Forum > Off-Zone

De nieuwe limited edition: Technics SL1200RED

(192 reacties. Pagina 7 van 20)
Moderator(s): Dré
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 430
21-5-2004 17:18
ik heb bewondering voor mensen die dit zo mooi voor elkaar kunnen krijgen. Damn mijn twee linker handen.
The return of the BoomBap
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-5-2004 20:18
Prachtig dat rood. Echt super mooi gedaan en het ziet er ook netjes uit by the way.

Alleen 1 kleine ietsie pietsie maar.......... persoonlijk zou ik de ophanging van de arm zwart gemaakt hebben zodat ie er een beetje uit springt. Maar mischien staat dat dan wel weer voor geen meter en ach who cares zo is ie ook mooi en als ik hem zo zou kunnen kopen deed ik het ook hoor. wink ;)

Mijn set afgeragde en nog steeds niet volledig opgeknapte SL's staan nu bij mijn vriendinnekke thuis die ook wilde leren draaien. Aangezien ze er niets van bakt en nog wel is iets om wil stoten ben ik ook nog niet van plan om ze af te maken. En zo ben ik mooi van het gedonder af dat ze op mijn OEM bakken gaat lopen kloten want die zijn heilig verklaard.

Ik denk trouwens dat ik een oplossing heb gevonden op net zo'n systeem te maken voor het pop up lampje als op de OEM bak maar dat ga ik morgen af proberen te maken.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 2189
21-5-2004 20:33

Reind schreef:

Alleen 1 kleine ietsie pietsie maar.......... persoonlijk zou ik de ophanging van de arm zwart gemaakt hebben zodat ie er een beetje uit springt.
dat komt grotendeels door jouw Reind! omdat jij je verotte arm hebt weg gepleurd! angry laugh :D

ik heb op 1 van de 2 zwarte TT's een splinternieuwe arm zitten, deze wil ik ooit nog eens verkopen en dan de oude verotte arm op te knappen en te spuiten, samen met de andere oude.
Mijn set afgeragde en nog steeds niet volledig opgeknapte SL's staan nu bij mijn vriendinnekke thuis die ook wilde leren draaien.
stuur maar op, dan krijg je ze splinter nieuw weer terug
Ik denk trouwens dat ik een oplossing heb gevonden op net zo'n systeem te maken voor het pop up lampje als op de OEM bak maar dat ga ik morgen af proberen te maken.
ja, ga jij even het wiel uitvinden als ik dat al gedaan heb. ik heb de LED gemod met een goed resultaat. via mail wil ik het je wel uitleggen. ben er de halve dag mee bezig geweest. razz :p
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
Eraser127Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-6-2003
Laatste: 29-10-2005
Berichten: 83
21-5-2004 21:24
Zo, ziet er echt wel vet uit, die arm ophanging had idd ook in een andere kleur gekunt, maar dat is maar net wat je smaak is.

Helemaal Topshocked 8O
Heerenveen hardcore!!! Dance till ya dance till you hear the speaker blow blow
SlizerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-1-2003
Laatste: 21-7-2009
Berichten: 20
21-5-2004 21:29
Ze zien er goed uit behalve dat de kleuren mat zijn en niet glimmend wat ik ERG lelijk vind :)

Verder een goede job (Y)
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 2189
21-5-2004 21:31

Slizer schreef:

Ze zien er goed uit behalve dat de kleuren mat zijn en niet glimmend wat ik ERG lelijk vind :)
de rode is wel glans maar ik werd gek van de vlekken op het zwart. vandaar zijde glans.
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-5-2004 00:46

nijhuisr schreef:

ja, ga jij even het wiel uitvinden als ik dat al gedaan heb. ik heb de LED gemod met een goed resultaat. via mail wil ik het je wel uitleggen. ben er de halve dag mee bezig geweest. razz :p
Heb jij het met de lampjes van de OEM bak gedaan? Ik wil namelijk dat systeem in elkaar flansen zodat je ze er makkelijk af kan trekken (niet dat dat makkelijke ook maar enig nut heeft razz :p.

Ja en wat betreft die arm -> Had me dan een dag eerder gemaild wink ;)

En die SL's die ik heb staan bij m'n vriendin laat ik nog maar even voor wat het is voorlopig aangezien dat echt een kluns is met zulke dingen. Beetje zonde als die weer is iets sloopt waar tijd en moeite in is gestopt. (zal niet de eerste keer zijn wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-5-2004 00:48

Slizer schreef:

Ze zien er goed uit behalve dat de kleuren mat zijn en niet glimmend wat ik ERG lelijk vind :)
Ooit wel is een chromen reloop onder de vingers gehad. Als je daar nu een half uurtje op gaat draaien dan zit dan ding vol met vette klauwen. Zelfde idee krijg je met hoogglans.

Ik heb mijn luidsprekers in de woonkamer ook hoogglans rood (signaal rood dus lekker knallend) gespoten en dat ziet er prachtig uit maar je ziet er echt alles op.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 2189
22-5-2004 02:48

Reind schreef:

Heb jij het met de lampjes van de OEM bak gedaan? Ik wil namelijk dat systeem in elkaar flansen zodat je ze er makkelijk af kan trekken (niet dat dat makkelijke ook maar enig nut heeft razz :p.
waarom wil je ze in godsnaam af kunnen halen als je ze in kan drukken? ik heb met de bestaande ondedelen de MOD gemaakt. anders wens ik je veel succes.
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-5-2004 12:42

nijhuisr schreef:

waarom wil je ze in godsnaam af kunnen halen als je ze in kan drukken? ik heb met de bestaande ondedelen de MOD gemaakt. anders wens ik je veel succes.
Bezigheids therapie. Moest van de dokter ;)

Nee leek me wel leuk om te doen. Een SL zo gaan verbouwen dat het eigenlijk geen SL meer is.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)