Forum > Muziek

hardstyle & trance

(85 reacties. Pagina 7 van 9)
Moderator(s): Dré
NickliciousStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-3-2004
Laatste: 9-8-2007
Berichten: 18
27-10-2004 16:19

mr_jows schreef:

I
@ Nicklicious, Pump It Loud is ook al errrrgg oud (stond vorig jaar al op de "Qlimax CD Mixed By Deepack" ;) Dus kun je niet echt zeggen dat het hoort bij de Beste Hardstyle tracks van de laatste tijd. shut up :X
Uhmm...ik zei ook juist dat ie al oud is...dus we zijn het met elkaar eens?... wink ;)
KernyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-3-2004
Laatste: 29-6-2010
Berichten: 15
27-10-2004 16:33

mr_jows schreef:

Vind het knap dat je mijn betoog helemaal samenvat met jouw laatste zin! Dat is dus precies wat ik bedoel!

Veel DJ's durven niet te draaien wat ze ZELF goed vinden, omdat ze alleen de platen kopen die de bekendere DJ's draaien. Zo zijn er echt heeeeeeeel veel DJ's. Got my point now?

Het is toch gek dat het nummer deze zomer pas wat bekender is geworden, nadat het is gedraaid op wat bekendere feesten?? Luna draait het nummer op dit moment bijna in elke set!

Dit heeft dus niets met het verspreiden van een eigen productie te maken of met connecties. Dit doen DJ's vaak alleen als de betreffende DJ bij hetzelfde label zit . Bijvoorbeeld Chiren aan Luna (anders vindt een label het namelijk niet echt leuk kan ik je verzekeren!!).

Dit heeft er gewoon mee te maken dat het nummer bekender wordt omdat bekendere DJ's hem draaien. Dan pas gaan mensen hem blijkbaar pas goed vinden, terwijl de plaat vorig jaar in december dus al te koop was.

Dat is dus wat ik bedoel.
Ok, mate, got your point. Sprake van miscommunicatie dus, we denken blijkbaar hetzelfde over. Helaas kun je dat niet over iedere DJ zeggen.

Cheerz mate happy :)

Maar back on topic, ik mis hier mijn favo hardstyle nummer:

Da Bulldozer Project - Arise

Of rekenen jullie hem niet tot hardstyle? Heeft misschien iets van hardcore, maar ook weer niet. Kon ik hem nog maar ergens krijgen op vinyl, *zucht*
Who is Elvis
FokkolStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-5-2004
Laatste: 25-5-2006
Berichten: 9
27-10-2004 16:45
dat nummer is een mainstream harcore nummer sneaky :V

maar van dit nummer krijg ik nog steeds kippenvel.
Hennes & Cold - The Second Trip
Keep the vinyl alive
Dj SpiderEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2003
Laatste: 27-5-2008
Berichten: 352
27-10-2004 20:03
Ook een lekker nummer is, Korsakoff met tamara. Dat vind ik echt een lekker nummertje. Trouwens Korsakoff heeft echt veel lekker nummers, behalfe Unlease the beast. Dat nummer kan je eingelijk niet echt hardstyle noemen, zelfs de "die hard" bryzarh chiks vinden het een cool nummer shocked 8O
Dj Psycho-DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 20-2-2006
Berichten: 95
27-10-2004 21:31
Unleash The Beast is ook meant to be hardcore wink ;) Rest van de tracks van Korsakoff overigens ook happy :)
Niet geschoten is altijd mis!
Dj Psycho-DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 20-2-2006
Berichten: 95
30-10-2004 00:30

Dj Psycho-D schreef:

Kerny schreef:

Ik zweer bij
Zairon - I am Techno (raar dat ie nooit echt bekend is geworden)
Busted - Tricky Tricky
en mijn allereerste hardstyle nummer die ik hoorde
DJ Isaac - On the Eadge
Dat nummer is idd gewoon zó vet laugh :D Ik zou die best nog eens op vinyl willen hebben, een re-press zou ik niet erg vinden :P
Omg net of ik in de toekomst kan kijken :S Ik hoor gisteravond van een vriend dat ik ff op www.freaky.nl moet zoeken met trefwoord "Zairon". Nou ik dus doen, denkend dat er een nieuwe plaat van Zairon is.. Zie ik daar staan dat er een re-press van I'm Techno / Acid Park is laugh :D Morgenochtend meteen ff bestellen dus!
Niet geschoten is altijd mis!
KernyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-3-2004
Laatste: 29-6-2010
Berichten: 15
31-10-2004 19:04

Dj Psycho-D schreef:

Dj Psycho-D schreef:

Kerny schreef:

Ik zweer bij
Zairon - I am Techno (raar dat ie nooit echt bekend is geworden)
Busted - Tricky Tricky
en mijn allereerste hardstyle nummer die ik hoorde
DJ Isaac - On the Eadge
Dat nummer is idd gewoon zó vet laugh :D Ik zou die best nog eens op vinyl willen hebben, een re-press zou ik niet erg vinden :P
Omg net of ik in de toekomst kan kijken :S Ik hoor gisteravond van een vriend dat ik ff op www.freaky.nl moet zoeken met trefwoord "Zairon". Nou ik dus doen, denkend dat er een nieuwe plaat van Zairon is.. Zie ik daar staan dat er een re-press van I'm Techno / Acid Park is laugh :D Morgenochtend meteen ff bestellen dus!
Beter, ik had laatst hetzelfde met Tricky Tricky, toevallig was ie weer terug bij Recess. Gelijk bestellen natuurlijk, volgende dag was ie al niet meer leverbaar :)
Who is Elvis
EricsamandjStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2005
Laatste: 16-4-2021
Berichten: 100
11-3-2005 19:03
DJ Duro-Cocaine MF
Beholder&Balistic- bigger better louder
DJ Promo-my clame to fame
DJ Promo - Phreak ya speaka

Zijn voor mij persoonlijk dikke knallers shocked 8O
Dateq, RCF , Pioneer, Shure.
Dj Psycho-DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 20-2-2006
Berichten: 95
11-3-2005 20:06
Sinds wanneer is Promo hardstyle? sneaky :V
Niet geschoten is altijd mis!
EricsamandjStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2005
Laatste: 16-4-2021
Berichten: 100
11-3-2005 21:15

Dj Psycho-D schreef:

Sinds wanneer is Promo hardstyle? sneaky :V
is mischien wel hardcore maar word op veel hardstyle feesten als finale gedraaid,bijna altijd nummers van promo trouwens
Dateq, RCF , Pioneer, Shure.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)