Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 30 van 250)
Moderator(s): Dré
DewazigeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-3-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 318
29-6-2005 18:32
Mensen die recht voor je luidsprekers gaan staan en dan komen klagen dat het te hard staat. Ik heb die mensen toen netjes uitgelegd dat de zaal groot genoeg was en dat aan de achterkant van de zaal meer dan plaats genoeg was om te kunnen staan en dat het daar dus al wat minder hard zou klinken.
Mij werd toen verteld dat ze niet van plan waren om te gaan verhuizen omdat ze dan verder van de bar af zouden komen te staan.
Na een kwartier kwam de barman naar me toe om te klagen over het volume, wat blijkt, de mannen die eerder aan het klagen waren hadden het recht in eigen handen genomen en de topkast weggedraaid van de zaal en gericht naar de bar.
Ik heb zonder er een woord over vuil te maken de topkast teruggedraaid richting zaal en ik heb het een beetje in de gaten gehouden en na een minuutje ofzo werd de topkast weer richting bar gedraaid.
Ik ben de zaal in gelopen en ik heb die meneer even verteld dat hij moet doen en laten wat hij wil als hij maar van mijn spullen afblijft, daar was hij het totaal niet mee eens! het was mijn installatie maar hij vond dat het te hard stond en dus zachter moest.
Ik heb toen even gevraagd aan die persoon mee te komen naar een rustigere plek, ik heb hem pen en papier gegeven en gevraagd een document te maken waarin hij verklaart élke verantwoordelijkheid betreffende de installatie op zich te nemen. toen keek hij me even heel pissed-off aan, liep terug de zaal in en ik heb er geen last meer van gehad.

Daar heb ik dus een schijthekel aan.
Lost in Music
DjdiamondStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-5-2005
Laatste: 27-6-2009
Berichten: 46
29-6-2005 18:54

GoeieGast schreef:

Parren wel laag trouwens?
Klopt we stonden op podiumpje en het plafond in de zaal was niet heel erg hoog, dus vandaar dat het licht laag lijkt te hangen wink ;)
hier staat niks
ShadyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2004
Laatste: 28-6-2006
Berichten: 40
29-6-2005 19:35
mensen die je nog nooit gezien hebt en dan blijkbaar bij je op school zitten en de beste vrienden met je zijn omdat je dj bent angry
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
29-6-2005 19:36

shady schreef:

mensen die je nog nooit gezien hebt en dan blijkbaar bij je op school zitten en de beste vrienden met je zijn omdat je dj bent angry
Ga eens tappen op een schoolfeest..
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
29-6-2005 19:59
tja.. mijn ergenissen:

1: mijn grootste ergenis, een groep 8 angry

2: de op daarna volgende... mensen die komen zeiken dat het te hard staat, ik heb dat met opdrachtgever afgesproken en daar mogen ze klagen, die komt wel naar mij toe.

3: mensen die express je kabels gaan lopen vernaggelen angry

4: op een hardstyle feestje om r&b komen vragen, GA DAN NAAR EEN ANDER FEEST angry

5: net zoals gezegd word, mensen die je een keer heb gezien en die dan ineens je beste vriend zijn

en zo kan ik nog wel ff doorgaan...

edit: nog wat vergete... van die mensen die je op het eind echt op een stoel gaan zitten eng aan kijken hoe jij gaat afbreken omdat zij al klaar zijn en op jouw zitten wachten van, kan het niet sneller?
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
29-6-2005 22:17
Qua volume moet je gewoon met een persoon afspreken, meestal de opdrachtgever/avondcoordinator/ceremoniemeester. Heb je ook gelijk een excuus voor alle oma's.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
29-6-2005 22:25
Ook een leuke in het lijstje blijft is of er even omgeroepen kan worden of de eigenaar van een zwarte ford met kenteken 29 - KL - GV zijn auto even ergens anders wil zetten, het liefst nu meteen omroepen want hij staat in de weg, ja dan moet de band tijdens hun nummer maar even stoppen. En dan bij voorkeur nog bij de lichttafel vragen!

Enneh, hoeveel watt zijn die speakers? -> Nou heel wat!

Zo mogelijk het ergst... Mensen die ongevraagd helpen met op en afbouwen. Dingen laten vallen, geen kabels kunnen rollen, de boel verplaatsen, alles zomaar overal in gooien, gewicht van dingen niet inschatten en dan vervolgens terwijl je speakers aan het tillen bent op je schouders tikken ev vragen wat ze nu kunnen doen....
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Dj compactStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2004
Laatste: 22-11-2007
Berichten: 117
29-6-2005 23:55

djdiamond schreef:

[Ook irritant:
Kids die over de bar komen hangen
en dan ook nog vragen of ze "even mogen scratchen met dat apparaat" laugh :D wegwezen! razz :p
WTF shocked 8O Een DJX Box... Slechte ervaringen mee, na 2 jaar stof happen doet ie het niet meer, en heb ik nog geen verjaardagskado voor mijn broertje... angry sad :( razz :p laugh :D

Nieuwe ergernissen... Euhm, die zullen wel na dit weekend komen razz :p
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 9469
30-6-2005 01:31
Die kinderen die over je meubel hangen zijnn gewoon enthousiast,
Wat heb je dan leiver?
Dat ze achter in de zaal tegen een muur lopen te hangen?

Nee, ik heb graag mensen in de buurt,
is mijn thermometer van de stemming......
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DjdiamondStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-5-2005
Laatste: 27-6-2009
Berichten: 46
30-6-2005 08:24

Tom schreef:

Die kinderen die over je meubel hangen zijnn gewoon enthousiast,
Wat heb je dan leiver?
Dat ze achter in de zaal tegen een muur lopen te hangen?
Ik vind het ook niet heel vervelend... tot het moment dat ze gaan vragen of je met ze wil "slowen" als je een slownummer draait shocked 8O WEGWEZEN!!! razz :p
hier staat niks

Terug naar forum Reageer (zonder quote)