Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Psycho-D
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 95 bijdrage(n) van Dj Psycho-D (Pagina: 6 van 10)
Topic: Het bouwen van een case (16-8-2004 19:50:00)Tjah als je dat bij elk foutje doet valt het misschien niet op ;) Nee, ik doe liever live iets of neem een setje op zowel op video als MD. Dan is iig te zien waar ik draai, dat ik het daadwerkelijk ben en hoe het publiek reageert. Dat kan gewoon niet met een demotje.Nee je begrijpt het verkeerd, maar dat ligt ook omdat ik niet goed heb gequote
Het ging om dit stukje:
Topic: Beste Platen zaak (22-7-2004 23:05:00)Topic: Scans proggen: voorbeeld (19-7-2004 23:20:00)
Bij ons zijn de dozen zonder deksel klaar, ook met lijm en spijkers
We gaan er als het goed is deze week weer mee verder.
Topic: DJ-nickname (16-8-2004 17:42:00)
We gaan er als het goed is deze week weer mee verder.Hmm ik ben eik niet zo'n grote voorstander van DJ voor je naam, dus ik zat te denken aan (The) Distractor ofzo. Klinkt dat een beetje?
Topic: Jows - Stop It! (16-8-2004 17:29:00)Intro vind ik erg goed, overgang naar het 'middenstuk' zegmaar met die fill is een béétje standaard maar niks mis mee. Opbouw naar de break vind ik ook goed, zit genoeg variatie in. Melodietje komt ook goed tevoorschijn, alleen ik vind hem in de climax niet zo goed bij de bassline passen maar dat kan aan mij liggen. Kvind de climax in het algemeen gewoon lekker klinken. Dan de afbouw, is ietwat lang maar ik stoor me er verder niet aan.
Alleen met die vocal, er is iets mee dat het net niet perfect maakt volgens mij. Ik weet niet wat maar het klinkt niet helemaal lekker
Overall je track: Opbouw en afbouw zijn goed, break en climax ook alleen de synth van de melodie past IMO niet helemaal bij de bassline. Maar ik vind het verder een erg goede track, maar nog ff wat puntjes op de i zetten
Topic: Het bouwen van een case (2-8-2004 16:33:00)Alleen met die vocal, er is iets mee dat het net niet perfect maakt volgens mij. Ik weet niet wat maar het klinkt niet helemaal lekker

Overall je track: Opbouw en afbouw zijn goed, break en climax ook alleen de synth van de melodie past IMO niet helemaal bij de bassline. Maar ik vind het verder een erg goede track, maar nog ff wat puntjes op de i zetten

Wij zijn vandaag teruggegaan naar de zager, en hij zei dat hij het zelf verkeerd had gezaagd en de platen worden nu opnieuw gezaagd 
Topic: Het bouwen van een case (31-7-2004 18:06:00)
Ja we gaan ook terug en laten het opnieuw zagen. Er stond namelijk duidelijk op het briefje 50,3 cm en niet 50 cm.
Topic: Het bouwen van een case (31-7-2004 18:02:00)Nou ik ga met mn pa ook cases bouwen, vandaag het hout laten zagen. Wat blijkt: 4 platen zijn 3 mm te kort
Topic: dj's gezocht (22-7-2004 23:07:00)
mr_jows schreef:
Dj Psycho-D schreef:
Nogmaals, stel al zou je de waarheid spreken, ik ga jou geen demo opsturen. Niet omdat ik denk dat ik niet doorga, maar omdat ik gewoon niet het risico wil lopen dat mijn demo gebruikt gaat worden door anderen. Ik heb nog nooit antwoord en/of nuttige feedback gekregen op een opgestuurde demo.
Als je dat niet wilt kan je toch bijv iets inspreken van "copyright mr jows" ofzo en dat 2x in je demo plakken?
Het ging om dit stukje:maar omdat ik gewoon niet het risico wil lopen dat mijn demo gebruikt gaat worden door anderen

Meestal bij Recess maar ook heel af en toe bij MidTown in Den Haag 
Topic: dj's gezocht (22-7-2004 22:13:00)
Nogmaals, stel al zou je de waarheid spreken, ik ga jou geen demo opsturen. Niet omdat ik denk dat ik niet doorga, maar omdat ik gewoon niet het risico wil lopen dat mijn demo gebruikt gaat worden door anderen. Ik heb nog nooit antwoord en/of nuttige feedback gekregen op een opgestuurde demo.
Als je dat niet wilt kan je toch bijv iets inspreken van "copyright mr jows" ofzo en dat 2x in je demo plakken?Hmm als ik dit zo doorlees lijkt mij het LJ-en toch ook wel leuk
Misschien me toch een keer in gaan verdiepen & flink sparen 
Misschien me toch een keer in gaan verdiepen & flink sparen 