Forum > Muziek

hardstyle & trance

(85 reacties. Pagina 6 van 9)
Moderator(s): Dré
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
24-10-2004 22:01
Yoji biomehanika - hardstyle disco.. ook een klassieker IMO

had jij hem nog te pakken gekregen op vinyl roberto?
NickliciousStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-3-2004
Laatste: 9-8-2007
Berichten: 18
25-10-2004 16:06

remczero schreef:

Showtek - Choruz
The pitcher - Pump it loud
Kay D. Smith & Marc Tall Pres. Passive Resistance - Praiseworthy Tunes

Dit vind ik de beste hardstyleplaten van de laatste tijd
alleen choruz is van de laatste tijd. pump it loud en praiseworthy tunes zijn al redelijk oud hoor...Praiseworthy tunes is trouwens ook totaal geen hardstyle...het is techno...
KernyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-3-2004
Laatste: 29-6-2010
Berichten: 15
25-10-2004 20:04
Ik zweer bij
Zairon - I am Techno (raar dat ie nooit echt bekend is geworden)
Busted - Tricky Tricky
en mijn allereerste hardstyle nummer die ik hoorde
DJ Isaac - On the Eadge
Who is Elvis
Dj Psycho-DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 20-2-2006
Berichten: 95
25-10-2004 20:59

Kerny schreef:

Ik zweer bij
Zairon - I am Techno (raar dat ie nooit echt bekend is geworden)
Busted - Tricky Tricky
en mijn allereerste hardstyle nummer die ik hoorde
DJ Isaac - On the Eadge
Dat nummer is idd gewoon zó vet laugh :D Ik zou die best nog eens op vinyl willen hebben, een re-press zou ik niet erg vinden :P
Niet geschoten is altijd mis!
NickliciousStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-3-2004
Laatste: 9-8-2007
Berichten: 18
25-10-2004 21:10

Kerny schreef:

Ik zweer bij
Zairon - I am Techno (raar dat ie nooit echt bekend is geworden)
Busted - Tricky Tricky
en mijn allereerste hardstyle nummer die ik hoorde
DJ Isaac - On the Eadge
volgens mij is I am techno wel redelijk bekend hoor...staat op redelijk veel cd`s en best veel dj`s hebben hem op gedraait...Is inderdaad wel een lekker nummer.
KernyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-3-2004
Laatste: 29-6-2010
Berichten: 15
25-10-2004 22:07

nicklicious schreef:

volgens mij is I am techno wel redelijk bekend hoor...staat op redelijk veel cd`s en best veel dj`s hebben hem op gedraait...Is inderdaad wel een lekker nummer.
Toen ik het nummer kocht op vinyl, was hij nog redelijk onbekend. Ik heb hem nog nooit gehoord, hoewel ik bijna elke week in The Bridge sta te stampen. Ook bij Recess, waar ik hem besteld heb, stond er geen omschrijving bij zoals ze het altijd doen bij bekende nummer of te gekke releases. Maar nu ik zo over denk ja, ik heb hem volgens mij op een van die bitte ein beat cd's gehoord.
Who is Elvis
Dj Psycho-DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 20-2-2006
Berichten: 95
26-10-2004 15:58
Luna heeft hem iig dit jaar op DefQon.1 gedraaid en op Sensation happy :)
Niet geschoten is altijd mis!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
27-10-2004 09:57
I Am Techno is best al oud (bijna een jaar!!), DJ's draaiden hem alleen niet echt veel en nu pas begint hij een beetje bekend te worden. Hoe zou dat nou komen?

Vaak zijn DJ's namelijk bang om iets te draaien omdat de big guys hem niet draaien.

Plots draait Luna hem en begint iedereen hem goed te vinden ;) Gelukkig heb ik hem vorig jaar gekocht van mijn Sinterklaascenten :D

@ Nicklicious, Pump It Loud is ook al errrrgg oud (stond vorig jaar al op de "Qlimax CD Mixed By Deepack" ;) Dus kun je niet echt zeggen dat het hoort bij de Beste Hardstyle tracks van de laatste tijd. shut up :X
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
KernyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-3-2004
Laatste: 29-6-2010
Berichten: 15
27-10-2004 13:29

mr_jows schreef:

I Am Techno is best al oud (bijna een jaar!!), DJ's draaiden hem alleen niet echt veel en nu pas begint hij een beetje bekend te worden. Hoe zou dat nou komen?

Vaak zijn DJ's namelijk bang om iets te draaien omdat de big guys hem niet draaien.
shut up :X
Daar ben ik dus niet met je eens. Grote namen draaien producties van elkaar vaak nog voor dat ze op vinyl uitkomen voor groot publiek. Stel je voor: Gizmo maakt een nieuw nummer, zet hem op cd-r, Darkraver komt ff langs op koffie, en volgende set van Darkraver hoor je ook dat nieuw nummer van Gizmo.Dat gebeurd dus ook bij wat minder bekende DJ's. Het enige dat ik me kan bedenken is dat diegene die I'm Techno geproduceerd heeft, niet echt connecties heeft met de rest van het wereldje. En connecties is wat hier om gaat.
En als Dj maakt me echt niet uit wat Technoboy of Luna draait, ging Djén ook alweer niet over je eigen ding doen??? Maar goed we dwallen af. shut up :X
Who is Elvis
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
27-10-2004 15:24

Kerny schreef:

mr_jows schreef:

I Am Techno is best al oud (bijna een jaar!!), DJ's draaiden hem alleen niet echt veel en nu pas begint hij een beetje bekend te worden. Hoe zou dat nou komen?

Vaak zijn DJ's namelijk bang om iets te draaien omdat de big guys hem niet draaien.
shut up :X
Daar ben ik dus niet met je eens. Grote namen draaien producties van elkaar vaak nog voor dat ze op vinyl uitkomen voor groot publiek. Stel je voor: Gizmo maakt een nieuw nummer, zet hem op cd-r, Darkraver komt ff langs op koffie, en volgende set van Darkraver hoor je ook dat nieuw nummer van Gizmo.Dat gebeurd dus ook bij wat minder bekende DJ's. Het enige dat ik me kan bedenken is dat diegene die I'm Techno geproduceerd heeft, niet echt connecties heeft met de rest van het wereldje. En connecties is wat hier om gaat.
En als Dj maakt me echt niet uit wat Technoboy of Luna draait, ging Djén ook alweer niet over je eigen ding doen??? Maar goed we dwallen af. shut up :X
Vind het knap dat je mijn betoog helemaal samenvat met jouw laatste zin! Dat is dus precies wat ik bedoel!

Veel DJ's durven niet te draaien wat ze ZELF goed vinden, omdat ze alleen de platen kopen die de bekendere DJ's draaien. Zo zijn er echt heeeeeeeel veel DJ's. Got my point now?

Het is toch gek dat het nummer deze zomer pas wat bekender is geworden, nadat het is gedraaid op wat bekendere feesten?? Luna draait het nummer op dit moment bijna in elke set!

Dit heeft dus niets met het verspreiden van een eigen productie te maken of met connecties. Dit doen DJ's vaak alleen als de betreffende DJ bij hetzelfde label zit . Bijvoorbeeld Chiren aan Luna (anders vindt een label het namelijk niet echt leuk kan ik je verzekeren!!).

Dit heeft er gewoon mee te maken dat het nummer bekender wordt omdat bekendere DJ's hem draaien. Dan pas gaan mensen hem blijkbaar pas goed vinden, terwijl de plaat vorig jaar in december dus al te koop was.

Dat is dus wat ik bedoel.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)