Forum > Algemeen Forum

Mensen letten meer op hun geld?

(50 reacties. Pagina 2 van 6)
Moderator(s): Dré
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
23-7-2005 17:13
Dat bedoel ik dus niet! Ik vind je prijzen variëren van "bijna-amateur" tot "beter-dan-538".
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 12-4-2024
Berichten: 1207
23-7-2005 17:16
Verkeerde interpretatie.. razz :p
Darth Crossfader
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
23-7-2005 22:54
om een lang verhaal kort te maken-Ja ,mensen letten meer op hun centjes.
Dat is een Feit.
Ik zit in het luxe werk,de Horeca.
Dat is pure luxe,daar word als eerste op bespaart!!!!
Uitgaan is het eerste waar volwassenen,stellen etc etc op besparen!!
Aanwas van goede gasten is minder dit jaar.
Bestedingspatroon is minder dit jaar.
Fooien zijn zwaar retenaatje dit jaar.

Daar en tegen meer mensen dit jaar op t strand bij mooi weer maar zoals wij dat zeggen plaatspikkers laugh :D
gezinnen met KOELBOXEN angry angry angry laugh :D

Kortom,strandbedrijf is het mooiste om te zien hoe het staat met de economie gemeten aan het bestedingspatroon van mensen.

Daar en tegen is absoluut een opvallende gebeurtenis dat er minder en minder snel word uitgegeven maar er een hele grote groep mensen is die dan wel veel meer wil besteden als voorgaande jaren maar ook meer kwaliteit eist in welke vorm dan ook.Hier doel ik op het muziek gebeuren.

groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
23-7-2005 23:14

fredje schreef:

Ik zit in het luxe werk,de Horeca.
Dat is pure luxe,daar word als eerste op bespaart!!!!
Maar jij weet ook dat de horeca dat voor een deel aan zichzelf te danken heeft.
MBFStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2005
Laatste: 1-6-2006
Berichten: 284
24-7-2005 00:38
Ik las op een website maar die zeg ik niet ashamed :$ dat mensen geen vertrouwen heeft in jonge mensen. Ik zag in het gasteboek van die website staan iemand die the lightshock niet wou inhuren omdat hij 150 euro duur vond en dat hij bang was dat ie met prut apperatuur kwam omdat hij zo jong wasshut up :X . Nou dit vind ik dus regelrechte onzin angry ik heb de site bekeken en ik vind het echt een hele goede drive in, zeker op die leeftijd.

Mike
Wat?
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
24-7-2005 02:15
Een dergelijke reactie kan ik mij goed voorstellen.
Het ligt eraan wat de klant wil. Ik merk toch wel dat de ervaring een grote rol speelt. (de prijs wat minder)

Mensen die de nodige kennis in huis hebben (lees jaren lange ervaring) en bovendien niet alleen met de apparatuur maar ook de muziek up to date zijn, alle zaken goed geregeld hebben, hebben een ander kostenplaatje.

Wat mij juist de laatste tijd opvalt dat er wel minder feesten zijn, maar diegene die een feest geeft wil het goed voor elkaar hebben, en dat mag toch wat kosten kwa muziek. Tuinfeesten zijn ook "hot", dat is dan ook de reden dat ik vorige maand zelf heb laten zien hoe dat verzorgd wordt.

Er is er al één die hier zijn 50e verjaardag wil vieren en één die hier zijn bruiloft wil geven.

Martin.
kvm entertainment
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
24-7-2005 03:00

MBF schreef:

Ik las op een website maar die zeg ik niet ashamed :$ dat mensen geen vertrouwen heeft in jonge mensen. Ik zag in het gasteboek van die website staan iemand die the lightshock niet wou inhuren omdat hij 150 euro duur vond en dat hij bang was dat ie met prut apperatuur kwam omdat hij zo jong wasshut up :X . Nou dit vind ik dus regelrechte onzin angry ik heb de site bekeken en ik vind het echt een hele goede drive in, zeker op die leeftijd.

Mike
denk niet dat max dit op prijs stelt maargoed.

Ik merk zelf de laatste tijd een stormloop op de feesten. Heb het drukker dan normaal. En ondanks dat ik toch voor een redelijk bedrag mijn diensten verleen.
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1855
24-7-2005 11:12

MBF schreef:

Ik las op een website maar die zeg ik niet ashamed :$ dat mensen geen vertrouwen heeft in jonge mensen. Ik zag in het gasteboek van die website staan iemand die the lightshock niet wou inhuren omdat hij 150 euro duur vond en dat hij bang was dat ie met prut apperatuur kwam omdat hij zo jong wasshut up :X . Nou dit vind ik dus regelrechte onzin angry ik heb de site bekeken en ik vind het echt een hele goede drive in, zeker op die leeftijd.
Jep, reactie ook gezien, wat bleek nu: Het was een of ander 13-jarige jochie wat zich zat te vervelen en daarom zulke reacties in dat gastenboek had achtergelaten. Gelukkig geen echte klant dus.
MBFStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2005
Laatste: 1-6-2006
Berichten: 284
24-7-2005 12:34
Dat is mooi, ik zie de lol ervan niet in hoor. Beetje rare mensen en dan zeggen dat hij misschien nog prut apperatuur heeft ook. Volgens mij ben jij de enigste op die leeftijd die zoveel spullen heeft. Je heb ook een lage prijs dus ik zou niet weten wat sommige mensen dom doen.
Wat?
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
26-7-2005 10:35

Sylvia schreef:

fredje schreef:

Ik zit in het luxe werk,de Horeca.
Dat is pure luxe,daar word als eerste op bespaart!!!!
Maar jij weet ook dat de horeca dat voor een deel aan zichzelf te danken heeft.
Al zou de Horeca goedkoop zijn produkten aanbieden dan nog in economische slechtere tijden gaat men als eerste niet meer uit!
Dat eten doen we dan wel thuis of naar t strand gaan we dan met de koelbox etc etc.
Restaurant/Disco/etc etc
Dat is gewoon geld uitgeven wat als eerste als onzin gezien gaat worden.
Logisch,waarom zou ik 100 euro uitgeven in restaurant voor mij en mn partner terwijl ik het thuis voor 25 euro maak laugh :D.

En niet altijd is de Horeca de schuldige van bepaalde prijsstellingen.
Neem het Beachbop gebeuren.
Daar zitten we vast aan een onkostenpost van ruim 325 medewerkers,die direct niets met de Horeca te maken hebben maar opgelegd worden door Gemeente Bloemendaal-
dat moet toch ergens vandaan komen sneaky :V
Of de Pacht voor strand die bijna dubbel is ten aanzien van twee jaar geleden of dat je personeel ziek word en jij als werkgever in het slechste geval daar 2 jaar verantwoordelijk voor bent.

Het duurder worden van alles is een combinatie van!!
En de Horeca die na invoering euro meteen 100% de prijzen dubbelde-die zijn of al weg of hebben de prijzen drastisch verlaagd.
Dat is ondertussen twee jaar terug en niet meer relevant.
Wel Relevant-prijstijging in elk facet van ruim 60% ten opzichte van vorig jaar-en daar hebben wijgeen vat op-we kunnen alleen maar doorrekenen.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)