Forum > Geluid

Het Ecler Nuo5-topic

(621 reacties. Pagina 42 van 63)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
29-6-2005 10:24
Ik werk met een DN 2600 die al jaren zéér intensief gebruikt wordt (elke week on the road, ook in de verhuur gezeten) en die werkt ook nog uitstekend. Die knoppen zijn dus prima ook al voelen ze iets minder degelijk aan dan bijv pioneer. Don't worry!
Heb je de mixer al binnen?
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
SucksirStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-1-2005
Laatste: 31-5-2012
Berichten: 108
29-6-2005 11:15
Nee maar ik kan niet wachten. Heb hem in Duitsland besteld
Edit Mod: Dré: Rest verwijderd, ben daar nogal boos over dus hou dat in het achterhoofd!


Als het goed is komt ie vandaag of morgen binnen. Volgens de desbetreffende webshop binnen 48 uur, nadat de betaling binnen is.
VisionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-3-2003
Laatste: 8-10-2005
Berichten: 6
1-7-2005 18:55
Iemand enig idee wanneer de Nuo 4 verkrijgbaar is? Die zou nu toch zo'n beetje uit gaan komen?
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
1-7-2005 20:21
VOlgens eclerdj forum is ie 23 juni officieel geintroduceerd, verwacht dus dat t niet meer lang gaat duren.
RolandoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-11-2003
Laatste: 6-11-2022
Berichten: 31
16-9-2005 12:08
Ha DJ's

Weet iemand waar je deze mixer ergens in een zaak kan uitproberen?
Liefst beetje regio Amsterdam, maar klein stukkie rijden is niet zo'n heel groot probleem.

Bij Dijkman en RAF in A'dam verkopen ze geen Elcer en zou hem toch wel graag willen uitproberen alvorens hem aan te schaffen. Wat ik natuurlijk dan wel bij Dré wil doen gezien zijn expertise en scherpe prijs op dit moment. Alleen bij hem in de zaak langskomen is wat ver weg voor me ;-)

thx alvast!

Rolando