Forum > Geluid

nieuwe synQ CDX-1 cd-speler

(93 reacties. Pagina 5 van 10)
Moderator(s): Dré
T-LiteStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 25-8-2003
Laatste: 18-9-2005
Berichten: 22
11-8-2004 16:32
Die cd speler van synq-audio heb ik voorlopig nog nergens gevonden met een ander naampje erboven. Misschien is het dan toch een eigen ontwerp...?
De versterkers van JB systems (moederbedrijf van synq) heb ik ook nog niet in een ander jasje gezien (de c2 reeks en vooral de ps reeks). Weet iemand of die versterkers zelf ontwerpen zijn? Of toch weer OEM? (nog meer offtoppic) En of die te vertrouwen zijn qua geluids- en bouwkwaliteit?

MVG T-Lite
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
12-10-2004 02:56
Kickje,

Voor de liefhebbers, de review staat eindelijk online. happy :)
Het was een moeilijke om te doen aangezien het hier om een stukje gear ging wat rechtstreeks bij de fabrikant vandaan kwam en dan zou het moeilijk kunnen zijn objectief te blijven. Gelukkig is dat naar mijn mening toch goed gelukt met als resultaat deze review, www.aboutdj.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=75&Itemid=44
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
12-10-2004 10:13
Wow, mijn complimenten Reind!

Erg nette, extreem uitgebreidde review.
En door de schrijfstijl leest ie lekker snel weg happy :)

Op deze manier wil de importeur je vast nog wel meer speelgoed toeschuiven wink ;)

Mark.

ps. toch 1 dingetje:
als ik eerst even de handleiding had gelezen dan had ik het meteen geweten maarja die lag tot de dag voor het schrijven van de review nog onder in de doos
Volgens de handleiding zijn de buttons ook bedoeld om keuzes te kunnen maken in het menu


Neem aan dat je de handleiding heb gelezen terwijl ie onder in de doos lag? razz :p
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
12-10-2004 11:38
Nee de dag voor dat ik begon met het schrijven van de review heb ik hem uit het plastic gehaald. laugh :D

Aan de ene kat heel slecht van mezelf aangezien ik altijd zelf wel roep dat mensen eerst de manual moeten lezen maar het zelf nooit doe wink ;)
Aan de andere kant, ik heb hem simpelweg niet nodig gehad aangezien alles redelijk voor zich spreekt.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj NoizStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 16-6-2006
Berichten: 357
12-10-2004 16:38
Ik heb net een e-mail ontvangen van Beglec (ben geabonneerd op hun mailings) met het volgende:

www.beglec.be] schreef:


SYNQ CDX1 in review op nederlandse site!

Beste,

In het augustus nummer van DJ Gear stond er al een mooie review
van de gloednieuwe SYNQ CDX-1 dubbele CD-speler.

Nu staat er ook een review online op de bekende nederlandse site "AboutDJ.nl"

Reeds eerder werd ons door heel wat gebruikers gemeld dat SYNQ Audio,

na de overbekende X-TRM1 en SMX-1, alweer een kwaliteitsproduct van de

bovenste plank op de markt heeft gebracht.

Deze test zet deze stelling alleen maar kracht bij...

Druk hier om de volledige review te lezen! (www.aboutdj.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=75&Itemid=44 )

Ook op de Synq site vind je heel wat info:

WWW.SYNQ-AUDIO.COM (www.synq-audio.com/ )


Met Vriendelijke Groeten,

Het BEGLEC Sales Team
Van hun kant zijn ze dus ook heel positief over de review van Reind happy :)
Being a dj is not just a job for me, it's my calling!
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
12-10-2004 17:02

Reind schreef:

Kickje,

Voor de liefhebbers, de review staat eindelijk online. happy :)
Het was een moeilijke om te doen aangezien het hier om een stukje gear ging wat rechtstreeks bij de fabrikant vandaan kwam en dan zou het moeilijk kunnen zijn objectief te blijven. Gelukkig is dat naar mijn mening toch goed gelukt met als resultaat deze review, www.aboutdj.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=75&Itemid=44
Zeer goed gedaan! Hoewel ik zelf toch liever van top/front loaders houd...
Ik ben echt helemaal veliefd op die laatste foto, een smx-1, links zie ik een stukje van een xtrm, en dan nog zow'n pracht speler er boven shocked 8O ...(p.s. ex. reind zelf hé razz :p laugh :D )
*Quukske*
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
12-10-2004 17:18

Patrick van Vugt schreef:

Hoewel ik zelf toch liever van top/front loaders houd...
Ik ook, behalve dat de toploader naar mijn mening makkelijker is om mee te werken. Natuurlijk heeft een dubbele ook zo zijn voordelen maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een compacte toploader met een shitload aan features. (zoals een DNS1000 bijvoorbeeld, formaat goed, features goed, looks oké)
Ik ben echt helemaal veliefd op die laatste foto, een smx-1, links zie ik een stukje van een xtrm, en dan nog zow'n pracht speler er boven shocked 8O ...(p.s. ex. reind zelf hé razz :p laugh :D )
Ik ben het ook niet op die foto razz :p
Foto heb ik netjes gejat van de beglec site, is een foto genomen op de promo dag van hun nieuwe producten. Vond het wel een mooi geheel plaatje dus vandaar dat ik hem heb geplaatst.

Dj Noiz schreef:

Van hun kant zijn ze dus ook heel positief over de review van Reind happy :)
Godzijdank wel zeg, ik was eerst een beetje huiverig met sommige stukjes tekst waar ik van mening ben dat het beter had gekunt met de CDX1.
Gelukkig heb ik die kant tekeningetjes gewoon kunnen laten staan, en kant tekeningen zul je toch altijd wel houden bij een product. Er is namelijk altijd wel iets wat een punt van discussie is en ik moet het perfecte stukje gear nog tegen komen.
Het gaat in zulke gevallen wel om een persoonlijke mening, iets wat ik bijvoorbeeld minder vind kan een ander geweldig vinden. En wie heeft er dan gelijk?........
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
TimTroyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-7-2004
Laatste: 27-3-2005
Berichten: 11
13-10-2004 08:05
Ik ben het roerend eens met de review van reind!
Zelf had ik al een stukje over mijn ervaringen met de CDX-1 in de webshop geplaatst.
Link = www.new-line.nl/webshop/reviews/read.asp?i=13222
Die effect schuif vind ik anders toch wel erg handig.
Je kan de effect parameters supersnel laten veranderen, erg leuk bij filters en flanger.
Nog geen seconde spijt van mijn aankoop gehad!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-6-2024
Berichten: 13459
13-10-2004 10:22
Wat me wel opvalt aan de CDX-1... Het uiterlijk moet passen bij de SMX-1 MAAR die laatste heeft zilverkleurige faderknoppen terwijl de CDX-1 het moet doen met (behoorlijk lelijke) zwarte faderknoppen.

Was het doosje met zilveren knoppen op of zo???
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
13-10-2004 12:09
Haha tsja dat had ik volgens mij ook al gezegd in de review.

Maar wat blijkt, de knop van een SMX blijkt ook op een CDX te passen. Tis dus mogelijk om daar dezelfde knobs op te zetten.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)