Forum > PC related Forum

DMX Studio Professional

(215 reacties. Pagina 2 van 22)
Moderator(s): Dré
Dj thaanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-3-2003
Laatste: 25-9-2011
Berichten: 81
1-8-2003 18:10
Hoi,

misschien een beetje newbie, maar ik snap er niks van wat je er mee moet doen. moet je je app op de comp aansluiten of kijken als alle knopjes het doen.
sorry voor het ongemak hoor.
tjah wat zal ik hier typen ;-)
PatrickKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2003
Laatste: 14-6-2011
Berichten: 351
1-8-2003 18:11
@Max: waar heb je het in hemelsnaam over???

Bij mij op W2K geen headers als ik de mingle meerdere keren open.
Verder werkt de shift toets volgens mij naar behoren.

Hebben jullie misschien in de toekomst ook ondersteuning van SoundLight interfaces?
Ik heb nu een usb naar dmx converter, zou leuk zijn als jullie dit soort dingen ook zouden gaan ondersteunen.
-- Let's do it my way and get it right the first time --
MEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 2-12-2009
Berichten: 358
1-8-2003 20:12
Zeer mooi Fossalta. Als het allemaal werkt ben je dan van plan de software en drivers te gaan verkopen???

Nu nog efe iets
Toen ik de mingle opende kreeg ik het volgende beeld

home.planet.nl/~kuip2996/newline/fassolta.JPG

Zoals je ziet ging er bij mij wat fout bij de eerste fader baan. De tweede die ik opende was wel goed. En ook de tweede keer dat ik heb programma opende deed hij het wel gelijk de eerste keer goed. Waarscheinlijk was het dus eenmalig.

Veel succes met ontwikkelen en wanneer alles werkt met de dmx interface van ellectuur zou ik veel intresse hebben. Nog een idee zou zijn om ook een dmx-in te maken (geen idee hoe moeilijk dit is sad :( ).
correct me if I'm wrong...
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
2-8-2003 16:28
De 'shift' functie werkt wel. happy :)
Jeroen ZelleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-7-2003
Laatste: 31-1-2006
Berichten: 54
3-8-2003 21:19
wow...dat ziet er gelikt uit...mooie nabootsing van de sturing!

Ik gebruik momenteel win xp en hij loopt soepeltjes.
De shift functie werkt wel bij mij...

keep u the good work ! happy :)
If light is intelligent, then sound must be stupid!
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
4-8-2003 10:07
Hey,

Ik weet niet zoveel van dit alles af hoor, maar als ik bovenin de speed van de chase volop zet, doet ie dat goed, maar als ik dan onderin op chase drukt(op dat knopje) gaat de chase langzaam. En als ik dan gwoon met mijn muis op dat draaiknopje bovenin voor de chase druk dan gat ie weer snel! Als ie langzaam chased(wat een woord) verspringt ie om de seconde en als ie snel gaat 4 keer in een seconde!. Dus dat scheelt wel wat.

Maar verder ziet het er gelikt uit!
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
4-8-2003 19:12

dj Jasper schreef:

Hey,

Ik weet niet zoveel van dit alles af hoor, maar als ik bovenin de speed van de chase volop zet, doet ie dat goed, maar als ik dan onderin op chase drukt(op dat knopje) gaat de chase langzaam. En als ik dan gwoon met mijn muis op dat draaiknopje bovenin voor de chase druk dan gat ie weer snel! Als ie langzaam chased(wat een woord) verspringt ie om de seconde en als ie snel gaat 4 keer in een seconde!. Dus dat scheelt wel wat.

Maar verder ziet het er gelikt uit!
Inderdaad een foutje, die chase knop moet eigenlijk de snelheid herstellen als ie van de tap,manual of manual step functie komt. Heb het meteen even opgelost, bedankt voor de tip :).

Greetz, Fossalta
StefanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 12-10-2013
Berichten: 728
6-8-2003 22:10
Ik wil graag een feature request doen mag dat ook? wink ;)

Als je op een fader de linkermuisknop ingedrukt houdt dan blijf je controle houden over deze fader. Als je op een drukknop klikt hou je controle over deze drukknop. Zou het niet handiger zijn als je controle verliest over de drukknop zodra je de area van de knop uit gaat? Dan kan je bijvoorbeeld met 1 zweep van de muis een complete rij knoppen aanzetten. De rechtermuisknop zou dan te gebruiken zijn voor het uitschakelen van knoppen. Veel van de software die ik gebruik werkt volgens dit principe en het lijkt mij handiger in gebruik dan de nu gebruikte methode waar je veel voor moet klikken. Bij mijn methode bestaat er ook geen twijfel: linkermuisknop is aanzetten, rechtermuisknop uit.
MEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 2-12-2009
Berichten: 358
6-8-2003 22:22
Dan doe ik ook nog een feature request wink ;)

Het lijkt mij een leuk (en waarscheinlijk ook handig) idee wanneer je de X en Y kanalen van een scanner of MH kan koppelen aan een joystick of in ieder geval een muis.

Hoe gaat het trouwens met de ontwikkelingen?

Veel succes Marien
correct me if I'm wrong...
StefanoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-3-2003
Laatste: 27-4-2010
Berichten: 103
8-8-2003 18:30
bij mij liggen de fader langs de faderbanen.
Zo dat ben ik kwijt

Terug naar forum Reageer (zonder quote)