Forum > Geluid

Problemen met Syrincs set

(140 reacties. Pagina 9 van 15)
Moderator(s): Dré
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
20-9-2004 15:55
De huidige sub gaat een tikje minder hard dan die Dré in huis heeft.
Echter nog wel hard genoeg. En Er is een mogelijkheid dat de sub na een tijdje inspelen wel op de vorige versie evenaard....

Daarbij in acht nemend dat de set harder kan dan nodig is zul je er weinig van merken wink ;)
LoweproStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2004
Laatste: 24-10-2004
Berichten: 13
20-9-2004 20:34
Daar ben ik dan...

Sorry voor de late reactie!! Had het druk met school en dat soort shit.

In ieder geval...

Ik was de gene die mijn bestelde sub naar Dre terug heb gebracht omdat hij teveel bijgeluiden ging maken.

Nu heb ik dus laatst mijn 2e 'verbeterde' sub binnen gekregen.

Ik ben er tevreden over t.o.v de eerste sub die ik toegestuurd kreeg. De Sub maakt een stuk minder bijgeluiden dan de 1e sub.
Toch had ik wel ietsjes meer verwacht van het subje...ik heb allerlei soorten muziek erop uitgeprobeerd: Trance, Bubbling, R&B, Merengue en noem het maar op! En hij is voor een dikke 90% door mijn test heen gekomen... sneaky :V

De bijgeluiden hoor je overigens niet echt storend vind ik vergeleken met de eerste sub. Je moet je oren bij de sub houden om het te kunnen horen. Als het TE hard staat dan hoor je dat direct zonder je kop voor dat ding te houden maar dat is logisch lijkt mij.

In ieder geval voor de mensen die van plan waren om het te bestellen en het nog niet gedaan hebben...Ik zou eerst een afspraak met Andre maken om het setje in zijn geheel te mogen testen en dan de beslissing maken.

In ieder geval staat die nu op mijn kamer... E I N D E L I J K!!

En wat Sylvia ook al aangaf...Ik heb zelf inderdaad ook nog nooit meegemaakt dat ik zo goed ben geholpen door een verkoper(Andre). En ik bedank Andre nogmaals bij deze!

To Andre: Zou ik het adres van Syrincs mogen hebben om de gemaakte kosten van Rotterdam naar Friesland vergoed te kunnen krijgen??

Als er mensen nog vragen hebben kan je die altijd stellen...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 1-6-2024
Berichten: 13458
21-9-2004 11:04
Hou er rekening mee dat als je je oor in de buurt van de poorten van de sub gaat houden, je de luchtstroom gaat verstoren.

De verdere afhandeling van het Syrincsverhaal (gemaakte kosten door jou en door mij) is nog in behandeling. Stuur me daar SVP tzt nog even een E-mailtje over zodat ik een herinnering heb (geheugen loopt wel eens over ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
27-9-2004 10:39
Ondanks dat de "nieuwere" Syrincs iets meer bijgeluiden vertonen, op een acceptabel niveau, is deze nog wel steeds beter dan een Behringer Truth set???
En kunnen die bijgeluiden verschillen per set???
VashStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2002
Laatste: 24-5-2009
Berichten: 35
27-9-2004 12:57
Veel beter.

Maar een vraag aan Dré: Kun je een indicatie geven van wanneer er bijgeluiden optreden bij de NIEUWE subs (bij welk signaaluitgang en instellingen op de sub). Ik zit namelijk te twijfelen of ik ook een BRRR-product heb...
VinsaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-8-2004
Laatste: 5-8-2005
Berichten: 31
27-9-2004 14:01

Vash schreef:

Veel beter.
Heb jij dan de TRUTH's, en de Syrincs met bijgeluidjes allebei gehoord?
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
27-9-2004 14:13
De bijgeluidjes komen alleen als je dat ding op asociaal hard hebt staan, anders had de Syrinqs set allang niet meer in de webshop gestaan of was dat hier wel gezegd.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 1-6-2024
Berichten: 13458
27-9-2004 15:55

Vash schreef:

Veel beter.

Maar een vraag aan Dré: Kun je een indicatie geven van wanneer er bijgeluiden optreden bij de NIEUWE subs (bij welk signaaluitgang en instellingen op de sub). Ik zit namelijk te twijfelen of ik ook een BRRR-product heb...
De subs met bijgeluiden hadden deze bijgeluiden reeds bij zo'n 10dB onder maximale uitsturing.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 1-6-2024
Berichten: 13458
27-9-2004 15:56

Magik77 schreef:

Ondanks dat de "nieuwere" Syrincs iets meer bijgeluiden vertonen, op een acceptabel niveau, is deze nog wel steeds beter dan een Behringer Truth set???
Absoluut. de Truth is een leuk budget bonkkastje vergeleken met de M3-220.
En kunnen die bijgeluiden verschillen per set???
Ja. Er zitten namelijk bij speakers altijd variaties in de parameters en dus in de performance. Dat geldt voor elke speaker.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
19-3-2005 18:21
[Dikke vette topic schop]

Is het reëel om te denken dat het ooit nog goed gaat komen met de syrincs set?

Mijn neef wil namelijk ook een syrincsset erbij. (hij is namelijk helemaal weg van de setje na hem bij mij gehoord te hebben)
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson

Terug naar forum Reageer (zonder quote)