Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj Psycho-D

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 95 bijdrage(n) van Dj Psycho-D (Pagina: 10 van 10)

Topic: Wat te doen bij bedreigingen (18-5-2004 17:30:00)
Ik drink niet veel (logisch met mijn leeftijd), maar 1 keer had ik toch wel teveel gedronken, en daar heb ik zeker wel van geleerd. Was met Valentijnsparty geloof ik bij ons in de plaatselijke discotheek, en ik probeerde gewoon om als 16 naar binnen te komen (je moet daar 15 zijn). Dat lukte dus, en ik kon dus 'legaal' bier halen. Van het ene biertje kwam het andere en dat werd om kwart voor 1 toch teveel. Zodoende dat alles er maar ff uitkwam op een zeker moment en ik uit de discotheek werd gezet. Kon nog wel thuis komen en zelf zonder dat mn ouders er wat van merkten shocked 8O Sinds die keer drink ik bijna niet meer, en dat lijkt me toch ook wel verstandig gezien ik maar 14 ben sad :(

edit: en nee ik probeer hier niet stoer mee te doen, ik wilde gewoon ff dit verhaaltje kwijt in alle eerlijkheid.
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (18-5-2004 16:31:00)
Hmm ik 'verdien' mn geld met zakgeld :P En soms wat extra's bijv verjaardagen, goed rapport oid. Ik krijg standaard €12,50 per maand zakgeld, en meestal rond de 20/25 euro voor mn rapport oid. Als ik jarig ben haal i kmeestal ook wel wat binnen laugh :D
Topic: Behringer vmx200 (17-5-2004 16:57:00)
Oke, misschien ligt het wel aan mij, maar ben ik echt de enige die niet negatief over de Behringer VMX200 te spreken is? Ik heb hem nu ong 8/9 maanden in mn bezit en nooit een probleem ermee gehad.. Ook niet met een irritante brom over mn monitoren door de beatcounters, ook niet met krakende faders, helemaal niks.
Topic: Behringer djx700 (16-5-2004 14:43:00)

Nick schreef:

Dj Psycho-D schreef:

Is het probleem met gauw krakende faders bij alle Behringer mixers of alleen bij de DJX700? Want ik heb nu ong 8 maanden de VMX200, en heb totaal geen problemen met de faders. Zijn nog steeds even soepel enzo.. Maar ik dek dan ook mn mixer altijd af met een handdoek als ik em niet gebruik.
Dat kan je beter doen met een theedoek i.v.m. pluizen van handdoeken
Hmm het is een redelijk oude handdoek, en hij is best wel 'hard'. Maar misschien zou het idd wel beter zijn om een theedoek te gebruiken :)
Topic: Behringer djx700 (16-5-2004 00:27:00)
Is het probleem met gauw krakende faders bij alle Behringer mixers of alleen bij de DJX700? Want ik heb nu ong 8 maanden de VMX200, en heb totaal geen problemen met de faders. Zijn nog steeds even soepel enzo.. Maar ik dek dan ook mn mixer altijd af met een handdoek als ik em niet gebruik.