Forum > Webshop

Reloop 4000 M3D Draaitafel uitverkocht ?!

(26 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
3-5-2004 11:19

Dré schreef:

Zoals in andere topics reeds gehint is, is er nogal wat aan de hand in OEM shopper merken land. Zo komt er een nieuwe reeks draaitafels waar de prijs eigenlijk VEEL te laag van is (met dank aan Beglec). Da's een draaitafel met de arm van de OEM Super bak en de motor van een RP-5000, voor een prijs die tussen de Q-30 en de RP-4000 ligt. Jawel, een draaitafel die beter is dan de RP-5000 terwijl hij goedkoper is dan de RP-4000 (blijf ik dus mooi zitten met die bult RP-5000's ;-)

Het liefst wil ik daarom ook als de wiedeweerga de eerste van deze nieuwe reeks draaitafels controleren WANT als de specs ook maar een BEETJE kloppen dan koop je nu voor een appel en een ei een ZEER goede draaitafel. Ja, hij ziet eruit alsof hij net uit een Startrekfilm komt MAAR de prijs/prestatieverhouding is zo belachelijk goed dat je van de pot gerukt zou moeten zijn om juist daarom een andere draaitafel te nemen.

Specs: messa.einteractive.nl/scripts/sound_specs.php?id=432
mooi balen dus dat ik een paar maanden geleden voor de reloop 5000 ben gegaan. overigens een prima tafeltje hoor, maar dan had ik toch liever deze gehad.. De restwaarde van mijn reloop 5000 keldert nu wel flink lijkt me... sad :(
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
3-5-2004 18:42
Zulke dingen heb je natuurlijk altijd. Zo heb ik hier een DVD speler staan van 500 euro die nu nog geen 30 euro meer waard is (net 2 jaar oud nota bene)...

Maar... Eerst maar eens zien of de praktijk net zo mooi is als de specs.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
HansStandaard Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 30-4-2002
Laatste: 13-11-2014
Berichten: 315
3-5-2004 19:14
ken het gevoel, heb ik ook iedere keer als ik een digitale camera koop, na een jaar is ie nog maar de helft waard.

Daarom moet je ook gewoon iets kopen en dan niet meer naar prijzen kijken, anders wil je ieder half jaar weer iets nieuws, en baal je dat het oude niets meer waard is sad :(
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
4-5-2004 10:08

Dré schreef:

Zulke dingen heb je natuurlijk altijd. Zo heb ik hier een DVD speler staan van 500 euro die nu nog geen 30 euro meer waard is (net 2 jaar oud nota bene)...

Maar... Eerst maar eens zien of de praktijk net zo mooi is als de specs.
klopt helemaal dre. moet nog zien of die specs kloppen. De reloop heeft zich al bewezen voor mij! Prima tafeltje voor thuis. Maar stel dat ik deze toch wil gebruiken (sporadisch) om op locatie te draaien, waar moet ik dan op letten, qua vervoer...? is ie een beetje hufter-proof?
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
4-5-2004 12:03
Voor op locatie zou ik gewoon een oude SL nemen of een OEM bak die netjes gecased is.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
4-5-2004 15:52
maar die heb ik niet.....deze dus maar niet meenemen naar een feestje? sad :(
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
5-5-2004 01:56
Het kan wel maar dan zou ik hem heel goed flightcasen en er geen stompzinnige hufters bij laten die de boel kunnen slopen.

Maarja dat laatste geld voor al je gear wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
5-5-2004 18:23
wat betreft die nieuwe OEM draaitafel.

Is het realistisch om te denken dat een fabrikant/dozenschuiver zoals stanton deze tafel ook in zijn assortiment gaat opnemen en dan het uiterlijke ontwerp gaat aanpassen aan de huidige reeks. (zoals ze het ook deden bij de st(r)8-150?

Want dan zou het in 1 keer een ander verhaal worden wat betreft het startrek design.
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
5-5-2004 18:39
Ik hoor wel meer mensen over het "startrek" design van deze nieuwe reeks draaitafels. Zelf wil ik eerst eens afwachten hoe de draaitafel er in het echt uitziet (zou zo maar kunnen dat hij in het echt wat rustiger oogt).

Overigens zijn we er uit met Reloop. De prijs van de nieuwe RTX 4.5 is nu goed (zal 239 euro gaan kosten) en ook de RP-4000 houden we gewoon in het assortiment. Wel heb ik met de importeur afgesproken dat we de RP-4000 nu "in de mix" nemen. Voorheen hadden we alleen aantallen (en dus een leuke prijs) met de zilveren versie maar er komt toch steeds meer vraag naar zwarte producten. Binnenkort kun je bij de RP-4000 set dus gewoon zelf kiezen of je de draaitafels zilver of zwart wilt hebben.

JB-Systems kwam ook terug op de prijsverhoging. Het bleek dat ze zich verrekend hadden en zich daarna voor de grap nog maar eens verrekend hadden. Ik geloof het eerst wel even... Ik zet de uiteindelijke prijs er wel bij als ik de factuur in huis heb (da's wel zo betrouwbaar blijkt maar weer).

De RTX 4.5 (met Ortofon OMB-5 elementje) komt eind volgende week binnen. De JB-Systems T-3 (met Audio Technica elementje) komt eind volgende week binnen (mooi tegelijk). Ik heb ook gelijk een _paar_ RTX 5.5's besteld om te kijken hoe die zijn (zit qua prijs maar ook qua specs tussen de OEM bak en de T-3/RTX 4.5 in).

Met Akiyama ben ik nog steeds bezig om ze toch nog geleverd te krijgen.

Ik zal blij zijn als deze "storm" achter de rug is (want het heeft me bijna een jaar van m'n leven gekost).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
6-5-2004 00:13
Enne als je er 1 over hebt een weekendje dan wil ik er heel graag wel 1 testen (al moet ik jou kant op komen te voet) want ik ben heel erg benieuwd en ik vind het design geweldig alleen een klein beetje te kleurrijk.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)