Forum > Newbie Forum

Pcspeakers als monitortjes?

(36 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
2-11-2004 15:49
Klopt idd happy :) Ik ben net jarig geweest dus heb wat meer te besteden. Maar wil het eigenlijk simpel houden en zo goedkoop mogelijk ,anders kom ik toch op truth speakers van behringer dadelijk omdat ik van dat geluid echt fan ben geworden sinds ik ze gehoort heb (syrincs nooit gehoort). Ik zit me sinds ik hier over nadenk ook steeds meer te kijken naar JBL passieve boekenplank speakers en ook die zijn interesant (heb een hifiversterker over). Ik weet het simpelweg gewoon niet meer. Ik denk dat ik binnenkort eens even ga kijken voor altec/lansing als ik hier in de buurt een dealer kan vinden. Maar ook in de hifiwinkels. Richtbudget is nog steeds 100 euro dus (ga eerst cdn 35 kopen als ik mijn dubbele cdspeler verkocht krijg ,en daarna de boxjes pas ,vandaar)..Zit vooral nog info in te winnen. Voor dit topic begon had ik ook niet verwacht dat jullie zouden vinden dat pcspeakertjes in dit sigment goed genoeg zijn als monitortjes. Overigens vind ik die harman kardon speakers ook wel oerlelijk shut up :X Is mij iets TE modern wink ;) Sorry QuincMan ashamed :$
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
2-11-2004 16:51
Zei ik iets over looks dan ;)

Check www.tweakers.net/pricewatch/ daar vind je vast wel pc speakers.
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
2-11-2004 17:50
Heb ik idd vanmiddag al geprobeerd. Topsite kwa computer gebeuren dat tweakers. Ben daar ook actief op het forum dus had er al aan gedacht happy :) Toch bedankt quincman! 168 euro. Toch weer minder als 199 he happy :)
MaikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-10-2004
Laatste: 6-6-2008
Berichten: 6
4-11-2004 17:42
Ik heb vanmiddag mijn eerste draaitafels ontvangen van new-line, perfecte service, alles is netjes afgehandeld!
Nu wil ik een 2.1 setje als monitor gaan gebruiken om op mijn mixer (VMX300) aan te sluiten. Die 2.1 set heeft 2x een 3,5" uitgang, wanneer ik een female 3,5" naar Tulp kabel koop en de boel aansluit, dan moet alles toch werken? Maw, ik heb dan toch geen versterker nodig om er tussen te zetten?
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 12-4-2024
Berichten: 1207
4-11-2004 20:35
Ten eerste, verpest aub niet iemands topic met dit soort vragen.
Ten tweede ik durf te wedden dat er vast wel iets in dit almachtige forum over geschreven staat.
Darth Crossfader
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
5-11-2004 00:51

DJ.T schreef:

Ten eerste, verpest aub niet iemands topic met dit soort vragen.
Ten tweede ik durf te wedden dat er vast wel iets in dit almachtige forum over geschreven staat.
Stel je niet zo aan zeg, die (zo'n soortgelijke) vraag kon eerder in dit topic ook gewoon beantwoord worden dus waarom nu niet?

Maik schreef:

Maw, ik heb dan toch geen versterker nodig om er tussen te zetten?
Ligt er aan of de zooi al een versterker aan boord heeft. Gaat er ergens een normaal netsnoer of voeding dat ding in? Zo ja dan zit er een versterkertje in en kan je alles gewoon aan sluiten.

Overigens, je had het allang kunnen weten door het zelf alvast te proberen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
MaikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-10-2004
Laatste: 6-6-2008
Berichten: 6
5-11-2004 10:36

Reind schreef:

DJ.T schreef:

Ten eerste, verpest aub niet iemands topic met dit soort vragen.
Ten tweede ik durf te wedden dat er vast wel iets in dit almachtige forum over geschreven staat.
Stel je niet zo aan zeg, die (zo'n soortgelijke) vraag kon eerder in dit topic ook gewoon beantwoord worden dus waarom nu niet?

Maik schreef:

Dank je voor je reactie.
Ik ga vanmiddag pas mijn speakersetje kopen dus ik heb het nog niet kunnen uitproberen. Ik wil graag eerst weten of het kan voordat ik een 2.1 setje aanschaf. wink ;)
Maw, ik heb dan toch geen versterker nodig om er tussen te zetten?
Ligt er aan of de zooi al een versterker aan boord heeft. Gaat er ergens een normaal netsnoer of voeding dat ding in? Zo ja dan zit er een versterkertje in en kan je alles gewoon aan sluiten.

Overigens, je had het allang kunnen weten door het zelf alvast te proberen.
Bedankt voor je reactie!
Ik heb de speakerset nog niet aangeschafd dus ik heb het nog niet kunnen proberen. Ik wilde eerst weten of het mogelijk was happy :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)