Forum > Muziek

nieuwe knaller van dj tiësto?

(539 reacties. Pagina 30 van 54)
Moderator(s): Dré
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
Berichten: 543
24-9-2004 12:52
Mijn reactie van gister was misschien een beetje overdreven, (te laat en te veel bier)
Kijk ik geloof echt wel dat hij retegoed kan draaien, hij heeft meestal ook een goede platenkeuze.
Maar op lowlands zat hij druk met zn platen te klieren terwijl hij er helemaal niks mee deed, (stonden ook cdj's) nou kan het zijn dat dat gewoon bij zijn 'show' hoort maar ik vind het vreemd
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
24-9-2004 13:02
Te veel bier...ik ken het probleem..

Tiesto kent wel eens zijn mindere sets....Mysteryland is daar ook een voorbeeld van. Hij heeft zo zijn kuren. En dat is jammer.
VashStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2002
Laatste: 24-5-2009
Berichten: 35
24-9-2004 20:26
Hij is echt. Er is geen andere verklaring, want de nummers die op de cd staan zijn authentiek en nog niet released. Hij moet gewoon echt zijn.

Over de mixfoutjes: Hij weet gewoon niet waar hij mee bezig is. Vergelijk Magik 5 voor de grap es met Nyana, daar zitten ook een paar slordigheden in (hoewel nog LANG niet zo ernstig als dit zeg...)

Hij denkt "Ik ben nummer 1, de wereld vind alles wat ik maak leuk". How wrong you are...
Ik vind het ook erg nep om zo enorm op te blazen als je voor de achtergrondmuziek op de olympics heb gezorgd (want daar dient het voor, achtergrondmuziek...)
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
24-9-2004 21:16

Vash schreef:

Ik vind het ook erg nep om zo enorm op te blazen als je voor de achtergrondmuziek op de olympics heb gezorgd (want daar dient het voor, achtergrondmuziek...)
Weet je hoe moeilijk het is om 'achtergrondmuziek' te draaien? Ik heb het gedaan en werd er hoe gek het ook ken nerveus van. Normaal gesproken zie je mensen springen en uit hun dak gaan. Als je achtergrondmuziek draait dan zitten mensen maar, of lopen ze voorbij. Heel irriant.

Ik hoor sommigen hier al weer zeggen "tjah, dan moet je zo draaien dat ze gaan dansen". Krijg mensen maar eens in de stemming te dansen op bijvoorbeeld een evenement voor auto's. Nu is mij dit op DanceMaxx gelukt, maar dat was voor heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat meer man om 1.00 uur 's nachts :P
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
24-9-2004 22:11
Ik geloof echt niet dat die cd door tiesto gemixt is,,, het zijn geen kleine foutjes die hij maakt maar beginners foutjes,

Maja 18 oktober meteen die cd kopen, en dan zullen we is kijken of hij echt van de beste naar de stumper gegaan is...

Mij lijkt het sterk.........
Hij weet zelf ook wel dat hij door zo'n cd zijn hele reputatie op de stoep gooit.
Where words fail, music speaks :D
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
25-9-2004 08:45

Magik77 schreef:

Te veel bier...ik ken het probleem..

Tiesto kent wel eens zijn mindere sets....Mysteryland is daar ook een voorbeeld van. Hij heeft zo zijn kuren. En dat is jammer.
Hebben de meeste hele bekende dj's, Jean heeft het ook. Snap ook niet dat ze het ineens niet meer kunnen met een paar biertjes op sneaky :V Bovendien, Tiesto is qua technisch goed draaien geen enorm hoogstandje, hij kan heel goed draaien, maar technisch niet heel veel beter of slechter dan de gemiddelde (bekende) dj met een flink aantal jaren draaiervaring.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
25-9-2004 17:28
Ik heb een aantal weken geleden ook op de tiësto site gekeken, in het stukje daar staat wel dat de apparatuur niet helemaal ok was.
Mixer reageerde niet helemaal ofzo, en hij was bijna vergeten de 2e track in te mixen (dan heb ik echt zo iets, staat hij als eerste dj op de olimpische spelen en dan verknolt hij het nog ook shocked 8O ?

Maar even over die nummers (in het geval van een fake), het kan goed zijn dat ze zijn uitgelekt, just be had ik al een maand voordat hij uitkwam...

Maargoed, kopen die cd straks en dan verder bakkelije, toch geloof ik nog steeds niet dat hij zoveel fouten maakt.
Hij is kwa overgangen langer niet zo goed als paul oakenfold, maar deze fouten zijn zelfs onder zijn niveau ... shocked 8O
*Quukske*
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
27-9-2004 11:54
Hij denkt "Ik ben nummer 1, de wereld vind alles wat ik maak leuk". How wrong you are...
Ik vind het ook erg nep om zo enorm op te blazen als je voor de achtergrondmuziek op de olympics heb gezorgd (want daar dient het voor, achtergrondmuziek...)

Uhh hoe kun jij weten wat hij denkt???
Wie blaast het op? het is een feit dat hij bij 2 miljard mensen op de tv was te horen. Achtergrondmuziek of niet, ik denk dat heel veel DJ's daar hadden willen staan.

Feit is gewoon als je door een magazine wordt verkozen tot worlds no.1 DJ, je enorm veel wind vangt, en ONMOGELIJK die status waar kan maken. Want niemand kan de beste zijn. Zijn mixtechniek is zeker niet perfect. Maar iedere DJ heeft wel zijn mindere kanten. Ik vind alleen dat je trots mag zijn op iemand als Tiesto, en op hetgeen hij gepresteerd heeft. Over alles wat hij doet, en alle nummers die hij draait, wordt meteen gezegd...."is dat nou de nummer 1 van de wereld" Zijn stijl is zeker minder dan een jaar of 5 geleden, maar muziek evolueert zich, bands als U2, en de rolling stones maken ook niet meer de muziek zoals 15 jaar terug. Ik hoor heel vaak dat Tiesto geen echte trance meer draait, nou, er zijn verdomd weinig DJ's die dat wel doen....
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
27-9-2004 15:59

Magik77 schreef:

Hij denkt "Ik ben nummer 1, de wereld vind alles wat ik maak leuk". How wrong you are...
Ik vind het ook erg nep om zo enorm op te blazen als je voor de achtergrondmuziek op de olympics heb gezorgd (want daar dient het voor, achtergrondmuziek...)

Uhh hoe kun jij weten wat hij denkt???
Wie blaast het op? het is een feit dat hij bij 2 miljard mensen op de tv was te horen. Achtergrondmuziek of niet, ik denk dat heel veel DJ's daar hadden willen staan.

Feit is gewoon als je door een magazine wordt verkozen tot worlds no.1 DJ, je enorm veel wind vangt, en ONMOGELIJK die status waar kan maken. Want niemand kan de beste zijn. Zijn mixtechniek is zeker niet perfect. Maar iedere DJ heeft wel zijn mindere kanten. Ik vind alleen dat je trots mag zijn op iemand als Tiesto, en op hetgeen hij gepresteerd heeft. Over alles wat hij doet, en alle nummers die hij draait, wordt meteen gezegd...."is dat nou de nummer 1 van de wereld" Zijn stijl is zeker minder dan een jaar of 5 geleden, maar muziek evolueert zich, bands als U2, en de rolling stones maken ook niet meer de muziek zoals 15 jaar terug. Ik hoor heel vaak dat Tiesto geen echte trance meer draait, nou, er zijn verdomd weinig DJ's die dat wel doen....
ja, klopt ik hoor ook liever een magik editie, dan een cd uit dit jaar.
Ik ben wel heel benieuwd naar de nieuwe in seach of sunrise (4)...
Het klopt ook dat muziek evolueert, maar de cd van de olimpische spelen varieerde toch wel heel veel van zijn eigen style.
Ik ben een groot Tiësto liefhebber, maar over die nieuwe cd heb ik toch sterk mijn twijfels.
De vinyl ga ik zeker halen, er staan wel een aantal goede tracks op, de cd weet ik nog niet...
*Quukske*
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
27-9-2004 19:25

Magik77 schreef:

Ik hoor heel vaak dat Tiesto geen echte trance meer draait, nou, er zijn verdomd weinig DJ's die dat wel doen....
laugh :D Ik bedoel het niet vervelend, maar dan moet je toch maar eens je horizon gaan verbreden, er zijn behoorlijk wat dj's die trance draaien, paar bekende voorbeeldjes (met niks anders dan trance in het repertoire):

Signum, Rank 1, Jas van houten, Alpha, Spider (bokkelul) willem, Johan Gielen, Marco V, Mark Norman, Bas&Ram (hardtrance), Astrid, Misja Helsloot, John Askew, Cosmic Gate (hardtrance), PVD, Menno de Jong, Jurgen Vries, Ferry Corsten, en nog een heleboel bekendere jongens die produceren op labels als in trance we trust, afterglow en Ajunabeats (oa Smith & Pledger)

Sorry, maar denk is wat verder dan het Tiesto kader, je hebt overigens absoluut gelijk dat hij vroeger beter was, de set op innercity waarmee hij doorgebroken is, was toendertijd heel vernieuwend, en we mogen er best (ondanks dat ik geen fan van hem ben) een beetje trots (of jaloers wink ;) ) op zijn dat we een Nederlander hebben die nummer 1 beste dj van de wereld is. Niettemin draaide hij vroeger echt trance en tegenwoordig vind ik alles wat hij draaid een slap aftreksel ervan, en zijn producties mag je al helemaal niet als top kwaliteit beschouwen (maar schiet me niet af, dat is mijn mening)
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest

Terug naar forum Reageer (zonder quote)