Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj Psycho-D

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 95 bijdrage(n) van Dj Psycho-D (Pagina: 5 van 10)

Topic: hoe haal jij je moeder over? (22-9-2004 15:05:00)
Hmm als ik sommige verhalen lees dan heb ik het zo slecht nog niet. Mn ouders hebben nooit echt moeilijk gedaan, wel veel vragen gesteld (vooral mn vader is daar goed in laugh :D) maar heb ze kunnen overtuigen. Ze hebben ook door dat ik er echt graag mee door wil gaan en ze zien ook dat ik aan het sparen ben. Platen kopen doen ze ook niet moeilijk over, alleen "koop je nou alweer platen?", maar ik mag wel kopen wanneer ik wil happy :)
Topic: lasershow boven maastricht (12-9-2004 21:26:00)
Foto doet het bij mij zonder puntje ook niet sad :(
Topic: Jows - Stop It! (12-9-2004 17:34:00)
Ik heb em gister gedraaid en de hardstyle liefhebbers die er waren gingen er flink op los laugh :D
Topic: Jows - Stop It! (11-9-2004 11:08:00)
Vanavond word'ie hier gedraaid, kan niet anders dat ze em vet vinden happy :)
Topic: Jows - Stop It! (8-9-2004 16:41:00)
Heb de 192 kbits geluisterd.. wink ;) Klinkt erg goed moet ik zeggen.
De opbouw is prima, ben zelf ook erg 'fan' van die reversed kicks zegmaar. Vocals zijn goed afgestemd op de rest. Dan komt de synth erin, klinkt goed. Dan niet echt veel erop aan te merken, er zit iig genoeg variatie in en dat maakt het lekker om naar deze track te luisteren.
Dan in de break, ik vind zelf dat de kick er niet zo mooi inkomt. Je had misschien niet die 'groffe' kick moeten nemen maar een andere (weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen). De 2e break heb ik weinig op aan te merken.
Dan tot 7.15 erg netjes gedaan, het duurt wat lang maar mét variatie happy :) De afbouw is verder ook prima.

Dat was het dan wel weer, heb mn best gedaan er iets moois van te maken :P Kvind btw ook dat je de samples allemaal goed op elkaar hebt afstemd verder. Ik zou zeggen ga zo door happy :)
Topic: Waar let je op bij het maken van een goede demo-mix?? (2-9-2004 22:04:00)
Zondag ga ik mn 1e demotje maken.. Is het dan eigenlijk de bedoeling dat je er wat info over jezelf bijdoet? En moet je er een tracklisting bij doen of hoeft dat allemaal niet? happy :)
Topic: DJ-nickname (28-8-2004 00:51:00)
Lars A. klinkt wel goed imo happy :)
Topic: Nieuwe meubels van Tom (19-8-2004 00:54:00)
Ik snap de tekeningen niet helemaal, dus ben erg benieuwd naar het resultaat happy :)
Topic: DJ-nickname (18-8-2004 19:57:00)

djdimi schreef:

Wil je echt bedoelen THE of gewoon the?
Nou ik bedoelde meer dat als ik Distractor zou kiezen, of ik dan The ervoor moest doen of niet. Maar heb al van meerderen gehoord dat ik iig The ervoor weg moet laten happy :)
Topic: DJ-nickname (17-8-2004 20:23:00)

Dj Psycho-D schreef:

Hmm ik ben eik niet zo'n grote voorstander van DJ voor je naam, dus ik zat te denken aan (The) Distractor ofzo. Klinkt dat een beetje?
Iemand het ermee eens of een alternatief? happy :)