Forum > Muziek

Beste Platen zaak

(172 reacties. Pagina 8 van 18)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
1-4-2004 08:26

Aycee schreef:

Vin-E schreef:

Ik koop me platen of online (recess) of hier in Deventer (Walk-In).
Dus voor mensjes in en rondom Deventer...echt ff checken!
Welke straat zit die? In Apeldoorn zit helemaal niks voor zover ik weet..toch 160,000 inwoners..echt wonderlijk.
Deventer:
Walk-in zit in de proosdij passage (zijstraat van de lange bischopstraat) Musicshop disc (DJ)Bert bosman) smedestraat ook goeie service. (ligt deels ook een beetje aan je muziekkeuze)

Uit de tijd van de "witte" LP's was kareltje in Utrecht mijn favoriet.

Martin.
kvm entertainment
AyceeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-3-2004
Laatste: 28-8-2008
Berichten: 2
1-4-2004 23:30

kvm schreef:

Deventer:
Walk-in zit in de proosdij passage (zijstraat van de lange bischopstraat) Musicshop disc (DJ)Bert bosman) smedestraat ook goeie service. (ligt deels ook een beetje aan je muziekkeuze)

Uit de tijd van de "witte" LP's was kareltje in Utrecht mijn favoriet.

Martin.
OK bedankt! Ik zal er eens een kijkje nemen...
Tracklist.org
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
2-4-2004 11:52

Eraser127 schreef:

idd, in Zwolle zit ook nog een goede: Dance Life Records
Vind jij die zo goed? Ben er een paar keer geweest, maar vond het (nog) niet echt wat.... sad :(
Overigens, staat DJ Zagros (ex the Q) niet vaak achter de toonbank?
Beauty hides in the deep
Dj quintenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2003
Laatste: 29-5-2008
Berichten: 172
2-5-2004 18:52

Rolando schreef:

in Rotjekonr heb je idd in 1 straat :

- Midtown (meuk en van alles wat en toch eigenlijk niks vind ik dan)
- Outland (goed, veel kwalitatieve muziek)
- Basic Beat (idem, met name tech house en teechno is dat goed neem ik aan)
- Planet Hotsound (heet nu anders geloof ik) is te lang geleden dat ik daar was, toen was er veel club, geen idee hoe het nu is en hoe het nu heet trouwens laugh :D
- Rhythm Import (volgens mij ook best oke, ken alleen die in Den Haag en A'dam goed)
- Triple Vision (obscuurder winkeltje met veel drum&bass en apartere dingen die je ergens anders nie veel aantreft. jaren geleden hadden ze ook wel oldschool en houseclassics

zal er nog wel eentje zijn maar dat weet ik ff niet meer wink ;)
zo genoeg?

ik ging zelf vroeger standaard naar BPM dance in Zoetermeer, waarvan de site www.only-djs.com ook is. Ken die gasten ook goed, altijd korting altijd exra mpoeite voor titels bestellen enzo, top gasten.

tegenwoordig haal ik gewoon weer lekker in A'dam of via het web. In A'dam bij Outland en In Deep'n Dance, daar hebben ze de beste techno en bijna niemand kent die zaak, echt beter razz :p

grtz Rolando
Met jou kan ik praten!! laugh :D

-Triple vision, Rotterdam
-Metro Record Store, Utrecht
-In Deep 'n Dance, Amsterdam

Hier heb ik toch altijd me beste platen gehaald, draai zelf Techno met veel 'deep' en vleugje 'detroit'. Metro recordstore is super daarin, die lui weten echt goed waar ze het over hebben, top, niet mega groot, maar ze hebben altijd wel wat je zoekt, vooral gericht op groove, tech-house, lounge, dat soort dingen. aanrader!

Triple vision levert veel platen aan metro recordstore dus spreekt voorzich, ze hebben wel meer daar. Is alleen voor mij iets verder weg. Je bent wel ff zoet daar als je gaat luisteren.

In deep 'n Dance in amsterdam, tegenover de midtown, op een hoek kan je een trap naar beneden (donder er niet af razz :p ). Super chill winkeltje, idd, niemand kent het. Lekker rustig en zwaar goeie platen altijd. Slaag er altijd wel, moet je zeker keer kijken.

greetz,

Stefan
- Praten is een kunst, communiceren een gave -
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
6-5-2004 11:16
en vergeet clone niet in Rotterdam! echt goed, voorla voor electro en aanverwanten
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
VisjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-11-2003
Laatste: 11-7-2005
Berichten: 88
6-5-2004 12:28

Rootje schreef:

Rhythm Import, Den Haag

TOP, veel import, lekker veel "onbekende herrie" in het assortiment

Stamzaak voor grote namen als Jean, Jurgen, MvanDale, Ron mcdonald, Ramon, Remy enz.
muah redelijke winkel, ze hebben een beetje weinig trance daar (vooral als ik het vergelijk met de trance muur van only-djs in zoetermeer :O wat een selectie :D
NiconStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-5-2004
Laatste: 6-5-2004
Berichten: 1
6-5-2004 22:13
TRIPLE VISION! happy :) er is geen betere razz :p
Dj-marcStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-1-2004
Laatste: 21-10-2012
Berichten: 35
16-6-2004 17:15
In deep n dance (amsterdam)
dance life records (zwolle)

Weet iemand nog meer zaken in zwolle??
DenniskiesStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2003
Laatste: 3-7-2005
Berichten: 24
16-6-2004 18:36
MidTown DenHaag, Thilo is mijn held ;-) altijd lachen met hem en lekkere platen voor goeie prijzen.
"not he who has nothing is unhappy, but he who wants most"
DavernoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2002
Laatste: 14-6-2010
Berichten: 54
17-6-2004 17:19
freaky records in e3indhoven is ook goedezaak heb daar al regelmatig plaatjes vandaan gehaald die bijna neit meer te krijgenzijn happy :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)