee; zonder alle gekheid.. ik wil weten hoe het afliep angry
Misschien durft ie het niet zeggen? dat kan ook natuurlijk...

Het ging als volgt:
-"een streng jurylid met plukjes grijs haar op zijn wangen komt stiekem de zaal in terwijl meneer X staat te draaien". Wat ziet hij daar in de platentas tussen de platen uitsteken?! Oh neen.. een stukje papier!

"Wat is dit hier jongeman?"... een spiekbriefje?!
- "Wel euh... "
- ERUIT ;;;. !!!
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
17-4-2005 01:45

teknoknights schreef:

Maar hij zei dat ie "morgen" een deejay contest heeft laugh :D (2april dus)
Nee; zonder alle gekheid.. ik wil weten hoe het afliep angry
Misschien durft ie het niet zeggen? dat kan ook natuurlijk...

Het ging als volgt:
-"een streng jurylid met plukjes grijs haar op zijn wangen komt stiekem de zaal in terwijl meneer X staat te draaien". Wat ziet hij daar in de platentas tussen de platen uitsteken?! Oh neen.. een stukje papier!

"Wat is dit hier jongeman?"... een spiekbriefje?!
- "Wel euh... "
- ERUIT ;;;. !!!
laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D

maar ik zou ook eigelijk willen weten hoe het afgelopen is, dus nafdac? razz :p
I Love House Music!
DJDSReservebank
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2005
Laatste: 14-2-2008
Berichten: 143
17-4-2005 12:33
Ik ben ook wel benieuwd.
Ik ben net even op zijn site langs geweest, maar omfg wat een vaag ding zeg laugh :D razz :p
https://users.pandora.be/lektrik/
Totaal onsamenhangend gedoe razz :p
0900-DJDS
RobbieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
Berichten: 116
28-4-2005 20:38

DJDS schreef:

Ik ben ook wel benieuwd.
Ik ben net even op zijn site langs geweest, maar omfg wat een vaag ding zeg laugh :D razz :p
https://users.pandora.be/lektrik/
Totaal onsamenhangend gedoe razz :p
[offtopic/nutteloze info schreef:

Lang geleden (jaren '30) werd dit nog dadaïstische kunst genoemd (P. van Ostaijen), zo'n totaal onsamenhangend geheel. Ik vind het toch wel wat hebben :) [/offtopic schreef:

Maar hoe is het nu gegaan, die contest?
En ik hoorde dat het goed klonk..
DJDSReservebank
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2005
Laatste: 14-2-2008
Berichten: 143
29-4-2005 08:46
Euh.. dat is dus zo'n 75 jaar geleden..
Hoe oud zou NafDac zijn? laugh :D
0900-DJDS
NafdacStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 9-8-2004
Laatste: 23-1-2008
Berichten: 14
2-8-2005 15:29
amai, ik was het hier even allemaal vergeten...
die contest is ondertussen al een aantal maand geleden, en ik ben (bij mijn weten) 3e geeindigd van de 6 deelnemers, en het meeste sfeer was er tijdens mijn set... er zat meer in maarja, ondertussen heb'k al met de winnaar van die contest samen een uurtje house/elektro gedraaid op een fuif en dat was pas een fantastische beleving, iedereen ging compleet uit z'n dak...

maar soit, dat van die pitchen, klinkt allemaal erg grappig gewoon en dat is het ook wel, zoiets doe ik niet meer hoor... maar je zal me wel begrijpen als je weet dat ik voor een half uur contest zo'n 20 tal platen had voorzien die proper in elkaar pasten... maar met 20 platen heb je geen tijd om eens te gaan luisteren of de pitchen kloppen dus had ik alles netjes opgeschreven wat uiteindelijk weer een les is geworden: nooit zoveel tijd in een contest steken...

nog iets: als een mens niks doet, kan hij ook niks verkeerd doen, dus ik wil wel eens weten hoe iemand anders het ervan af zou hebben gebracht als hij 20 platen moest mixen op een half uur tijd... sneaky :V
the underground never stops
Dj Psycho-DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 20-2-2006
Berichten: 95
2-8-2005 20:17

Nafdac schreef:

nog iets: als een mens niks doet, kan hij ook niks verkeerd doen, dus ik wil wel eens weten hoe iemand anders het ervan af zou hebben gebracht als hij 20 platen moest mixen op een half uur tijd... sneaky :V
Misschien een beetje offtopic.. Maar of je set goed is hangt dus écht niet af van het aantal platen dat je in een bepaalde tijd steekt hoor..
Niet geschoten is altijd mis!
NafdacStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 9-8-2004
Laatste: 23-1-2008
Berichten: 14
2-8-2005 20:29
1 x bewerkt. Laatst door Nafdac op 3-8-2005 11:58

Dj Psycho-D schreef:

Nafdac schreef:

nog iets: als een mens niks doet, kan hij ook niks verkeerd doen, dus ik wil wel eens weten hoe iemand anders het ervan af zou hebben gebracht als hij 20 platen moest mixen op een half uur tijd... sneaky :V
Misschien een beetje offtopic.. Maar of je set goed is hangt dus écht niet af van het aantal platen dat je in een bepaalde tijd steekt hoor..
nee dat weet ik, en dat zeg ik trouwens ook niet, maar terwijl het hier een newbie forum is (ook al ben ik nu geen newbie meer), was iedereen zich er kostelijk mee aan het amuseren...
ik geef m'n fout toe en ik zal die niet meer maken, de volgende contest zal ik vooral doen op inspiratie die op de moment komt (maar ook wel een paar platen proberen te onthouden die je toch zeker ertussen wilt)...
the underground never stops
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
2-8-2005 23:19
wat een wijze woorden razz :p
ga bijna denken dat we gefopt worden laugh :D laugh :D wink ;)
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
4-8-2005 13:15
Ik heb toevallig zelf 2 weekjes geleden contest gehad... Was mijn eerste keer voor publiek.. draai nu zelf precies een jaartje. Zenuwen waren zo heftig dat ik naald amper op plaat kreeg. Zowieso veel vrienden aanwezig (waar je nog eens extra je best voor wilt doen) en daarnaast flinke concurrentie.

Heb geen playlist gemaakt van te voren, laat staan briefjes etc...

Maar hoe dan ook, ik vond het veel en veel moeilijker dan ik dacht... Grote verschil voor mij was het harde volume in de booth/zaal.... Ik denk dat als je daar eenmaal mee hebt leren werken dat je dan toch weer een stap hoger komt.

Ben in elk geval blij dat ik het gedaan heb.

ps: sorry voor topic kapen.. maar wilde er niet speciaal een nieuwe voor openen.
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson

Terug naar forum Reageer (zonder quote)