Forum > Geluid

DJ set opnemen met Telefoon geluid

(15 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
30-12-2020 17:09
nou, ik heb er nu zeker een stuk of tien aangeklikt, maar ze hebben wel allemaal een hoofdtelefoon uit en een micrfoon ingang,
volges de info wordt de audio ingang soms ondersteund, maar als je dan verder gaat googelen, lees ik dat het meestal dus niet werkt.....
Dus wijs er maar eens eentje aan die goed werkt razz :p
Ik dek dat appel het niet wil hebben laugh :D

Blijft over nog steeds de micrfoon ingang te gebruiken met een verloopje voor line,
of een bluetooth oplossing.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 13458
30-12-2020 20:39
De eerste in het Google overzicht dat ik krijg voldoet precies aan de wensen (aux in). Schijnt via Ali iets van 14 euro te kosten.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
31-12-2020 08:34
samen sta je sterk,
Ik had deze idd niet gezien, maar gewoon op de webshop items geklikt.

Fijn voor de op en andere appel gebruikers.
Nu kunnen ze iets door middel van een knnp chinees kastje, wat haast iedere Android telefoon gewoon zelf kan laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
EwoutStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2019
Laatste: 2-1-2021
Berichten: 6
1-1-2021 19:36
Thnx voor alle tips.

Ik ben er nu achtergekomen dat het dus niet aan het kabeltje licht. (denk ik) maar aan Fcebookk zelf.

want als ik via de camera op mn telefoon een video opneemt met kabeltjes erin etc doet hij het wel! Maar op Facebook neemt hij het geluid dus niet over. Dat ligt dus denk ik dan aan een instelling in Facebook maar ik ben er tot op heden nog niet achter wat het dus nu kan zijn. ik heb Facebook al is verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar mocht ook niet baten.

Iemand hier ook een oplossing voor? Haha Ik weet dat Facebook niet zon fan is van livestreams met muziek maar het heeft wel gewerkt op mijn oude telefoon dus
HollenderVIP Lid
Uit: België
Sinds: 20-2-2006
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1230
2-1-2021 09:45
Ik heb geen enkele ervaring met Facebook wens geen account. Ik gebruik zelf Twitch om te streamen, en dan eigenlijk alleen maar in combinatie met een laptop en twee camera's.
Free beats!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
2-1-2021 14:52
Ik heb hier in Spanje iedere avond gedrurende onze lockdown 2 muzieknummers de vallei ingestuurd met een zooi luidsprekers en tegelijk heeft mijn buurman het life
gestreamed via FB zonder problemen.
Er zijn hier nog steeds diverse dj's en anrtiesten die af en toe life streamen in het weekeinde.
Wat ik er van begrepen heb, is dat het alleen niet te lang mag duren.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)