Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj Psycho-D

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 95 bijdrage(n) van Dj Psycho-D (Pagina: 8 van 10)

Topic: hoe te beginnen met een cd/vinyl collectie (21-6-2004 14:24:00)
Best goed en handig idee, maar ik betwijfel dat Buma/Stemra zo'n initiatief zal nemen (helaas)
Topic: Je Kamer Geluidsdicht maken ! (20-6-2004 14:07:00)
En over dat kleine ielige beetje dat net wél weglekt zal men toch echt geen probleem maken denk ik.
Topic: Je Kamer Geluidsdicht maken ! (19-6-2004 20:57:00)
Daar ben ik het dus ook niet mee eens. In principe kan iedereen het doen, mits hij/zij over de goede voorkennis beschikt, genoeg heeft gelezen erover en over de juiste hulpmiddelen beschikt. En bij sommigen kan het uiteraard wel wat langer duren dan bij anderen wink ;)
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (17-6-2004 22:23:00)
Ik snap alleen niet wat die foto ermee te maken heeft die de topicstarter erbij heeft gegeven?
Topic: Filterz oordoppen (7-6-2004 14:49:00)
Ja ik was een paar dagen geleden toevallig ook op deze site. Het lijkt me best handig en ik zou het best willen aanschaffen maar ja het geld wink ;)

Op www.oorcheck.nl kan je trouwens jezelf ook testen hoe je gehoor nu is. Handig voor degenen die toch zitten te twijfelen denk ik.
Topic: Spelletjes (2-6-2004 21:25:00)
Tsja die zou denk ik bij mij niet in mijn broekspijp passen shocked 8O
Topic: JB-Systems T-3 (2-6-2004 21:08:00)
Deze zou ook wel eens op mijn bestellijst komen te staan wanneer ik geld heb. Eerst even revieuws afwachten en dan ga ik helemaal beslissen, en dan zorgen voor geld wink ;)
Topic: DJ-nickname (27-5-2004 21:32:00)

sylvia schreef:

Distractions?
Dat klinkt wel cool, alleen ik heb meer het idee dat het een naam is of voor een track, of voor een dj team dat uit 2 of meerdere personen bestaat.. Maar het klinkt wel cool! happy :)
Topic: DJ-nickname (27-5-2004 17:20:00)
Hmm ik heet in het echt Dieter Stein.. En een vriend kwam ineens met Dj Psycho aanzetten, en toen maakte ik daar Dj Psycho-D van. Voor producing heb ik dan Distracted Visions. Ik wil iig nog een nieuwe dj naam, een vriend had me al aangeraden om Distracted Visions ook voor djing te gebruiken maar dat is denk ik te lang?
Topic: Wat te doen bij bedreigingen (26-5-2004 16:32:00)
Nou dat is eik toch wel een beetje algemeen bekend toch? Bij ons op school gebeurt dat ook wel hoor, en als ze dan niet bezopen zijn/worden doen ze alsof ze bezopen zijn. Dat vind ik echt dom maarja, wat doe je ertegen.