Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Psycho-D
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 95 bijdrage(n) van Dj Psycho-D (Pagina: 4 van 10)
Topic: wrom is vinyl zo onmundig duur (2-10-2004 18:12:00)
Maar het is toch leuk als een Dj-naam een achterliggende gedachte heeft
Topic: wrom is vinyl zo onmundig duur (30-9-2004 18:15:00)
Wil niet heel lullig overkomen maar bij Recess zijn de verzendkosten goedkoper (€4,20)
Topic: wrom is vinyl zo onmundig duur (1-10-2004 16:00:00)Bij Recess staan de prijzen ook excl. BTW. Maar als je in je 'winkelwagentje' kijkt staat de btw er wel bij 
Topic: DJ-nickname (30-9-2004 19:37:00)
john_voof schreef:
In het Latijn betekent 'ferox' 'wild, fel, woest', dus erg gepast als je de hardere stijlen draait, maar wie gaat daar nou op letten, wat een dj naam in het latijn betekent... Just a fact

Ja het gaat daar om verzendkosten ja, als je meer platen koopt wordt de prijs in verhouding lager 
Topic: sensation (28-9-2004 16:04:00)
Weet het bijna wel zeker want Q-Dance zond tot vorige week woensdag altijd live uit vanaf Q-Beach op ID&T Radio.
Topic: Waar is only-djs gebleven (27-9-2004 16:20:00)Ja is zeker zonde 
party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/709671.html
Dat is het topic waar ik mn info vandaan heb.
Topic: Waar is only-djs gebleven (27-9-2004 16:11:00)
party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/709671.html
Dat is het topic waar ik mn info vandaan heb.
Only DJ's bestaat niet meer heb ik begrepen. Heb verschillende dingen gehoord, dat ze failliet zijn of dat iedereen ontslag had genomen maar ze bestaan iig niet meer..
Topic: Laser gericht op spiegelbollen (25-9-2004 23:24:00)Topic: Jows - Stop It! (25-9-2004 18:21:00)Vandaag ff gevraagd, en hij mag naar Isaac!
Hopen dat hij hem vet vindt man :)
Topic: Jows - Stop It! (22-9-2004 19:11:00)
Hopen dat hij hem vet vindt man :)Ik heb voorlopig niks op het programma staan maar als ik weer eens ergens moet draaien draai ik em zeker weer 
