Forum > Webshop

levertijd DJX-700

(29 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
14-1-2004 18:28
[ietsiejpietsiej offtopic]

Heb zonet een verhaal gehoort dat behringer nu ook gezeik heeft met pioneer ,omdat het een regelrechte (flut)kopie is van hun product ,weet iemand hier iets van? Ik weet het van iemand die in een winkel is geweest voor de mixer ,en hij kreeg dit te horen. verkopersgel*l of toch waar?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
14-1-2004 19:46
Lijkt me dat Pioneer dat toch al veel eerder aangepakt zou hebben (dus wel/geen gelul... Geen idee maar lijkt me sterk).

Wel vind ik het vreemd dat op de "availability list" van Behringer er een bult vraagtekens achter de DJX-700 staan.

Ach... Ik zou het geen groot probleem vinden als hij nooit meer leverbaar zou zijn...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ MarcusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 1-3-2005
Berichten: 148
16-1-2004 16:04
Ik snap DJ large echt niet, echt IEDEREEN zegt dat eht een kl*te ding is en toch blijft hy volhouden....ach ja

Zowieso staat er in de introductie dat ze niet weten hoe lang de levertijd is...(ben benieuwd of ie de handleiding van de mixer zelf wel leest...:S)
[...:I S.M.0.K.3 MY SigareT WitH $.T.Y.L.3:...]
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
18-1-2004 03:41

DJ Marcus schreef:

Ik snap DJ large echt niet, echt IEDEREEN zegt dat eht een kl*te ding is en toch blijft hy volhouden....ach ja

Zowieso staat er in de introductie dat ze niet weten hoe lang de levertijd is...(ben benieuwd of ie de handleiding van de mixer zelf wel leest...:S)
Mischien een raar voorbeeld maar -> Iedereen zegt ook dat een SL heel erg goed is en er zal nooit iemand zijn die zichzelf is achter de oren krabt en zegt -> Is ie wel zo goed als iedereen zegt.
Als ik zeg dat je voor thuis net zo goed een PDT6000 kan nemen omdat die draaitafel op dat nivo gewoon lekker mee presteerd word je door 9 van de 10 mensen voor gek verklaard omdat ze hebben horen zeggen dat het een waardeloos ding is.

Neemt niet weg dat de DJX700 gewoon leuk is om naar te kijken zolang je hem maar niet aansluit. Dat betekent dus gewoon ruk voor de mensen die het niet snappen.

De goedkoopste bruikbare effecten mixer die er nu is dat is gewoon de SMX1 van Synq en dat is gewoon een heerlijk mixertje voor het geld. Natuurlijk moet je daarvoor iets dieper in de buidel tasten maar dan heb je tenminste iets waar je mee vooruit kunt en ik durf hem zelfs zo naast een pioneer te zetten (DJM500 want de 600 heeft een sampler en die heeft de SMX1 weer niet) en te zeggen dat ie minstens net zo goed is en dat men bij synq op sommige dingen de zooi gewoon beter voor elkaar heeft. Neem daar als voorbeeld de headroom en het vervangen van de faders (die 50mm faders slijten gewoon harder omdat men sneller ragt dan bij een 100mm fader en dus ook makkelijk en zonder gezeik snel en makkelijk te vervangen moeten zijn).
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
18-1-2004 16:37
1 x bewerkt. Laatst door DJ-Ipkiss op 18-1-2004 21:04

Reind schreef:

Mischien een raar voorbeeld maar -> Iedereen zegt ook dat een SL heel erg goed is en er zal nooit iemand zijn die zichzelf is achter de oren krabt en zegt -> Is ie wel zo goed als iedereen zegt.
Het is niet een raar voorbeeld maar een niet kloppend voorbeeld.
De SL is gewoon een goede draaitafel. Goede torque, arm is goed, geen speling.
Dit is allemaal met feiten bewezen. De DJX-700 is ruk.
De positieve dingen zijn allemaal subjectieve informatie: Lekker, kopie van DJM maar dan betaaltbaar.
De negatieve dingen zijn vooral feiten: Brom op de uitgang, faders NOG sneller versleten dan de pioneer, effecten een slap aftreksel.
Er is een groot verschil tussen feiten en subjectieve informatie(dat wist jij ook wel maar daarom klopt jou voorbeeld niet.)

Meestal zijn juist de "maar dan betaaltbaar" mensen degene die weinig tot geen ervaring met mixers hebben. Of geen ervaring met mixers of geen ervaring met de DJM. Want hoe kan je zeggen dat iets beter is dan iets anders als je het andere nog nooit geprobeerd hebt.

Ik zeg niet De DJX-700 is ruk. Ik zeg: Een feit is dat er een brom op de Uitgang zit. De effecten zijn niet van de zelfde kwaliteit als die van pioneer. Deze argumenten zijn dus ook allemaal bewezen.
DJ MarcusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 1-3-2005
Berichten: 148
18-1-2004 20:25
Tja das waar wat jezelf koopt is natuurlijk het beste anders koop je het niet,
meestal pas als je een andere (in dit geval een mixer) koopt, dan kan je gaan vergelijken en zal je zeggen... dat ik daar heb mee kunnen draaien bla bla...

Dus er zit cker wel logica in jou verhaal Reind
[...:I S.M.0.K.3 MY SigareT WitH $.T.Y.L.3:...]
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
19-1-2004 09:15

DJ-Ipkiss schreef:

De DJX-700 is ruk.

... BlaBla ...

Ik zeg niet De DJX-700 is ruk.
Jawel, dat zeg je wel wink ;)
Maar dat is MIJN mening...
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
19-1-2004 11:15

Roytje schreef:

DJ-Ipkiss schreef:

De DJX-700 is ruk.

... BlaBla ...

Ik zeg niet De DJX-700 is ruk.
Jawel, dat zeg je wel wink ;)
Wat ik bedoel is. Ik zeg niet de DJX is Ruk.
Ik zeg de DJX is ruk want; feit feit feit
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
19-1-2004 11:49
Ow ok, dat snapte ik niet helemaal!
Maar dat is MIJN mening...
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
19-1-2004 13:02

DJ-Ipkiss schreef:

blaat.......
Wat ik er mee probeer te zeggen is dat -> Mensen kopen in 9 van de 10 keer zonder dat ze iets weten van het product en maar gewoon af gaan op de verhalen van de menigte die het ook ooit is heeft van horen zeggen en das dus de grote fout die iemand maakt.

Tuurlijk zijn er mensen zoals bijvoorbeeld Dre waar ik zeker van weet dat ik op zo'n mening/oordeel kan vertyrouwen maar lees voor de gein is de webshop door -> "Deze is goed moet je zeker kopen" kom ik vaak zat tegen zonder ook maar enige vorm van onderbouwing.

De SL is daar in natuurlijk een hele makkelijke want 999 van de 1000 mensen weten helemaal niet waarom een SL wel geschikt is voor profi gebruik en een RP4000 niet. Die 999 mensen lullen maar een slag in de rondte omdat ze ooit is ergens hebben gelezen/hebben horen zeggen dat de SL het beste is.

Dat bedoelde ik er dus mee te zeggen.....
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)