Forum > Newbie Forum

Is skytec echt zo superslecht?

(30 reacties. Pagina 2 van 4)
Moderator(s): Dré
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
9-7-2004 10:32
er zijn wel spullen die van skytec wel goed zijn,.. omdat ze daar simpelweg hun naam op hebben laten drukken! zoals de rookmachine's en de scan controllers.. in mijn kamer staat ook en skytec versterker en die doet het al jaren! ben ook niet van plan die te vervangen is meer dan zat voor daar happy :) volgens mij moet je allen niet te veel verwachten van dat soort mengpaneeltjes van(65) euro en die rommel effectjes.
SpleazzerAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 6-7-2004
Laatste: 13-7-2004
Berichten: 18
9-7-2004 10:50

maurice schreef:

er zijn wel spullen die van skytec wel goed zijn,.. omdat ze daar simpelweg hun naam op hebben laten drukken! zoals de rookmachine's en de scan controllers.. in mijn kamer staat ook en skytec versterker en die doet het al jaren! ben ook niet van plan die te vervangen is meer dan zat voor daar happy :) volgens mij moet je allen niet te veel verwachten van dat soort mengpaneeltjes van(65) euro en die rommel effectjes.
Maar ik zag ook een cd speler met scratch funtie die heeft reloop OOK ik weet nu niet of skytec het van reloop heeft overgenomen of andersom
..::.'Pioneer Rulez'.::..
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 30-5-2024
Berichten: 1855
9-7-2004 10:51

Spleazzer schreef:

Maar ik zag ook een cd speler met scratch funtie die heeft reloop OOK ik weet nu niet of skytec het van reloop heeft overgenomen of andersom
Geen van Beide, De cd-spelers komen van dezelfde fabriek af maar hebben een ander merkje erop zitten, simple as that ! wink ;)
SpleazzerAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 6-7-2004
Laatste: 13-7-2004
Berichten: 18
9-7-2004 10:54

Max schreef:

Spleazzer schreef:

Maar ik zag ook een cd speler met scratch funtie die heeft reloop OOK ik weet nu niet of skytec het van reloop heeft overgenomen of andersom
Geen van Beide, De cd-spelers komen van dezelfde fabriek af maar hebben een ander merkje erop zitten, simple as that ! wink ;)
hah Oke!:D
..::.'Pioneer Rulez'.::..
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 2-6-2024
Berichten: 9469
9-7-2004 11:00
De zware rookdozen van skytech zijn exact hetzelfde als de antari.
Heel veel goedkope lichteffecten zijn het zelfde als die van Showtech, en JB en Conrad.

Met de audio spullen ligt het iets anders mee.
Dat gaat meer door elkaar.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Tom314Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 22-12-2003
Laatste: 3-3-2008
Berichten: 127
9-7-2004 11:09

Spleazzer schreef:

Het is me dan n uook meer dan duidelijk:P, ik heb ook skytec boxen gehad: resultaat BLECH!!!! ik ga nu JBL subjes kopen ik hoop dat dat wat beter is.
laat het dan hopelijk duidelijk zijn voor iedereen. kwaliteit kost geld, en goedkoop blijkt achteraf vaak duurkoop. spaar, en koop in blokjes (desnoods 1tt, 1cd-speler per keer). en werk ervoor. dat hebben we hier allemaal moeten doen hoor.

en blijf nu allemaal van die goedkope rommel weg, heb je toch niks als miserie mee.
ToM. this one goes to 11 y'know ? 1 louder.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
9-7-2004 11:23
de belangrijkste reden als je net begint is vaak dat je weinig geld hebt en dan probeert zoveel mogelijk te kopen.
op zich logisch maar verander je denkwijze.
er komt een moment dat je wil verbeteren,beter-mooier gear
daar zit t gevaar!!al dat goedkope spul is bijna niet te verkopen,in verhouding met wat je betaald hebt en wat je terugkrijgt-kan je niets anders dan doodziek worden.
als je geluk hebt vind je bij bijv marktplaats een slachtoffer.
hier raak je t al niet kwijt.
dan beter wat doorsparen of in gedeeltes kopen bij een goed bedrijf,en meteen investeren in betere kwaliteit.
als je dan wilt upgraden verkoop je je occ. gear vrij eenvoudig.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
TiordoEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-5-2004
Laatste: 21-7-2005
Berichten: 73
9-7-2004 12:32

fredje schreef:

de belangrijkste reden als je net begint is vaak dat je weinig geld hebt en dan probeert zoveel mogelijk te kopen.
op zich logisch maar verander je denkwijze.
er komt een moment dat je wil verbeteren,beter-mooier gear
daar zit t gevaar!!al dat goedkope spul is bijna niet te verkopen,in verhouding met wat je betaald hebt en wat je terugkrijgt-kan je niets anders dan doodziek worden.
als je geluk hebt vind je bij bijv marktplaats een slachtoffer.
hier raak je t al niet kwijt.
dan beter wat doorsparen of in gedeeltes kopen bij een goed bedrijf,en meteen investeren in betere kwaliteit.
als je dan wilt upgraden verkoop je je occ. gear vrij eenvoudig.
groet
(spleazzer says): Daar ben ik de fout in gegaan.en ik zelf ook
John_voofStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2003
Laatste: 12-5-2016
Berichten: 206
9-7-2004 16:39
Als je echt wil gaan draaien, ga dan meteen voor echte merken, en zeker niet voor skytech (of je moet langs een vuilnisbelt wonen wink ;) ). Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar daar is alles dan wel mee gezegd. Ik heb zelf een keer op skytech tt mogen draaien, maar als je daar je vinger langshoudt, staat je platter meteen stil, terwijl bij de super OEM bakken je arm er bijna vanaf wordt gerukt laugh :D wink ;) .
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
9-7-2004 17:56
jah amr ik kan begrijpen als je hte gewoon leuk vind en thuis wat wilt kloten dat je dan lekker skytec shit koopt...

Terug naar forum Afgesloten topic