Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj Psycho-D

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 95 bijdrage(n) van Dj Psycho-D (Pagina: 3 van 10)

Topic: Beste Platen zaak (7-11-2004 12:32:00)
Ja Midtown in Den Haag zit in de Schoolstraat happy :)
Topic: Jows - Stop It! (4-11-2004 19:23:00)
Ach je kan Isaac wel afkraken, maar hij producet toch echt wel lekker hoor (imo dan!) Als DJ is hij inderdaad heel erg goed, dat scratchen hoor ik niet zo maar 1 2 3 iemand na doen laugh :D Verder is het gewoon ook een hele aardige gozer happy :)
Topic: Jows - Stop It! (4-11-2004 17:09:00)
Vet voor je man! Heb je al bericht terug gehad van Isaac? :)
Topic: hardstyle & trance (30-10-2004 00:30:00)

Dj Psycho-D schreef:

Kerny schreef:

Ik zweer bij
Zairon - I am Techno (raar dat ie nooit echt bekend is geworden)
Busted - Tricky Tricky
en mijn allereerste hardstyle nummer die ik hoorde
DJ Isaac - On the Eadge
Dat nummer is idd gewoon zó vet laugh :D Ik zou die best nog eens op vinyl willen hebben, een re-press zou ik niet erg vinden :P
Omg net of ik in de toekomst kan kijken :S Ik hoor gisteravond van een vriend dat ik ff op www.freaky.nl moet zoeken met trefwoord "Zairon". Nou ik dus doen, denkend dat er een nieuwe plaat van Zairon is.. Zie ik daar staan dat er een re-press van I'm Techno / Acid Park is laugh :D Morgenochtend meteen ff bestellen dus!
Topic: hardstyle & trance (27-10-2004 21:31:00)
Unleash The Beast is ook meant to be hardcore wink ;) Rest van de tracks van Korsakoff overigens ook happy :)
Topic: hardstyle & trance (26-10-2004 15:58:00)
Luna heeft hem iig dit jaar op DefQon.1 gedraaid en op Sensation happy :)
Topic: hardstyle & trance (25-10-2004 20:59:00)

Kerny schreef:

Ik zweer bij
Zairon - I am Techno (raar dat ie nooit echt bekend is geworden)
Busted - Tricky Tricky
en mijn allereerste hardstyle nummer die ik hoorde
DJ Isaac - On the Eadge
Dat nummer is idd gewoon zó vet laugh :D Ik zou die best nog eens op vinyl willen hebben, een re-press zou ik niet erg vinden :P
Topic: hardstyle & trance (24-10-2004 21:33:00)
Pump It Loud is al best oud, ik geloof zelfs nog van vorig jaar wink ;)

Voor mij zijn de beste hardstyle platen Brennan & Heart - Hardstate Channel / Innercore en Dana - Back In Time happy :)
Topic: hardstyle & trance (24-10-2004 19:37:00)
Donkey Rollers = Zany & Nexus wink ;)
Topic: DJ-nickname (2-10-2004 18:14:00)

nicklicious schreef:

Zou iemand voor mij een naam kunnen verzinnen?

Mijn echte naam is: Nicolai (Nick)
Mijn achternaam is: broer

Stijlen zijn: Trance, techno, hardstyle, jump, progressive. (Van alles dus, maar toch vooral trance)

Ik had al een bijnaampje, namelijk; The-lizard. (Die heeft mijn zus me ooit gegeven, omdat ik slis)
Brother N. sneaky :V