Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Psycho-D
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 95 bijdrage(n) van Dj Psycho-D (Pagina: 7 van 10)
Topic: Waar let je op bij het maken van een goede demo-mix?? (17-7-2004 12:08:00)
Drank/drinken inslaan kan volgens mij wel bij de Makro of de Ven, je bent daar ook goedkoper uit dan als je bij de Albert Heijn oid gaat inslaan.ben jij toevallig een jaar of 12-13 en heb je geen idee van hoe het ECHT in de maatschappij zit?
aan "volgens mij is het pas...." hebben we niet zoveel, drank inslaan kan natuurlijk wel bij de makro, maar dan moet je daar toevallig wel een pas voor hebben.
please lul niet zomaar iets, want daar heeft de OP niet zoveel aan..Ik ben toevallig 14 ja.. En ik lul niet zomaar iets, dit is me verteld door vrienden die zelf aardig wat feesten op hun naam hebben staan en die er ook verstand van hebben. Sorry dat ik probeer te helpen hoor.Topic: feest organiseren 100 man (22-6-2004 19:32:00)
Drank/drinken inslaan kan volgens mij wel bij de Makro of de Ven, je bent daar ook goedkoper uit dan als je bij de Albert Heijn oid gaat inslaan.Ga nou geen dingen verzinnen als je er nog geen ervaring mee hebt.
Dit is in elke plaats anders geregeld, een belletje naar het gemeentehuis kan je uitsluitsel geven, als je een vergunning aan gaat vragen zal dit onderwerp ook vanzelf ten sprake komen alhoewel ik het betwijfel dat er voor een feest van 100 man een gesprek wordt gehouden.
Eigenlijk elke gemeente heeft dit wel opgenomen in hun APV, kijk even op de site van je eigen gemeente.Ik verzin het niet, bij ons is dit iig zo. Ik dacht dat dat in heel Nederland zo was, nou mijn EXCUSES hoor.Topic: feest organiseren 100 man (21-6-2004 22:25:00)
Mijn dank is groot! 
Topic: Waar let je op bij het maken van een goede demo-mix?? (17-7-2004 11:28:00)
Hoe kan je eigenlijk een mix normaliseren in bijv. Wavelab of Cool Edit Pro? (schaamsmiley)
Topic: Waar let je op bij het maken van een goede demo-mix?? (15-7-2004 22:22:00)Oke ff een newbie vraag van mij dan maar.. Als je een demo maakt en je brandt hem op cd, moet je hem dan als geheel (als 1 nummer) branden of per nummer (dus in stukjes geknipt)? 
Topic: Voor de liefhebbers van happy hardcore (9-7-2004 15:53:00)
En de Marshall Masters versie is er ook 
Topic: Produceer Forum (3-7-2004 00:47:00)
Hmm ik doe nu ong een jaartje aan Reason, bevalt me zeer goed
Ik weet er ook wel redelijk wat vanaf, maar nog lang niet alles denk ik
Maar ik kan er zegmaar wel dát uithalen wat ik er wíl uithalen
Maar als iemand vragen heeft over Reason dan zal ik wel proberen te helpen 
Topic: Voor de liefhebbers van happy hardcore (1-7-2004 23:45:00)
Ik weet er ook wel redelijk wat vanaf, maar nog lang niet alles denk ik
Maar ik kan er zegmaar wel dát uithalen wat ik er wíl uithalen
Maar als iemand vragen heeft over Reason dan zal ik wel proberen te helpen 
Aarg.. Niet goed, ik had al koppijn kan je nagaan nu 
Topic: Wat doen met je ouders? (25-6-2004 20:39:00)
Mijn ouders hebben er eigenlijk niet echt over lopen zeiken. Toen ik net wilde beginnen (was een maand voor de zomervakantie) zeiden ze: als je goede cijfers haalt en met een mooi rapport overgaat krijg je van ons je spulletjes. Nou en dat gebeurde
Toen heb ik mn mixer en dubbele cd speler van hen gekregen (ik gebruik een hifi-versterker + boxen). En ik ben nu een tijdje aan het sparen voor een draaitafel, en ze gingen vandaag met mij een gesprek aan daarover. Ze vonden dat ik een goed rapport had omdat ik ook mn onvoldoendes had opgehaald en nu krijg ik 150 euro van ze voor mn draaitafel
Dus bij mij lag het eraan dat ik goeie cijfers haal/goed mn best doe op school. Misschien moet je met je ouders ook zo'n soort afspraak maken dat als jij goede cijfers haalt, dat je met jouw gespaarde geld je apparatuur mag kopen oid
Topic: feest organiseren 100 man (22-6-2004 19:35:00)
Toen heb ik mn mixer en dubbele cd speler van hen gekregen (ik gebruik een hifi-versterker + boxen). En ik ben nu een tijdje aan het sparen voor een draaitafel, en ze gingen vandaag met mij een gesprek aan daarover. Ze vonden dat ik een goed rapport had omdat ik ook mn onvoldoendes had opgehaald en nu krijg ik 150 euro van ze voor mn draaitafel
Dus bij mij lag het eraan dat ik goeie cijfers haal/goed mn best doe op school. Misschien moet je met je ouders ook zo'n soort afspraak maken dat als jij goede cijfers haalt, dat je met jouw gespaarde geld je apparatuur mag kopen oid

roberto schreef:
Dj Psycho-D schreef:
Volgens mij is het pas verplicht beveiliging in te huren voor feesten waarbij meer dan 200 man komen. Dus over beveiliging zal je je wel neit druk hoeven maken.Drank/drinken inslaan kan volgens mij wel bij de Makro of de Ven, je bent daar ook goedkoper uit dan als je bij de Albert Heijn oid gaat inslaan.
aan "volgens mij is het pas...." hebben we niet zoveel, drank inslaan kan natuurlijk wel bij de makro, maar dan moet je daar toevallig wel een pas voor hebben.
please lul niet zomaar iets, want daar heeft de OP niet zoveel aan..
DJ.T schreef:
Psycho-D schreef:
Volgens mij is het pas verplicht beveiliging in te huren voor feesten waarbij meer dan 200 man komen. Dus over beveiliging zal je je wel neit druk hoeven maken.Drank/drinken inslaan kan volgens mij wel bij de Makro of de Ven, je bent daar ook goedkoper uit dan als je bij de Albert Heijn oid gaat inslaan.
Dit is in elke plaats anders geregeld, een belletje naar het gemeentehuis kan je uitsluitsel geven, als je een vergunning aan gaat vragen zal dit onderwerp ook vanzelf ten sprake komen alhoewel ik het betwijfel dat er voor een feest van 100 man een gesprek wordt gehouden.
Eigenlijk elke gemeente heeft dit wel opgenomen in hun APV, kijk even op de site van je eigen gemeente.
Volgens mij is het pas verplicht beveiliging in te huren voor feesten waarbij meer dan 200 man komen. Dus over beveiliging zal je je wel neit druk hoeven maken.
Drank/drinken inslaan kan volgens mij wel bij de Makro of de Ven, je bent daar ook goedkoper uit dan als je bij de Albert Heijn oid gaat inslaan.
Drank/drinken inslaan kan volgens mij wel bij de Makro of de Ven, je bent daar ook goedkoper uit dan als je bij de Albert Heijn oid gaat inslaan.