Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj Psycho-D

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 95 bijdrage(n) van Dj Psycho-D (Pagina: 4 van 10)

Topic: wrom is vinyl zo onmundig duur (2-10-2004 18:12:00)
Wil niet heel lullig overkomen maar bij Recess zijn de verzendkosten goedkoper (€4,20)
Topic: wrom is vinyl zo onmundig duur (1-10-2004 16:00:00)
Bij Recess staan de prijzen ook excl. BTW. Maar als je in je 'winkelwagentje' kijkt staat de btw er wel bij happy :)
Topic: DJ-nickname (30-9-2004 19:37:00)

john_voof schreef:

In het Latijn betekent 'ferox' 'wild, fel, woest', dus erg gepast als je de hardere stijlen draait, maar wie gaat daar nou op letten, wat een dj naam in het latijn betekent... Just a fact wink ;) razz :p
Maar het is toch leuk als een Dj-naam een achterliggende gedachte heeft happy :)
Topic: wrom is vinyl zo onmundig duur (30-9-2004 18:15:00)
Ja het gaat daar om verzendkosten ja, als je meer platen koopt wordt de prijs in verhouding lager happy :)
Topic: sensation (28-9-2004 16:04:00)
Weet het bijna wel zeker want Q-Dance zond tot vorige week woensdag altijd live uit vanaf Q-Beach op ID&T Radio.
Topic: Waar is only-djs gebleven (27-9-2004 16:20:00)
Ja is zeker zonde sad :(

party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/709671.html
Dat is het topic waar ik mn info vandaan heb.
Topic: Waar is only-djs gebleven (27-9-2004 16:11:00)
Only DJ's bestaat niet meer heb ik begrepen. Heb verschillende dingen gehoord, dat ze failliet zijn of dat iedereen ontslag had genomen maar ze bestaan iig niet meer..
Topic: Laser gericht op spiegelbollen (25-9-2004 23:24:00)
partydata.snt.utwente.nl/images/23966/main/115572.jpg

Ziet er erg mooi uit maar of het zo goed is.. wink ;)
Topic: Jows - Stop It! (25-9-2004 18:21:00)
Vandaag ff gevraagd, en hij mag naar Isaac! laugh :D Hopen dat hij hem vet vindt man :)
Topic: Jows - Stop It! (22-9-2004 19:11:00)
Ik heb voorlopig niks op het programma staan maar als ik weer eens ergens moet draaien draai ik em zeker weer laugh :D