Forum > Muziek

Zomerhit van dit jaar???

(938 reacties. Pagina 14 van 94)
Moderator(s): Dré
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
9-6-2005 13:59

big bang schreef:

Het meest vreselijke vind ik misschien nog wel dat dat nummer niet gewoon door een artiest geschreven is die het zelf misschien nog leuk vond, maar dat t n voortvloesel is van een of ander commercieel ***** frot beltonen bedrijf.
WRONG sneaky :V
Het geluidje werd opgenomen door een nietsvermoedende motofreak (daniel malmedah) die het geluid van zijn moto wou na-apen. Op de één of andere manier zwierf dit geluid maandenlang rond op het Net en kwam zo in het bezit van TurboForce3D. Na een tijdje kreeg die firma de opdracht om een animatie te maken en dat geluid paste 100% in het idee... zo gezegd zo gedaan, dus werd het zoeken naar de originele maker van het nummer om zo de credits te kunnen in orde brengen. Een heuse oproep leidde uiteindelijk tot succes. Meer info op de officiele site!

(ja, soms ben ik een meelopertje, maar ik vind dat beestje gewoon megaschattig ashamed :$)
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
DexterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-6-2004
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 390
11-6-2005 00:47

Didier_S schreef:

big bang schreef:

Het meest vreselijke vind ik misschien nog wel dat dat nummer niet gewoon door een artiest geschreven is die het zelf misschien nog leuk vond, maar dat t n voortvloesel is van een of ander commercieel ***** frot beltonen bedrijf.
WRONG sneaky :V
Het geluidje werd opgenomen door een nietsvermoedende motofreak (daniel malmedah) die het geluid van zijn moto wou na-apen. Op de één of andere manier zwierf dit geluid maandenlang rond op het Net en kwam zo in het bezit van TurboForce3D. Na een tijdje kreeg die firma de opdracht om een animatie te maken en dat geluid paste 100% in het idee... zo gezegd zo gedaan, dus werd het zoeken naar de originele maker van het nummer om zo de credits te kunnen in orde brengen. Een heuse oproep leidde uiteindelijk tot succes. Meer info op de officiele site!

(ja, soms ben ik een meelopertje, maar ik vind dat beestje gewoon megaschattig ashamed :$)
Nu weet ik het weer! Ik heb dit nummer een paar jaar geleden een keer gevonden op internet (toen deden ze nog een Puch Maxi nashut up :X) alleen dan zonder Axel F. op de achtergrond.
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
11-6-2005 14:20
Om terug ontopic te gaan, volgens mij wordt onze Crazy Frog dus de zomerhit van dit jaar hé wink ;)
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
JopEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 5-6-2009
Berichten: 234
11-6-2005 15:20
Het Feestteam - 50CC daar zit de crazy frog ook in, en dat nummertje draait ook al een goed jaar mee.
MB Audio systems
MaaartenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-12-2003
Laatste: 12-6-2016
Berichten: 359
11-6-2005 16:03

jop schreef:

Het Feestteam - 50CC daar zit de crazy frog ook in, en dat nummertje draait ook al een goed jaar mee.
Volgens mij is crazy frog zelfs van het feestteam nagemaakt!
JopEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 5-6-2009
Berichten: 234
11-6-2005 16:36
Ja, want er is bij axel f precies de zelfde sample gebruikt als bij het feestteam (het vroem geluidje)
MB Audio systems
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
11-6-2005 16:44

jop schreef:

Ja, want er is bij axel f precies de zelfde sample gebruikt als bij het feestteam (het vroem geluidje)
Kan er mij iemand vertellen welk ander sampeltje er ooit gemaakt werd van Albert Motard??? shocked 8O
Nou ja, voor dat laatste nummer hebben ze hem eindelijk een paar nieuwe woordjes geleerd: "I am the Crazy Frog" maar voor de rest heb ik nog niet veel zinnigs gehoord hoor laugh :D
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
SteefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-9-2004
Laatste: 6-10-2007
Berichten: 63
13-6-2005 13:52
De zomerhit gaat weer naar Roemenië denk ik. "Akcent - Kylie" gaat een grote kans maken.
Mixing them up......like this!!!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 13458
14-6-2005 09:38
Edit Mod: Dré: Topic opgeschoond, per ongeluk ook een goede post verwijderd.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
14-6-2005 12:12
Heb 'Kylie' nog eens goed geluisterd, en heb mijn mening bij moeten stellen. Grote kanshebber naar mijn mening. Alhoewel ik er eerst niet echt zeker over was, begin ik hem toch vaker op de radio te horen. Vooral Slam FM, die begonnen ermee.

Maargoed, kijken of de Roemenen voor het tweede jaar op rij een klapper in huis hebben! happy :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)