Forum > Off-Zone

Oud & Nieuw 2005!

(133 reacties. Pagina 5 van 14)
Moderator(s): Dré
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
6-12-2004 22:48

RonnieB schreef:

maar het is nog wel ff lastig, om 01.00 draaien... je kan niet na 00.00 de weg op, want dan is iedereen druk vuurwerk aan het afsteken.
Je zou met je opdrachtgever kunnen overleggen of er een taxi kan worden georganiseerd(en dan niet op jouw kosten uiteraard)

Zo hebben wij het ook geregeld. Ondanks het 'vuurwerkrisico' word er gewoon vanaf 00:15 gereden happy :)
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
6-12-2004 23:55

QuincMan schreef:

Vuurwerk vind ik stom. Je schiet letterlijk je geld de lucht in..
Drinken vind ik stom, je drinkt het op, je word kotsmisselijk, en je piest de volgende dag alles weer uit sneaky :V
Je gooit je geld dus lettelijk in het riool.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
Berichten: 543
7-12-2004 00:22
Stelletje mazzelkonten voor mij wordt het én niet draaien én niet feesten, moet een nachtdienst draaien op mn gewone werk sad :(

Ik had kunnen gaan draaien in een lokale disco, had ik ook wel gedaan als ik vrij was, de sfeer is meestal uitermate goed, en mn vrienden komen vanzelf wel daarheen happy :)
EricStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 4-4-2024
Berichten: 455
7-12-2004 09:11

djmarkje schreef:

Ag vuurwerk afsteken ik woon half uurtje van baarle nasau af dus daar ga ik altijd vuurwerk halen en echt een vuurwerk freak maar als ze mij een leuk bedrag bieden om te draaien zal ik dat doen(heb helaas op dit moment geen drive in)
Je bedoelt het andere deel van mijn dorpje, Baarle-Hertog. Da's namelijk Belgisch. Zodra je één voet in Baarle-Nassau zet, en da's al snel bij ons, loop je de kans gepakt te worden door de Nederlandse politie sneaky :V Zo werkt dat bij ons laugh :D
Hoe meer kennis hoe meer twijfel
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
7-12-2004 09:50

sylvia schreef:

Ik draai gratis met Oud & Nieuw, omdat het een leuke lokatie is, leuk feest, non-profit en met twee andere leuke dj's.
Stuur mij daar s wat info over aub,mochten wij niet op vakantie zijn dan beetje feesten en jammen,neem koffertjes mee dan.Mail mij even Sylvia,kan ik ook meteen kijken om te overnachten daar.
groetjes
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 12-4-2024
Berichten: 1207
7-12-2004 14:33

Eric schreef:

djmarkje schreef:

Ag vuurwerk afsteken ik woon half uurtje van baarle nasau af dus daar ga ik altijd vuurwerk halen en echt een vuurwerk freak maar als ze mij een leuk bedrag bieden om te draaien zal ik dat doen(heb helaas op dit moment geen drive in)
Je bedoelt het andere deel van mijn dorpje, Baarle-Hertog. Da's namelijk Belgisch. Zodra je één voet in Baarle-Nassau zet, en da's al snel bij ons, loop je de kans gepakt te worden door de Nederlandse politie sneaky :V Zo werkt dat bij ons laugh :D
Mn oom en tante wonen in het Nederlads deel.
Huis met een klokkentoren, zegt je dat wat?
Darth Crossfader
EricStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 4-4-2024
Berichten: 455
7-12-2004 15:47

DJ.T schreef:

Eric schreef:

djmarkje schreef:

Ag vuurwerk afsteken ik woon half uurtje van baarle nasau af dus daar ga ik altijd vuurwerk halen en echt een vuurwerk freak maar als ze mij een leuk bedrag bieden om te draaien zal ik dat doen(heb helaas op dit moment geen drive in)
Je bedoelt het andere deel van mijn dorpje, Baarle-Hertog. Da's namelijk Belgisch. Zodra je één voet in Baarle-Nassau zet, en da's al snel bij ons, loop je de kans gepakt te worden door de Nederlandse politie sneaky :V Zo werkt dat bij ons laugh :D
Mn oom en tante wonen in het Nederlads deel.
Huis met een klokkentoren, zegt je dat wat?
Hmmm zegt me zo 1 2 3 niets, maar zo groot is Baarle nu ook weer niet, dus er zal nog wel een lampje gaan branden.

Mail hun naam anders maar eens ofzo, wie weet kom ik er wel eens op de koffie razz :p

[einde offtopic]
Hoe meer kennis hoe meer twijfel
CodaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-6-2002
Laatste: 3-11-2009
Berichten: 36
7-12-2004 17:20
Organiseer dit jaar een oud en nieuw feest in cafe/gallerie Dante te Breda.
Prachtige locatie, 3 etages... kijk maar op onze website:

www.mas-musica.nl/ over onze namen kun je met je muis bewegen en dan verschijnt er een leuk introotje.

groeten!

oja...zet ook even je speakers aan... wink ;)
Mas-Musica Del Mundo!
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
7-12-2004 17:33
Daar woon ik! Misschien kom ik wel even kijken dan happy :)
Thanx Dré !
DJ HanSie VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2003
Laatste: 11-4-2015
Berichten: 219
7-12-2004 18:01
Kreeg net een boeking, in Hoogeveen..
3 x een half uurtje draaien tussen een band in, dit in de Hoofdstraat, moet nog al een groot evenement worden, voor een flink smak geld.

Maar wou er nog ff over nadenken, en hun hadden geen geduld dus ze hadden al een ander gevonden, beetje jammer maarja, dan maar gewoon een biertje pakken in de kroeg, maar hier in Meppel is dat zó leuk geregeld met de kroegen (bepaald niet!!!)
Zijn maar een paar die open mogen (discotheek niet) en daar moet je ook nog van te voren een kaart kopen ook nog, naja, misschien komt er nog wel een boeking binnen rollen die ik wel aantrekkelijk vind, heb nog wel wat optie's staan, naja we zien wel!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)